weet iemand waar je alle episodes van hardwithstyle in goede kwaliteit downloaden kan?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Op naar de 8492.SL8492 wrote:4444 posts, mooi aantal
Haha in het tempo wat ik het laatste 1-2 jaar heb gehad gaat dat nog heeeeel lang duren 
Itunes?jeffrey2107 wrote:weet iemand waar je alle episodes van hardwithstyle in goede kwaliteit downloaden kan?
die gozer wmet dat witte links moest ff punten tussendoor. Ik ken hem, maat van me.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0748282102
Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn.
Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn.
Nog nooit op een gearbox feestje geweest?RTM93 wrote:Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Grim wrote:Nog nooit op een gearbox feestje geweest?RTM93 wrote:Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn.
Ik vond het interessanter om naar te kijken dan de set zelf. Dat is tenminste wat me bij is gebleven.
Bij Beat the Bridge is het 1-jarig jubileum dat ik voor het eerst een kickroll hekzitter gezien heb... Wat is de movement toch snel gegaan he... Dit jaar fijn pinsirs spotten
Eventueel zelf nog een (ironische, uiteraard) Pinsir er in gooien, echt mega veel zin in
Eventueel zelf nog een (ironische, uiteraard) Pinsir er in gooien, echt mega veel zin in
JajaRickzel wrote:(ironische, uiteraard)
Zie jij het verschil?Zenda wrote:JajaRickzel wrote:(ironische, uiteraard)
Ligt eraan, heb je je shirt aan terwijl je het doet?Rickzel wrote:Zie jij het verschil?Zenda wrote:JajaRickzel wrote:(ironische, uiteraard)
Hmm ze voorspellen hondenweer, kan niks beloven
Ekte R4wb0ys doen hun shirt uit ongeacht het weertypeRickzel wrote:Hmm ze voorspellen hondenweer, kan niks beloven
Pommer wrote:Geen idee, leven die nog? Zag opeens voorbij komen dat iemand die ik ken Hardtraxx had geliked, maar volgens mij was dat wel de 'officiële' want hij had bijna 10.000 likes.Broken Balance wrote:Zijn Chukkels en Kswoosh niet beheerders van die Facebook, of is dit een andere?Pommer wrote:Kom er net achter dat ik Hardtraxx nog niet eens geliked had op FB na zoveel jaarSorry mods gelijk gedaan xoxoxo
Kswoosh zit momenteel in Australië of Nieuw Zeeland. Chukkels nooit niks meer van gehoord. Roberttt nog wel eens gezien en Olijfboompje heeft met een bekende van mij. Kaboem nooit niks meer van vernomen net als QnalQut of Dysphoria....
Eindelijk weer tijd gemaakt voor een mixje
leuke treklijst met oudjes enzo
he getverNuracore wrote: leuke treklijst met oudjes enzo
Chukkels spreek ik nog, QnalQut is vader geworden een tijdje terug.rakkietakkie wrote: Kswoosh zit momenteel in Australië of Nieuw Zeeland. Chukkels nooit niks meer van gehoord. Roberttt nog wel eens gezien en Olijfboompje heeft met een bekende van mij. Kaboem nooit niks meer van vernomen net als QnalQut of Dysphoria....
het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren
Ja maar das toch goud joh?jeffrey2107 wrote:het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren