Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2476, 2477, 2478, 2479, 2480, 2481, 2482 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 18:59 
 

weet iemand waar je alle episodes van hardwithstyle in goede kwaliteit downloaden kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4444 posts, mooi aantal :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
4444 posts, mooi aantal :beer:

Op naar de 8492.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha in het tempo wat ik het laatste 1-2 jaar heb gehad gaat dat nog heeeeel lang duren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMG POST 2000!!!1TWAALF
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
weet iemand waar je alle episodes van hardwithstyle in goede kwaliteit downloaden kan?

Itunes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die gozer wmet dat witte links moest ff punten tussendoor. Ik ken hem, maat van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0748282102


Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn. :lol:


Nog nooit op een gearbox feestje geweest? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Die gast in het blauwe vest met groene streep links ook trommelen op kickrolls die er niet zijn. :lol:


Nog nooit op een gearbox feestje geweest? :whistle:

:lol: niet echt speciaal een Gearbox feest. Kan me wel een set van unresolved herinneren waar ook zo'n figuur alleen maar bezig was met z'n armen en vuisten en aan het trommelen was op niet geklonken kicks.

Ik vond het interessanter om naar te kijken dan de set zelf. Dat is tenminste wat me bij is gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Beat the Bridge is het 1-jarig jubileum dat ik voor het eerst een kickroll hekzitter gezien heb... Wat is de movement toch snel gegaan he... Dit jaar fijn pinsirs spotten :clap:

Eventueel zelf nog een (ironische, uiteraard) Pinsir er in gooien, echt mega veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
(ironische, uiteraard)

Jaja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Rickzel schreef:
(ironische, uiteraard)

Jaja ;)


Zie jij het verschil? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zenda schreef:
Rickzel schreef:
(ironische, uiteraard)

Jaja ;)


Zie jij het verschil? :cool:


Ligt eraan, heb je je shirt aan terwijl je het doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ze voorspellen hondenweer, kan niks beloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hmm ze voorspellen hondenweer, kan niks beloven


Ekte R4wb0ys doen hun shirt uit ongeacht het weertype :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Kom er net achter dat ik Hardtraxx nog niet eens geliked had op FB na zoveel jaar :$ Sorry mods gelijk gedaan xoxoxo


Zijn Chukkels en Kswoosh niet beheerders van die Facebook, of is dit een andere?

Geen idee, leven die nog? Zag opeens voorbij komen dat iemand die ik ken Hardtraxx had geliked, maar volgens mij was dat wel de 'officiële' want hij had bijna 10.000 likes.



Kswoosh zit momenteel in Australië of Nieuw Zeeland. Chukkels nooit niks meer van gehoord. Roberttt nog wel eens gezien en Olijfboompje heeft met een bekende van mij. Kaboem nooit niks meer van vernomen net als QnalQut of Dysphoria....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer tijd gemaakt voor een mixje :D leuke treklijst met oudjes enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
leuke treklijst met oudjes enzo


he getver
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd wist het,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Kswoosh zit momenteel in Australië of Nieuw Zeeland. Chukkels nooit niks meer van gehoord. Roberttt nog wel eens gezien en Olijfboompje heeft met een bekende van mij. Kaboem nooit niks meer van vernomen net als QnalQut of Dysphoria....


Chukkels spreek ik nog, QnalQut is vader geworden een tijdje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs Malua doet mee aan de Pinsir hype:

0:15

https://www.facebook.com/MaluaDJ/videos ... 903327839/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 08:05 
 

het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren


Ja maar das toch goud joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren
Vorige  1 ... 2476, 2477, 2478, 2479, 2480, 2481, 2482 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic