BedanktSvbtwee wrote:Gefeliciteerd Nuracore
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
hij begint gewoon keihard te voguenHelicaze wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/7101847/270dd0b1/je_kans_pakken.html
De man die op het podium kroop tijdens NC staat op Dumpert.
Deed mij eerder aan tecktonic denkenNuracore wrote:hij begint gewoon keihard te voguenHelicaze wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/7101847/270dd0b1/je_kans_pakken.html
De man die op het podium kroop tijdens NC staat op Dumpert.
Kom er net achter dat ik Hardtraxx nog niet eens geliked had op FB na zoveel jaar
Sorry mods gelijk gedaan xoxoxo
Zijn Chukkels en Kswoosh niet beheerders van die Facebook, of is dit een andere?Pommer wrote:Kom er net achter dat ik Hardtraxx nog niet eens geliked had op FB na zoveel jaarSorry mods gelijk gedaan xoxoxo
Geen idee, leven die nog? Zag opeens voorbij komen dat iemand die ik ken Hardtraxx had geliked, maar volgens mij was dat wel de 'officiële' want hij had bijna 10.000 likes.Broken Balance wrote:Zijn Chukkels en Kswoosh niet beheerders van die Facebook, of is dit een andere?Pommer wrote:Kom er net achter dat ik Hardtraxx nog niet eens geliked had op FB na zoveel jaarSorry mods gelijk gedaan xoxoxo

Ik moest hardop lachen toen ik deze foto voorbij zag komen
JepThommy wrote:![]()
![]()
Is die van Rebirth?
godver die had ik moeten hebben voor het onderschrift toppa
haha de volgende staat al vast dus. 
Kijk, dat krijg je dus als je een vrouw uit een keuken haalt.
Vanaf vandaag (donderdag) weer op kantoor op stage, het spammen gaat dus weer beginnen! 
Gezellig!MelvinFR wrote:Vanaf vandaag (donderdag) weer op kantoor op stage, het spammen gaat dus weer beginnen!
Ik had je al gemist!Rowanyt1309 wrote:Gezellig!MelvinFR wrote:Vanaf vandaag (donderdag) weer op kantoor op stage, het spammen gaat dus weer beginnen!
Cruelty wrote:[youtube]filmpje[/youtube]
2:20
waar keek ik naar :')
Ik zit nog tot 22u op mijn werk... babbel maar raakRickzel wrote:Ik had je al gemist!Rowanyt1309 wrote:Gezellig!MelvinFR wrote:Vanaf vandaag (donderdag) weer op kantoor op stage, het spammen gaat dus weer beginnen!
Volgens mij heb ik gedroomd dat Radical een korte preview online had gegooid van die America track waar alleen de eerste climax te horen was
Inclusief een clip met een Amerikaanse vlag die wapperde met op de achtergrond een felblauwe lucht. Lyrics kwamen tevoorschijn naast de vlag.
Super vreemd, leek zo echt
Inclusief een clip met een Amerikaanse vlag die wapperde met op de achtergrond een felblauwe lucht. Lyrics kwamen tevoorschijn naast de vlag.
Een droom, yeah sure. Hier hebben we ander topic voor.klapstoel wrote:Volgens mij heb ik gedroomd dat Radical een korte preview online had gegooid van die America track waar alleen de eerste climax te horen was![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
JUMPSTYLE NEVER DIES!!!!111!!!!1
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Jumpstyle in 2017. Ik heb het filmpje 1 minuut gered XD
Het zou maar in de maat zijn ge-edit.