Weer een bevestiging dat het echt Ricardo is op dit account. Maar om je vraag te beantwoorden: https://hardtraxx.com/member/Pa-party-lover/ 'Geregistreerd: 15-02-2017, 16:57'Zamble wrote:Hoe lang is hij uiteindelijk actief geweest op dat account?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ook wel bizar dat je maar anderhalve maand weet vol te houden om anoniem te blijven voordat mensen al weer zeker weten dat het over jou gaat... 
Ik weet nu hoe Bob de huisbaas eerst heette.
Ik kan sterven in vrede.
Thommy wrote:Ik weet nu hoe Bob de huisbaas eerst heette.Ik kan sterven in vrede.

Ik proef een vorm van sarcasme.
Eerste onbekende naam hier die dubbel post moet Miwer zijnExterkate wrote:Als Miwer slim is maakt 'tie gewoon een nieuwe account aan en doet 'tie alsof hij Defqon onmeunig kut vind. Dan komt niemand er achter. Of hij moet weer twee dezelfde berichten posten, dan is hij wel direct weer de lul
Haha ja vgm ben je de laatste die er van op de hoogte isThommy wrote:Ik proef een vorm van sarcasme.
Ja, ik ben geen inspector Gadget 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Nee hoorRickzel wrote:Haha ja vgm ben je de laatste die er van op de hoogte isThommy wrote:Ik proef een vorm van sarcasme.
Ik niet maar houd me daar niet zo mee bezig.
Nope, ben er ook nu net pas achtergekomenRickzel wrote:Haha ja vgm ben je de laatste die er van op de hoogte isThommy wrote:Ik proef een vorm van sarcasme.
Met Wordfeud zojuist iemand in een klap weggevaagd door 'ketamine' te leggen voor 128 punten 
Trots.Svbtwee wrote:Met Wordfeud zojuist iemand in een klap weggevaagd door 'ketamine' te leggen voor 128 punten
Nee ketamine moet je snuiven, niet slikken.Broken Balance wrote:Wel in caps mag ik hopen.
Joey wrote:Nee ketamine moet je snuiven, niet slikken.Broken Balance wrote:Wel in caps mag ik hopen.

FYI, Unkown is het oudste Hardtraxx lid die nog actief is.
En nee Sander, niet op leeftijd maar op registratiedatum
En nee Sander, niet op leeftijd maar op registratiedatum
For your information...Unknown wrote:FYI wie?
Sander heeft niet voor niets Defqon 2002 meegemaakt toch?
Wat een heerlijk weertje buiten zeg. Gelukkig bijna vrij! 
Heerlijk weertje om binnen te proberen te leren achter m'n computer. 
Blij dat ík al m'n tentamens al een tijdje binnen hebJoey wrote: leren