Gewoon niet doen joh.Joey wrote:Heerlijk weertje om binnen te proberen te leren achter m'n computer.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
same here. nu nog afstuderen hahaRickzel wrote:Blij dat ík al m'n tentamens al een tijdje binnen hebJoey wrote: leren
eitjeklapstoel wrote:same here. nu nog afstuderen hahaRickzel wrote:Blij dat ík al m'n tentamens al een tijdje binnen hebJoey wrote: leren
Denk dat het niet door gaat. Normaal doen we dit gelijk om 11 uur.Exterkate wrote:Pitchen is leukRowanyt1309 wrote:Zo lekker even pitchen op school.
Brede boi
Hoe oud is die vent eigenlijk?
Hoe oud is die vent eigenlijk?
Wie neemt hem als avatar dan
niemand zin om een parodie account aan te maken a la Huisbaas Bob?
Het moet wel van de man zelf komen, als je weet dat het nep is is het een stuk minder leukRickzel wrote:Wie neemt hem als avatar dan
tering, het zoeken naar een goede bluetooth speaker is nog best moeilijk
Zat eerst te kijken naar de JBL Flip 3 en JBL Charge 2+, maar ik zou echt niet weten welke van de tweede ik beter vind. En dan komen er ook nog andere speakers bij kijken
Zat eerst te kijken naar de JBL Flip 3 en JBL Charge 2+, maar ik zou echt niet weten welke van de tweede ik beter vind. En dan komen er ook nog andere speakers bij kijken
Heb zelf de Flip 3. En vriend van me heeft heeft de Charge 2? Zijn beide goede speakers dus kan beide aanbevelen. Weet niet welke je nog meer op het oog hebt?klapstoel wrote:tering, het zoeken naar een goede bluetooth speaker is nog best moeilijk![]()
Sony SRS-XB3 zag ik ook nog voorbij komen. Uiteraard zijn de nieuwere modellen van JBL ook interessant alleen zijn die boven mijn budgetThommy wrote:Heb zelf de Flip 3. En vriend van me heeft heeft de Charge 2? Zijn beide goede speakers dus kan beide aanbevelen. Weet niet welke je nog meer op het oog hebt?klapstoel wrote:tering, het zoeken naar een goede bluetooth speaker is nog best moeilijk![]()
http://www.motorverso.com/cant-live-wit ... link-mini/
Deze heb ik. Zit leuk geluid in en vind dit zuiverder klinken als van JBL.
Zit alleen ver boven mijn budget helaasRowanyt1309 wrote:http://www.motorverso.com/cant-live-without-bose-soundlink-mini/
Ja, je betaald er wel wat meer voor.klapstoel wrote:Zit alleen ver boven mijn budget helaasRowanyt1309 wrote:http://www.motorverso.com/cant-live-without-bose-soundlink-mini/
Iemand die een edit wil maken van Flip Uhm Op Z'n Kantje? Heb nieuwe betere lyrics bedacht.
Kickrolls op je bek, drumstokjes in je nek
Klaar om op het hek te zitten
Owh ik ga keta gek
Owh ik ga keta gek
vond m wel hard tot ''owh ik ga keta gek'' toen beetje cringe
Miwer opnieuw geband
Gebande leden (Miwer, hoe lang en waarom)
CringeJoey wrote:Iemand die een edit wil maken van Flip Uhm Op Z'n Kantje? Heb nieuwe betere lyrics bedacht.
Owh ik ga keta gek
Fothermucker wrote:vond m wel hard tot ''owh ik ga keta gek'' toen beetje cringe
De mods hebben weer aardig de zweep erover 
Je weet dat als je dat woord gebruikt, ook al was het nu met een q gespeld
dat dat aanstootgevend kan werken naar sommige mensen. Gevalletje leuk bedacht, uitvoering iets minder. Tenminste, neem aan dat je hier op doelt.
Niet perse, ook voor die opmerking van "Bob" viel het me al op
maar misschien ook wel beter
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Wie was die bob nou danRickzel wrote:Niet perse, ook voor die opmerking van "Bob" viel het me al op