Het is toch maandag? #freemiwer
sonnebloem wrote:Het is toch maandag? #freemiwer
sonnebloem wrote:Het is toch maandag? #freemiwer
Als je mij ooit zult zien zul je wel anders hierover denken.Thommy wrote:Het is wel duidelijk dat jullie niet zijn opgevoed door middel van de corrigerende tik.
Jij bent minderjarig, terug in de mand.yannickvk wrote:Permaban voor iedereen die nog een # gebruikt!!!
*mamMelvinFR wrote:Jij bent minderjarig, terug in de man.yannickvk wrote:Permaban voor iedereen die nog een # gebruikt!!!
Is een leugen.Thommy wrote:Sinds wanneer ben je met 18 trouwens minderjarig?
MelvinFR wrote:Is een leugen.Thommy wrote:Sinds wanneer ben je met 18 trouwens minderjarig?

Rickzel wrote:Hahaha 2 daagjes wat minder actief (ja ja SVB ik was vrij vandaag bijdehand stuk vreten) en gvd Miwer is al weer pleite
Juist geen kudo's, dankzij hun is die nu weer wegRickzel wrote:Eeuwig zonde, maar kudo's voor die verdomde sherlocks die hem exposed hebben
ewa kees. niffo, alles goed?The Venator wrote:Klopt.Svbtwee wrote:https://hardtraxx.com/member/Reddington/ = En-Er-GyNee. Dit is Pim, toevallig een vriend van Teupie. Vandaar dat Teupie wel eens op die account zit/zat, hier kunnen we weinig tegen doen lijkt me.Svbtwee wrote: https://hardtraxx.com/member/pim__/ = Teup
Verder nog iets?
Alleen degene die denken dat Miwer nog een meme is boeien dat.SVBtwee wrote:Juist geen kudo's, dankzij hun is die nu weer wegRickzel wrote:Eeuwig zonde, maar kudo's voor die verdomde sherlocks die hem exposed hebben
Heel eerlijk, echt snugger was hij sowieso niet.Svbtwee wrote:Rickzel wrote:Hahaha 2 daagjes wat minder actief (ja ja SVB ik was vrij vandaag bijdehand stuk vreten) en gvd Miwer is al weer pleite
Juist geen kudo's, dankzij hun is die nu weer wegRickzel wrote:Eeuwig zonde, maar kudo's voor die verdomde sherlocks die hem exposed hebben
Maar in anonimiteit op een forum reageren en je voordoen als iemand anders is ook niks.RTM93 wrote:Als hij zijn stijl aanpast en over een maand terug komt kan het maar zo zijn dat we het niet eens merken.
Denkt het niet maar dat zal vast wel gebeuren.sonnebloem wrote:Zou hij alweer een account hebben gemaakt?