Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet stemmen (als in helemaal niks doen) is wat anders dan blanco stemmen.

Maar het feit dat er niet een partij aan de macht komt betekent dat je het wat slim afweegt. Welke partij is groot en gaat sowieso in het parlement waar ik het meeste mee eens ben. De partij die dan het meeste jou ligt stem je er bij.

Zodoende is het percentage aan dingen waar je het mee eens bent hoger.

Zo stem ik D66, die zeggen niet gigantisch veel over het klimaat maar ik weet dat GroenLinks groot gaat worden, die vullen dus mooi aan bij hun. Zodoende ligt het percentage aan dingen waar ik het mee eens ben een stuk hoger.

Ik pak dan ook alleen standpunten die betrekking op mij hebben in de komende 4 jaar. Degene waarmee ik het meeste eens ben daar stem ik op. Veel punten zouden mij echt aan de reet roesten wat er gebeurt.
Last edited by Broken Balance on 15 Mar 2017 14:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Rickzel wrote:SVB = Stemt Vaak Blanco

sorry

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Niet stemmen (als in helemaal niks doen) is wat anders dan blanco stemmen.

Maar het feit dat er niet een partij aan de macht komt betekent dat je het wat slim afweegt. Welke partij is groot en gaat sowieso in het parlement waar ik het meeste mee eens ben. De partij die dan het meeste jou ligt stem je er bij.

Zodoende is het percentage aan dingen waar je het mee eens bent hoger.

Zo stem ik D66, die zeggen niet gigantisch veel over het klimaat maar ik weet dat GroenLinks groot gaat worden, die vullen dus mooi aan bij hun. Zodoende ligt het percentage aan dingen waar ik het mee eens ben een stuk hoger.

Ik pak dan ook alleen standpunten die betrekking op mij hebben in de komende 4 jaar. Degene waarmee ik het meeste eens ben daar stem ik op. Veel punten zouden mij echt aan de reet roesten wat er gebeurt.
Ook een mooie onderbouwing van hoe en waarop je stemt :)
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Ik mag in ieder geval hopen dat SP zijn plannen met betrekking tot defensie niet door kan zetten. Bezuinigen op onze toch al zo sterke krijgsmacht :/
Twijfel momenteel nog tussen D66 en GroenLinks, denk dat ik in het stemhokje straks wel gewoon bepaal. Op het gebied van cultuur en media liggen zij in ieder geval dicht bij elkaar, evenals veel andere dingen waar ik me wel in kan vinden.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik kom ook even klagen. Heb het gevoel alsof half Nederland blind/ fking retarted is. Even lekker alles over een kam scheren. Als een partij gvd met 1 a4tje aan standpunten komt, alleen maar wanbeleid toont, totaal geen oplossingen biedt of niet met een plan van aanpak aankomt met een strategie o.i.d. dan stem je toch niet op die partij :/ :/

Heb de hele ochtend op een stembureau gezeten en er stemmen dus echt tering veel mensen op PVV. Op zich niets mis mee, als je in mijn ogen kunt onderbouwen waarom je hier op stemt. Dan krijg je argumenten te horen als 'er moet iets veranderen' of 'die kut buitenlanders'. Daar krijg je toch spontaan tyfus van. Eveneens voor de andere kant. Heb het nog nooit zo druk gezien. Een flinke horde aan mensen die stemmen op VVD zodat de PVV maar niet de grootste partij wordt :huh:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
StevenvanKuijk wrote:wanbeleid
Bestuur van Feyenoord heeft hier niets mee te maken hoor.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
MelvinFR wrote:
:lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
MelvinFR wrote:
StevenvanKuijk wrote:wangbeleid
Dat van ADO Den Haag ook niet.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:
MelvinFR wrote:
StevenvanKuijk wrote:wangbeleid
Dat van ADO Den Haag ook niet.
>.< :lol:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
wauw :lol: :lol:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
ErikZ wrote:
MelvinFR wrote:
:lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
ErikZ wrote:
Delt-A wrote:Wat ErikZ zegt. Je kunt je nog bedenken en vandaag gaan stemmen..
Hij is wel gaan stemmen maar heeft blanco gestemd toch?
Oh dat had ik niet meegekregen, lezen is moeilijk.

Had dan Ancilla die zetel gegund :loving:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
StevenvanKuijk wrote:Ik kom ook even klagen. Heb het gevoel alsof half Nederland blind/ fking retarted is. Even lekker alles over een kam scheren. Als een partij gvd met 1 a4tje aan standpunten komt, alleen maar wanbeleid toont, totaal geen oplossingen biedt of niet met een plan van aanpak aankomt met een strategie o.i.d. dan stem je toch niet op die partij :/ :/

Heb de hele ochtend op een stembureau gezeten en er stemmen dus echt tering veel mensen op PVV. Op zich niets mis mee, als je in mijn ogen kunt onderbouwen waarom je hier op stemt. Dan krijg je argumenten te horen als 'er moet iets veranderen' of 'die kut buitenlanders'. Daar krijg je toch spontaan tyfus van. Eveneens voor de andere kant. Heb het nog nooit zo druk gezien. Een flinke horde aan mensen die stemmen op VVD zodat de PVV maar niet de grootste partij wordt :huh:
Ook nog mensen gesproken die op DENK stemmen? Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat die mensen voor onderbouwing geven op hun keuze :P

Die partij is nog enger als de PVV :x
Last edited by Svbtwee on 15 Mar 2017 16:08, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Heb zelf D66 gestemd. Komt toch het meest overeen met mijn eigen belangen en ideeën. Ben het overigens wel eens met wat er hierboven werd gezegd. Als VVD weer de grootste wordt, vind ik dat zeker geen probleem, hoewel er wel wat meer verandering mag komen. Ik neigde ook eerst naar de VVD, maar vond ze op sommige vlakken te conservatief voor mijn doen (als het VVD was, werd het Dijkhoff. Sympathieke vent!).

Ik heb in ieder geval de verkiezingen met smaak gevolgd :beer:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Svbtwee wrote: Ook nog mensen gesproken die op DENK stemmen? Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat die mensen voor onderbouwing geven op hun keuze :P

Die partij is nog enger als de PVV :x
Ik zat vandaag in de metro in Rotterdam, daar liep een groep Turkse (?) meisjes aan elke allochtoon te vragen of ze al op DENK hadden gestemd. xd
Gelukkig wel veel normale antwoorden zoals D66.

Zelf stem ik vanavond op VVD.
Hardtraxx Veteran
Mwah ik vind het op zich niet verkeerd dat er een partij is die opkomt voor de belangen van mensen met een migratieachtergrond en discriminatie en/of racisme willen aanpakken, alleen het grote probleem met DENK is de manier waarop zij daarvoor willen opkomen.
Last edited by Unknown on 15 Mar 2017 16:11, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bijna geen onderbouwing voor nodig, Denk forceert allochtonen en islamieten een beetje in stemmen voor hun omdat ze anders hun "volk verraden" oid.

Die vent is geen haar beter als een Erdogan
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Broken Balance wrote:Bijna geen onderbouwing voor nodig, Denk forceert allochtonen en islamieten een beetje in stemmen voor hun omdat ze anders hun "volk verraden" oid.

*dan

NEEE Beter he!
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:Bijna geen onderbouwing voor nodig, Denk forceert allochtonen en islamieten een beetje in stemmen voor hun omdat ze anders hun "volk verraden" oid.

Ja precies dat is HET grote probleem van DENK en dan maken ze filmpjes van hun stemgedrag en acties die ze dan via hun sociale media delen en vertellen dat hun loyaliteit aan het eigen volk ver te zoeken is oid, waardoor ze idd weggezet worden als verraders van hun land van herkomst.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:

*dan

NEEE Beter he!
Deze had je SVB moeten laten doen. Oh wacht
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
ErikZ wrote:

*dan

NEEE Beter he!
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Volgens mij heb ik net een Hardtraxxer gespot op Reddit :cool:
Image
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago