Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2460, 2461, 2462, 2463, 2464, 2465, 2466 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 00:21 

Hardtraxx Veteran

Zijn er nog mensen de uitslagen aan het volgen?

https://lfverkiezingen.appspot.com/nos/widget/main.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 00:25 

Hardtraxx Veteran

Al sta ik niet achter alle beslissingen van Rutte en dergelijke loze beloften, vind ik toch dat hij ons prima door de crisis heeft geleid. Zelf op Forum voor Democratie gestemd, vind dat echt dat zij een duidelijke frisse visie hebben wat betreft hun verkiezingsprogramma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 01:21 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Volgens mij heb ik net een Hardtraxxer gespot op Reddit :cool:
Afbeelding

Afbeelding

Ik stel voor dat we allemaal gaan shitposten op www.reddit.com/r/fctwente :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 01:33 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Volgens mij heb ik net een Hardtraxxer gespot op Reddit :cool:
Afbeelding

Hoi :P

Grim schreef:
Ik stel voor dat we allemaal gaan shitposten op http://www.reddit.com/r/fctwente :cool

Die ben ik enkel gestart omdat er geen was xd maar leeft nogal...niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 02:16 

Hardtraxx Veteran

VVD.. Corruptie viert hoogtij in de partij en de leugens sommen elkaar op, maar de gemiddelde Nederlander laat zich graag in het ootje nemen zo te merken. Ik ga slapen. Morgen wordt ik wakker in hetzelfde Nederland waar in al jaren helaas in wakker wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:25 

Hardtraxx Beheerder

chas1n schreef:
Zelf op Forum voor Democratie gestemd

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:42 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
VVD.. Corruptie viert hoogtij in de partij en de leugens sommen elkaar op, maar de gemiddelde Nederlander laat zich graag in het ootje nemen zo te merken. Ik ga slapen. Morgen wordt ik wakker in hetzelfde Nederland waar in al jaren helaas in wakker wordt.

Gaaaast :lol: Het feit dat jij vandaag wakker kan worden in Nederland betekent al dat jij het beter voor elkaar hebt dan 95% van de rest van de wereld >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:49 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:

Gaaaast :lol: Het feit dat jij vandaag wakker kan worden in Nederland betekent al dat jij het beter voor elkaar hebt dan 95% van de rest van de wereld >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:50 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:

Tering vent, je doet net alsof we in een corruptiestaat/derdewereldland wonen :lol: ik ben blij met de uitslag! Het populisme dat de overhand niet neemt, verdubbeling in zetels van de klimaatpartijen en specifiek Groen Links die nog nooit zoveel zetels heeft gehaald ^^ en nu zijn eindelijk de verkiezingen voorbij en vind ik iedereen weer lief en zitten mijn vrienden niet meer hele dagen in discussie

Als je je nou een klein beetje in een ander persoon (RTM93 in dit geval) zou kunnen inleven, dan zou je je mss wel kunnen voorstellen waarom hij er zo over denkt ;). Ik kan mij voorstellen dat er bij hem een hele hoop frustratie zit richting de mensen die dit land de afgelopen vier jaar hebben geleid.

En nee ik wil niet zeggen dat ik het met hem eens ben (in tegenstelling juist), maar iets met inlevingsvermogen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:51 

Hardtraxx Veteran

Omdat? Wat is je punt?

Wat zorgt er voor dat je je kan inleven? Bestaat er een verhaal over corrupte politie agenten waar jij van op de hoogte bent en wij niet?

In dat geval zou ik namelijk ook mee kunnen leven, maar in dit geval klinkt het als een stel populaire loze woorden die totaal uit de lucht zijn getrokken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:57 

Hardtraxx Veteran

SVB ik volg je even niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:02 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:

dit dus :lol: pvv-praat :x

Ik heb geen PVV gestemd. Dit is ook geen populaire praat.
Wie een beetje het nieuws heeft gevolgd weet dat de corruptie schandalen zich in tempo hebben opgevolgd.

Hij heeft de hele verzorgingsstaat kapot gemaakt.

Ja het gaat goed in Nederland. Zolang je niet meer dan voor een scheet die dwars zit naar de dokter gaat, dan heb je het goed.

Ben je chronisch ziek, heb je een uitkering of bijstand hoor je er niet bij.

Ben je flexwerker, ben je af. Ik kan nog wel ff door gaan.

PS. http://www.geenstijl.nl/fastsearch?quer ... &zoek=zoek

Pss. Ik ben verder niet uit op discussie. Ik moest even mijn mening kwijt. Ben te moe voor discussie.

Edit : Svbtwee heeft deels gelijk. De gemiddelde VVD stemmer gaat het ook goed mee, en kunnen zich lastiger inleven in families en gezinnen die jaren alles eraan hebben gedaan om mee te mogen doen. Is verder ook niet erg. Die families hebben gestreden voor bestaansrecht maar nu zich weer een aantal jaar niet begrepen zullen voelen.
Ik hoop dat jullie nooit in een situatie zullen komen dat je weken op rijst moet leven omdat er niks anders is wat je toen kon betalen.
En nog niet zolang geleden heb ik hier het verhaal van mijn zieke broertje verkondigd en kreeg ik gelukkig hartverwarmende berichten. Maar deze uitslag schoot mij gewoon in m'n verkeerde keelgat.

/rant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:11 

Hardtraxx Veteran

Jij bent zeker het type dat wil dat overal meer geld in wordt gestoken, maar weigert om meer belasting te betalen? Je kan simpelweg niet zomaar overal geld vandaan toveren. Als ze hier continu overal geld in zouden pompen dan komt de staatsschuld al snel op (relatieve) gelijke hoogte met België en zouden we daarna Griekenland achterna gaan. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:12 

Hardtraxx Veteran

Maar heb het verder ook niet over het feit of je PVV of Groen Links of weet ik veel wat stemt...

Zeg niet dat je totaal ongelijk hebt, en ik zeg al helemaaaal niet dat ik alles kan ontkrachten, maar echt onderbouwen kun je je harde opmerkingen nou ook niet bepaald :$

Zoals met alles ligt de waarheid gewoon iets genuanceerder dan hoe jij het nu zegt...

Jouw situatie is misschien wat zwaarder dan die van mij op dit moment, dus mijn beeld is misschien wat rooskleuriger van de wereld, maar praten over corruptie in een land als Nederland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:17 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Jij bent zeker het type dat wil dat overal meer geld in wordt gestoken, maar weigert om meer belasting te betalen? Je kan simpelweg niet zomaar overal geld vandaan toveren. Als ze hier continu overal geld in zouden pompen dan komt de staatsschuld al snel op (relatieve) gelijke hoogte met België en zouden we daarna Griekenland achterna gaan. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Ik zou meer belasting willen betalen. Maar waarvan. Ik heb niet eens werk meer omdat ik zonder pardon als flex werker aan de kant ben gezet. Zonder enige kans op verweer. Als ik een contract had, kon ik naar de rechter om mijn ontslag aan te vechten.

Ik had een discussie met een magazijn chef. Gewoon normale discussie. En ik mocht na 2 jaar met gemiddelde 2u overwerk per dag inpakken en wegwezen.

Ook dat zal nu niet gauw veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maar heb het verder ook niet over het feit of je PVV of Groen Links of weet ik veel wat stemt...

Zeg niet dat je totaal ongelijk hebt, en ik zeg al helemaaaal niet dat ik alles kan ontkrachten, maar echt onderbouwen kun je je harde opmerkingen nou ook niet bepaald :$

Zoals met alles ligt de waarheid gewoon iets genuanceerder dan hoe jij het nu zegt...

Jouw situatie is misschien wat zwaarder dan die van mij op dit moment, dus mijn beeld is misschien wat rooskleuriger van de wereld, maar praten over corruptie in een land als Nederland...

Bonnetjes affaire, mh17 onderste steen boven, van Rey. Tja. Je interesse moet er maar liggen natuurlijk.
Maar zeggen dat Corruptie in Nederland niet bestaat is een beetje naïef Rick :$

Nou enfin. Genoeg gezeur. We leven gelukkig niet in oorlog.
Tis mooi weer. Laat ik er naar van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik had nog een boekwerk gemaakt maar RTM heeft inmiddels al gereageerd xd Maar goed alsnog hier mijn post anders heb ik alles voor niks geschreven.

@Rickzel. Ik doel op het verhaal van RTM en zijn broertje. Je hebt waarschijnlijk nog niet voor de helft een idee hoe gruwelijk frustrerend z'n situtaite is en dan met name door al het goede wat met de overheid te maken heeft. Er zit zo veel onrecht en frustratie op z'n vlak dat je al heel snel een pest hekel aan de overheid krijgt of het vertrouwen in hun totaal verliest. VVD heeft het land "geleid" de afgelopen 4 jaar dus daar schuif je die frustratie voornamelijk op af.

RTM bekijkt deze verkiezingen wss met een heel ander oog dan dat jij en de meeste mensen dat doen. Best logisch dat hij 'boos' is dat nu weer de VVD de grootste word. Als hij zijn frustratie even kwijt wil door middel van een niks zeggende post op hardtraxx, man laat dat een keer gaan. Zoiets zegt die 1 x en wss de komende 4 jaar niet meer. Wat boeit het. Om daar dan weer met 4 5 mensen op te duiken... Wees af en toe eens wat zachter voor elkaar

Waar zijn die studenten psychologie als je ze nodig hebt -.- . En nogmaals ik ben het met zijn uitspraak niet eens maar ach boeie laat het een keer gaan en zeker als je kijkt naar wie het zegt in dit geval. Ik zijn frustratie heel goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

@RTM
Tsja, dat zijn opvallende dingen, maar corruptie is een groot woord.

Ik hou er ook over op, ik zou graag zeggen dat ik wat nuttigs wil gaan doen, maar denk dat iedereen inmiddels weet dat de kans groter is dat ik blijf lamballen op HT :lol:

@SVB
ja moet eerlijk toegeven dat ik even niet aan z'n broertje heb gedacht, wat dat betreft misschien beetje kort door de bocht mijn reactie, je opmerkingen over inlevingsvermogen lijken dan idd wat logischer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:08 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Ik had nog een boekwerk gemaakt maar RTM heeft inmiddels al gereageerd xd Maar goed alsnog hier mijn post anders heb ik alles voor niks geschreven.

@Rickzel. Ik doel op het verhaal van RTM en zijn broertje. Je hebt waarschijnlijk nog niet voor de helft een idee hoe gruwelijk frustrerend z'n situtaite is en dan met name door al het goede wat met de overheid te maken heeft. Er zit zo veel onrecht en frustratie op z'n vlak dat je al heel snel een pest hekel aan de overheid krijgt of het vertrouwen in hun totaal verliest. VVD heeft het land "geleid" de afgelopen 4 jaar dus daar schuif je die frustratie voornamelijk op af.

RTM bekijkt deze verkiezingen wss met een heel ander oog dan dat jij en de meeste mensen dat doen. Best logisch dat hij 'boos' is dat nu weer de VVD de grootste word. Als hij zijn frustratie even kwijt wil door middel van een niks zeggende post op hardtraxx, man laat dat een keer gaan. Zoiets zegt die 1 x en wss de komende 4 jaar niet meer. Wat boeit het. Om daar dan weer met 4 5 mensen op te duiken... Wees af en toe eens wat zachter voor elkaar

Waar zijn die studenten psychologie als je ze nodig hebt -.- . En nogmaals ik ben het met zijn uitspraak niet eens maar ach boeie laat het een keer gaan en zeker als je kijkt naar wie het zegt in dit geval. Ik zijn frustratie heel goed begrijpen.

Dit. :beer:

Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:56 

Kraak... Piep...

Hier heeft Huisbaas Bob vast wel wat over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:00 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

http://www.bobdehuisbaas.nl/ Kies maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:01 

Hardtraxx Veteran

Zo even frikandellenbroodjes halen in mijn pauze op school of saucijzenbroodjes? (Haal het bij de Jumbo voor het geval er mensen wel duidelijk verschil proeven waar ze vandaan komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:05 

Hardtraxx Beheerder

Faalhaas schreef:
Broken Balance schreef:

http://www.bobdehuisbaas.nl/ Kies maar

member/Bob/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:27 

Hardtraxx Veteran

Maar wie is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:28 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Maar wie is het?

Begint met de T, eindigt op de B. Succes. xd
Vorige  1 ... 2460, 2461, 2462, 2463, 2464, 2465, 2466 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic