Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Gaaaast

Het feit dat jij vandaag wakker kan worden in Nederland betekent al dat jij het beter voor elkaar hebt dan 95% van de rest van de wereld

dit dus
pvv-praat
Ik heb geen PVV gestemd. Dit is ook geen populaire praat.
Wie een beetje het nieuws heeft gevolgd weet dat de corruptie schandalen zich in tempo hebben opgevolgd.
Hij heeft de hele verzorgingsstaat kapot gemaakt.
Ja het gaat goed in Nederland. Zolang je niet meer dan voor een scheet die dwars zit naar de dokter gaat, dan heb je het goed.
Ben je chronisch ziek, heb je een uitkering of bijstand hoor je er niet bij.
Ben je flexwerker, ben je af. Ik kan nog wel ff door gaan.
PS.
http://www.geenstijl.nl/fastsearch?quer ... &zoek=zoekPss. Ik ben verder niet uit op discussie. Ik moest even mijn mening kwijt. Ben te moe voor discussie.
Edit : Svbtwee heeft deels gelijk. De gemiddelde VVD stemmer gaat het ook goed mee, en kunnen zich lastiger inleven in families en gezinnen die jaren alles eraan hebben gedaan om mee te mogen doen. Is verder ook niet erg. Die families hebben gestreden voor bestaansrecht maar nu zich weer een aantal jaar niet begrepen zullen voelen.
Ik hoop dat jullie nooit in een situatie zullen komen dat je weken op rijst moet leven omdat er niks anders is wat je toen kon betalen.
En nog niet zolang geleden heb ik hier het verhaal van mijn zieke broertje verkondigd en kreeg ik gelukkig hartverwarmende berichten. Maar deze uitslag schoot mij gewoon in m'n verkeerde keelgat.
/rant.