100e post alweer 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Voor het eerst gedaan dit jaar. Wat een genot!Thommy wrote:Ja carnaval vieren ofzo
pim__ wrote:of jezelf uit het raam gooien.
Mede stagiaires, gvd zware dag vandaag (carnaval gehad) kan wel wat gezever gebruiken...
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj! 
Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moetUberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj!
Luister Da Tweekaz. Daar krijg je weer energie vanRickzel wrote:Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moetUberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj!
Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ja, ik denk dat vrijwel iedereen dat wel heeft. Heb je wel een werkplan / planning waar je je aan kunt houden?Rickzel wrote:Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moetUberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj!
Ik weet op 't moment wel wat ik moet doen, maar het verwerken van verzamelde informatie in een verslag is zo verschrikkelijk kut dat ik er geen zin in heb atm.
Rickzel wrote:Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij
Haha ja plan van aanpak is wel op een paar kleine dingen na goedgekeurd, maar nog niet volledig. Vandaar dat ik beetje vast loop haha, kan ook echt geen motivatie vinden om hier eens even lekker in te duiken vandaagUberhout wrote:Ja, ik denk dat vrijwel iedereen dat wel heeft. Heb je wel een werkplan / planning waar je je aan kunt houden?Rickzel wrote:Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moetUberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj!
Ik weet op 't moment wel wat ik moet doen, maar het verwerken van verzamelde informatie in een verslag is zo verschrikkelijk kut dat ik er geen zin in heb atm.
edit: en fucking SVB helpt daar ook totaaaal niet aan mee
Rickzel wrote:Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij
Komende maandag deadline voor m'n onderzoeksvoorstel, een degelijke hoofdvraag verzinnen tijdens de carnaval zit er niet echt inRickzel wrote:Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moetUberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj!
Nah de eerste SVB deed net zo irritant.MeneerEend wrote:deze SVBtwee is sws een troll![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
volgens mij ben ik een van de weinigen die Sander niet per se als stoorzender zie? Controversiele posts oke, maar ik zie ook regelmatig posts van hem voorbij komen die normaal zijn en daaronder 6 posts over hoe belachelijk hij wel niet is. Als boven die normale posts een andere gebruikersnaam zou staan zou niemand iets ertegenin brengen. Zo kan hij ook nooit wel 'geaccepteerd' worden als zijn gewone posts ook niet serieus genomen worden vanwege eerdere posts die niet goed vallen bij mensen. gr.
Rickzel, afgelopen dagen genoeg gezeverd, maar aangezien ik vorig jaar 6 dagen heb gevierd kan een extra dagje zeveren er nog wel bij.
Zo ver als ik zie wordt er alleen gereageerd als er iets raars in staat. Noem voorbeelden dan?OutsideSpacer wrote:volgens mij ben ik een van de weinigen die Sander niet per se als stoorzender zie? Controversiele posts oke, maar ik zie ook regelmatig posts van hem voorbij komen die normaal zijn en daaronder 6 posts over hoe belachelijk hij wel niet is. Als boven die normale posts een andere gebruikersnaam zou staan zou niemand iets ertegenin brengen. Zo kan hij ook nooit wel 'geaccepteerd' worden als zijn gewone posts ook niet serieus genomen worden vanwege eerdere posts die niet goed vallen bij mensen. gr.
Vond het ook altijd wel lullig voor onze lieve sander, maar begin het steeds beter te begrijpenOutsideSpacer wrote:verhaal
TssssRickzel wrote:Vond het ook altijd wel lullig voor onze lieve sander, maar begin het steeds beter te begrijpenOutsideSpacer wrote:verhaal
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
http://www.show.nl/rubrieken/sterren/20 ... -rico-jay/
Klein beetje reclame voor m'n broertje.
.
Wat kan de wereld ook nog lief en goede dingen voort brengen.
Klein beetje reclame voor m'n broertje.
Wat kan de wereld ook nog lief en goede dingen voort brengen.