Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
100e post alweer :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ja carnaval vieren ofzo :beer:
Hardtraxx Elite
2980 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
of jezelf uit het raam gooien.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Thommy wrote:Ja carnaval vieren ofzo :beer:
Voor het eerst gedaan dit jaar. Wat een genot! :beer:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
pim__ wrote:of jezelf uit het raam gooien.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Mede stagiaires, gvd zware dag vandaag (carnaval gehad) kan wel wat gezever gebruiken...
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj! :slow:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Uberhout wrote:Interviews voorbereiden voor m'n onderzoek heuj! :slow:
Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moet :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote:
Hebben jullie ook al zo'n dood punt meegemaakt? Heb gelukkig deze week gesprek met school, maar weet op dit moment echt even niet meer hoe ik nou verder moet :lol:
Luister Da Tweekaz. Daar krijg je weer energie van :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij :lol:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:
Ja, ik denk dat vrijwel iedereen dat wel heeft. Heb je wel een werkplan / planning waar je je aan kunt houden?
Ik weet op 't moment wel wat ik moet doen, maar het verwerken van verzamelde informatie in een verslag is zo verschrikkelijk kut dat ik er geen zin in heb atm. :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij :lol:
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Uberhout wrote:
Rickzel wrote:
Ja, ik denk dat vrijwel iedereen dat wel heeft. Heb je wel een werkplan / planning waar je je aan kunt houden?
Ik weet op 't moment wel wat ik moet doen, maar het verwerken van verzamelde informatie in een verslag is zo verschrikkelijk kut dat ik er geen zin in heb atm. :lol:
Haha ja plan van aanpak is wel op een paar kleine dingen na goedgekeurd, maar nog niet volledig. Vandaar dat ik beetje vast loop haha, kan ook echt geen motivatie vinden om hier eens even lekker in te duiken vandaag >.<

edit: en fucking SVB helpt daar ook totaaaal niet aan mee :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote:Gvd Sander pleur toch op man, ga Broken Balance het bloed onder de nagels vandaan halen ipv mij :lol:
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
deze SVBtwee is sws een troll :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:
Komende maandag deadline voor m'n onderzoeksvoorstel, een degelijke hoofdvraag verzinnen tijdens de carnaval zit er niet echt in :whistle:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MeneerEend wrote:deze SVBtwee is sws een troll :lol: :lol:
Nah de eerste SVB deed net zo irritant.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
volgens mij ben ik een van de weinigen die Sander niet per se als stoorzender zie? Controversiele posts oke, maar ik zie ook regelmatig posts van hem voorbij komen die normaal zijn en daaronder 6 posts over hoe belachelijk hij wel niet is. Als boven die normale posts een andere gebruikersnaam zou staan zou niemand iets ertegenin brengen. Zo kan hij ook nooit wel 'geaccepteerd' worden als zijn gewone posts ook niet serieus genomen worden vanwege eerdere posts die niet goed vallen bij mensen. gr.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Rickzel, afgelopen dagen genoeg gezeverd, maar aangezien ik vorig jaar 6 dagen heb gevierd kan een extra dagje zeveren er nog wel bij.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
OutsideSpacer wrote:volgens mij ben ik een van de weinigen die Sander niet per se als stoorzender zie? Controversiele posts oke, maar ik zie ook regelmatig posts van hem voorbij komen die normaal zijn en daaronder 6 posts over hoe belachelijk hij wel niet is. Als boven die normale posts een andere gebruikersnaam zou staan zou niemand iets ertegenin brengen. Zo kan hij ook nooit wel 'geaccepteerd' worden als zijn gewone posts ook niet serieus genomen worden vanwege eerdere posts die niet goed vallen bij mensen. gr.
Zo ver als ik zie wordt er alleen gereageerd als er iets raars in staat. Noem voorbeelden dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
OutsideSpacer wrote:verhaal
Vond het ook altijd wel lullig voor onze lieve sander, maar begin het steeds beter te begrijpen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote:
OutsideSpacer wrote:verhaal
Vond het ook altijd wel lullig voor onze lieve sander, maar begin het steeds beter te begrijpen :lol:
Tssss -.-. Ik hoop echt dat Da Tweekaz binnenkort een plaat maken met Psy invloeden. Branden zal je :evil:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
OH NEE ZEG!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 15 days ago
http://www.show.nl/rubrieken/sterren/20 ... -rico-jay/
Klein beetje reclame voor m'n broertje. :innocent:.
Wat kan de wereld ook nog lief en goede dingen voort brengen. :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ach, naar om te horen dat je zo'n ziek broertje hebt ! Sterkte en succes, ik doneer een paar euro :)