Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2455 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:43 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, zal vast nog wel beter worden.

hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:44 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

hoop ik.

Vast wel, altijd even wennen natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 13:57 

Hardtraxx Crew

MelvinFR schreef:

hoop ik.

Of toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 14:46 

Hardtraxx Elite

nog 3 uurtjes. jullie kunnen het! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
nog 3 uurtjes. jullie kunnen het! :clap:

Net m'n halve plan van aanpak onderuit geschoffeld gekregen, ik heb aankomende week gelukkig genoeg te doen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:34 

Hardtraxx Veteran

Het moet niet gekker worden, deze middag zowaar best veel te doen gehad en nog een sudoku opgelost ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 17:47 

Hardtraxx Veteran

Hi,

Nou ik ben weer terug. Stukje sneller dan gedacht. Ik zou aanvankelijk voor een periode van een jaar in het ziekenhuis onder behandeling zijn, maar omdat de behandeling niet de gewenste resultaten brengt besloten om er vroegtijdig mee te stoppen. Het gooide mijn hele leven overhoop en het resultaat is maar zo miniem dat het het mij niet meer waard was.

Ik had mijn acc opgezegd omdat ik er toen vanuit ging dat ik voorlopig toch niet meer online zou zijn (genoeg aan mijn eigen hoofd). Ik was toen net bezig met allemaal plannetjes voor hier en het zou een beetje vreemd zijn als ik dan ineens nooit meer in zou loggen, dus vandaar ook mijn acc maar opgezegd.

Vgm heeft Kees hem op inactief gezet ipv hem verwijderd maar ik blijf nu deze gebruiken.

Gegroet luitjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 18:37 

Hardtraxx Veteran

FREE SVB
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 18:42 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 19:49 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Hi,

Nou ik ben weer terug. Stukje sneller dan gedacht. Ik zou aanvankelijk voor een periode van een jaar in het ziekenhuis onder behandeling zijn, maar omdat de behandeling niet de gewenste resultaten brengt besloten om er vroegtijdig mee te stoppen. Het gooide mijn hele leven overhoop en het resultaat is maar zo miniem dat het het mij waard was.

Ik had mijn acc opgezegd omdat ik er toen vanuit ging dat ik voorlopig toch niet meer online zou zijn (genoeg aan mijn eigen hoofd). Ik was toen net bezig met allemaal plannetjes voor hier en het zou een beetje vreemd zijn als ik dan ineens nooit meer in zou loggen, dus vandaar ook mijn acc maar opgezegd.

Vgm heeft Kees hem op inactief gezet ipv hem verwijderd maar ik blijf nu deze gebruiken.

Gegroet luitjes xxx

Ga nou eens weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 19:57 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 23:37 

Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/mvan_berkel/status/ ... 9887814656
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 00:14 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Hi,

Nou ik ben weer terug. Stukje sneller dan gedacht. Ik zou aanvankelijk voor een periode van een jaar in het ziekenhuis onder behandeling zijn, maar omdat de behandeling niet de gewenste resultaten brengt besloten om er vroegtijdig mee te stoppen. Het gooide mijn hele leven overhoop en het resultaat is maar zo miniem dat het het mij waard was.

Gegroet luitjes xxx

Echt gezellig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 09:36 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe stageweek is begonnen, maar ben nog zo gesloopt van VWAB dat m'n concentratie op een all-time dieptepunt is beland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:12 

Hardtraxx Veteran

Op zoek naar een draadloze bluetooth speaker onder de €100. Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:30 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

https://tweakers.net/product/438372/jbl-charge2+/. Ligt wel precies op je budget, de iets oudere modellen en JBL Flip 3 zijn ook erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:43 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:

https://tweakers.net/product/438372/jbl-charge2+/. Ligt wel precies op je budget, de iets oudere modellen en JBL Flip 3 zijn ook erg goed.

Die zien er beide wel kek uit. Toevallig ervaring mee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:47 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:

Die zien er beide wel kek uit. Toevallig ervaring mee? :)

Mijn broertje heeft er 1. Is wel een leuk boxje. Zelf heb ik een Bose mini soundcloud en vind dat geluid toch wel helderder als de JBL.
Voor de prijs kun je hem zeker nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Bose mini soundcloud

Nice, ik heb zelf de Philips Spotify.

klapstoel schreef:
Toevallig ervaring mee? :)

Nee, met deze modellen niet. Ik heb zelf wel een goedkoper JBL model in bezit en die is erg degelijk qua prijs/kwaliteit. Dus ik neem aan dat het deze modellen ook zo is. Recensies zijn ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:49 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nice, ik heb zelf de Philips Spotify.
Citaat:

En? Bevalt die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:57 

Hardtraxx Veteran

Motivatie om aan m'n scriptie is ver te zoeken, maar zou toch wel graag voor de zomer klaar zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 20:29 

Hardtraxx Elite

godverdomme stan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 20:31 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Motivatie om aan m'n scriptie is ver te zoeken, maar zou toch wel graag voor de zomer klaar zijn :P

Zelfde hier haha, 10 weken herkansen in de zomer staat me niet zo aan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 23:01 

Hardtraxx Newbie

Svbtwee schreef:
Hi,

Gegroet luitjes xxx

gvd. weer niks verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:40 

Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Fantazoo schreef:

Zelfde hier haha, 10 weken herkansen in de zomer staat me niet zo aan >.<

RT
Vorige  1 ... 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2455 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic