Hahaha, zal vast nog wel beter worden.
hoop ik.
hoop ik.
Vast wel, altijd even wennen natuurlijkMelvinFR wrote:Hahaha, zal vast nog wel beter worden.
hoop ik.
Of toch nietMelvinFR wrote:Hahaha, zal vast nog wel beter worden.
hoop ik.
Net m'n halve plan van aanpak onderuit geschoffeld gekregen, ik heb aankomende week gelukkig genoeg te doenMeneerEend wrote:nog 3 uurtjes. jullie kunnen het!
Ga nou eens weg.Svbtwee wrote:Hi,
Nou ik ben weer terug. Stukje sneller dan gedacht. Ik zou aanvankelijk voor een periode van een jaar in het ziekenhuis onder behandeling zijn, maar omdat de behandeling niet de gewenste resultaten brengt besloten om er vroegtijdig mee te stoppen. Het gooide mijn hele leven overhoop en het resultaat is maar zo miniem dat het het mij waard was.
Ik had mijn acc opgezegd omdat ik er toen vanuit ging dat ik voorlopig toch niet meer online zou zijn (genoeg aan mijn eigen hoofd). Ik was toen net bezig met allemaal plannetjes voor hier en het zou een beetje vreemd zijn als ik dan ineens nooit meer in zou loggen, dus vandaar ook mijn acc maar opgezegd.
Vgm heeft Kees hem op inactief gezet ipv hem verwijderd maar ik blijf nu deze gebruiken.
Gegroet luitjes xxx
Echt gezellig...Svbtwee wrote:Hi,
Nou ik ben weer terug. Stukje sneller dan gedacht. Ik zou aanvankelijk voor een periode van een jaar in het ziekenhuis onder behandeling zijn, maar omdat de behandeling niet de gewenste resultaten brengt besloten om er vroegtijdig mee te stoppen. Het gooide mijn hele leven overhoop en het resultaat is maar zo miniem dat het het mij waard was.
Ik had mijn acc opgezegd omdat ik er toen vanuit ging dat ik voorlopig toch niet meer online zou zijn (genoeg aan mijn eigen hoofd). Ik was toen net bezig met allemaal plannetjes voor hier en het zou een beetje vreemd zijn als ik dan ineens nooit meer in zou loggen, dus vandaar ook mijn acc maar opgezegd.
Vgm heeft Kees hem op inactief gezet ipv hem verwijderd maar ik blijf nu deze gebruiken.
Gegroet luitjes xxx
https://tweakers.net/product/438372/jbl-charge2+/. Ligt wel precies op je budget, de iets oudere modellen en JBL Flip 3 zijn ook erg goed.klapstoel wrote:Op zoek naar een draadloze bluetooth speaker onder de €100. Iemand suggesties?
Die zien er beide wel kek uit. Toevallig ervaring mee?MelvinFR wrote:https://tweakers.net/product/438372/jbl-charge2+/. Ligt wel precies op je budget, de iets oudere modellen en JBL Flip 3 zijn ook erg goed.klapstoel wrote:Op zoek naar een draadloze bluetooth speaker onder de €100. Iemand suggesties?
Mijn broertje heeft er 1. Is wel een leuk boxje. Zelf heb ik een Bose mini soundcloud en vind dat geluid toch wel helderder als de JBL.klapstoel wrote:Die zien er beide wel kek uit. Toevallig ervaring mee?MelvinFR wrote:https://tweakers.net/product/438372/jbl-charge2+/. Ligt wel precies op je budget, de iets oudere modellen en JBL Flip 3 zijn ook erg goed.klapstoel wrote:Op zoek naar een draadloze bluetooth speaker onder de €100. Iemand suggesties?
Nice, ik heb zelf de Philips Spotify.Rowanyt1309 wrote:Bose mini soundcloud
Nee, met deze modellen niet. Ik heb zelf wel een goedkoper JBL model in bezit en die is erg degelijk qua prijs/kwaliteit. Dus ik neem aan dat het deze modellen ook zo is. Recensies zijn ook dikke prima.klapstoel wrote:Toevallig ervaring mee?
Nice, ik heb zelf de Philips Spotify.
En? Bevalt die?
Zelfde hier haha, 10 weken herkansen in de zomer staat me niet zo aanFantazoo wrote:Motivatie om aan m'n scriptie is ver te zoeken, maar zou toch wel graag voor de zomer klaar zijn
gvd. weer niks verdiend.Svbtwee wrote:Hi,
Gegroet luitjes xxx