Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2451, 2452, 2453, 2454, 2455, 2456, 2457 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:03 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ach, naar om te horen dat je zo'n ziek broertje hebt ! Sterkte en succes, ik doneer een paar euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:21 

Hardtraxx Veteran

:loving: sprakeloos :$

We hopen dat hij in de zomervakantie kan gaan.
M'n grote droom is samen met hem en mijn andere broertje ( die verder geen rare ziekte heeft) ooit nog een festival te kunnen bezoeken. ^^

Als hij niet geholpen kan worden is zijn toekomst heel onzeker en een lotgenoot is bijvoorbeeld 19 geworden en ligt op sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:23 

Kraak... Piep...

Ik kan het filmpje zo even niet zien, maar welke ziekte is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:42 

Hardtraxx Veteran

Denk als je overlegt met de mods dat je best het bericht zou mogen delen in een wat beter bezocht onderdeel van het forum toch? Voor zoiets kan vast wel een uitzondering gemaakt worden in het wjd topic? Zijn vast genoeg leden die best een paar eurootjes kunnen missen voor zoiets??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:20 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ach, naar om te horen dat je zo'n ziek broertje hebt ! Sterkte en succes, ik doneer een paar euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:43 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat jullie droom nog uit mag komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik kan het filmpje zo even niet zien, maar welke ziekte is het?

dolichocolon in combinatie met Ehlers Danlos en Alpha-1 antitrypsine deficiëntie. Dat houd in dat zijn dikke darm niet werkt. Hij heeft een stoma aan z'n dunne darm momenteel.

Ik zelf heb Alpha-1 antitrypsine deficiëntie, een lever aandoening waardoor ik vergrote kans heb op lever falen.. Maar ik heb daar in het dagelijks leven geen last van gelukkig.

Maar mijn broertje heeft helaas alles tegen gehad.

De reden waarom ik er nu mee kom is omdat de eindsprint in zicht is en alle mogelijke aandacht graag nog mee wil pakken.
Verder kan je meer hier vinden

https://www.ricojay.com

Rickzel schreef:
Denk als je overlegt met de mods dat je best het bericht zou mogen delen in een wat beter bezocht onderdeel van het forum toch? Voor zoiets kan vast wel een uitzondering gemaakt worden in het wjd topic? Zijn vast genoeg leden die best een paar eurootjes kunnen missen voor zoiets??

Ik ben niet zo van het zielig doen en aandacht vragen :$ het heeft me al veel moeite gekost om dit hier te plaatsen want ik ben voor de meesten hier 'maar een forum lid'.
Maar voor je broertje doe je alles.

Bedankt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

Tsja, ik ben dan misschien de blije geit en het "minst kritische lid" van het forum (met 100% van alle stemmen :lol: ) maar als ik zoiets lees, en ik heb regelmatig contact met je via het interwebz, dan vind ik dat geen zielig doen!

Het is je eigen keuze natuurlijk :) maar ik persoonlijk zou het totaal geen zielig doen vinden, dit is een bijzonder geval man ;)

In ieder geval hopen op een flinke eindsprint :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:27 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Tsja, ik ben dan misschien de blije geit en het "minst kritische lid" van het forum (met 100% van alle stemmen :lol: ) maar als ik zoiets lees, en ik heb regelmatig contact met je via het interwebz, dan vind ik dat geen zielig doen!

Het is je eigen keuze natuurlijk :) maar ik persoonlijk zou het totaal geen zielig doen vinden, dit is een bijzonder geval man ;)

In ieder geval hopen op een flinke eindsprint :thumbsup:

Weer eens met Rickzel :yes:. Ookal ken je niet persoonlijk, we komen hier toch altijd allemaal samen en delen we voor een groot deel dezelfde passie, namelijk muziek en in het speciaal, hardere stijlen. Als ik dan hoor dat het met een familie lid van iemand op het forum zo slecht gaat dan voel ik me daar toch klote bij en zou ik zeker een bijdrage willen doen. Ookal vechten we elkaar soms op ht met zijn alle de tent uit, is dit toch ook een moment dat we kunnen laten zien dat we voor elkaar klaar staan als het nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:41 

Hardtraxx Veteran

Daar hebben jullie een punt. Met zoveel stress thuis zie ik hardtraxx.nl dan ook als een plek waar ik vooral kan praten met eensgezinde mensen met een passie voor de zelfde muziek die ik in mijn directe omgeving niet heb. :worship: :thumbsup:

In mijn vrienden groepen is het toch vaak hip hop en house wat overheerst.
In ieder geval bedankt voor de steun en de aandacht die het krijgt. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 23:10 

Hardtraxx Veteran

Wat me nog het meest verbaasd is dat we in 2jaar tijd met dank aan ontelbare giften en vrijwilligers, van de kennisen, lokale bedrijven tot organisaties als Absolutely Fresh, er gewoon bijna €80000 is ingezameld. Kippenvel elke keer als ik er aan denk.
Wij zijn verder een gezin waar geen financiële rijkdom te vinden is en hebben zelfs tijden onder de armoede grens geleefd in onze tijd in Enschede.

Jammer dat je zo afhankelijk moet zijn van derden. Met al dat geparkeerde geld van de grote verzekeringsmaatschappijen zou je denken dat er voor bijzondere gevallen ergens wel een potje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 23:47 

Hardtraxx Veteran

Beetje inhoud in dit topic, kan ook geen kwaad :cool:

Maar kan me voorstellen dat dat wel een bijzonder gevoel is, zo'n grote groep mensen die zo begaan is met jullie gezin. Het is misschien maar een kleine moeite om een paar euro te doneren, maar feit dat het ook daadwerkelijk massaal gedaan wordt is toch mooi om te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 00:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:32 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Rickzel schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:59 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Rickzel schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:21 

Hardtraxx Veteran

Jullie zijn geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu EDC Las Vegas 2016 aan het kijken van Da Tweekaz... die Amerikanen xd Wat een dood dof volk zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:16 

Hardtraxx Veteran

Carré debat aan het kijken. Wat is die Krol toch irritant :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 09:35 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Wat is die Krol toch irritant :sick:

Ik vond hem juist één van de weinige lichtpuntjes van deze bijeenkomst, want een debat kon je het niet noemen. Hij was de enige die er nog een beetje tegenin ging om het nog op een debat te laten lijken. Wat een aanfluiting was dit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:47 

Hardtraxx Veteran

Ik voel me net Svbtwee, dit is al mijn 33e post vandaag. Echt niet goed, ik denk dat dagje Wolfheze niet zal misstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:49 

Hardtraxx Veteran

Spamslet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:50 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik voel me net Svbtwee, dit is al mijn 33e post vandaag. Echt niet goed, ik denk dat dagje Wolfheze niet zal misstaan.

Ja klopt, je staat ook in de troll modus vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:16 

Hardtraxx Veteran

Boeit niet, lekker wijf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 01:31 

Hardtraxx Veteran

Op 06-03 de 53 posts aangetikt. Ik wil graag mijn stage, mijn ouders en jullie bedanken (voor het actief zijn) voor dit trieste voorval. :x

Ik ga mezelf opgegeven voor een inrichting, was gezellig!

Hadden er 55 kunnen zijn trouwens als onze lieftallige mod Magnetron niet twee berichten had verwijderd, maar het was terecht dus helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:35 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Op 06-03 de 53 posts aangetikt. Ik wil graag mijn stage, mijn ouders en jullie bedanken (voor het actief zijn) voor dit trieste voorval. :x

Ik ga mezelf opgegeven voor een inrichting, was gezellig!

Hadden er 55 kunnen zijn trouwens als onze lieftallige mod Magnetron niet twee berichten had verwijderd, maar het was terecht dus helaas.

Doei! :beer:
Vorige  1 ... 2451, 2452, 2453, 2454, 2455, 2456, 2457 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic