Zie ineens dat ik ook Hardtraxx Veteran ben. Als ik gemiddeld 1 minuut per post bezig zou zijn, dan ben ik dus al ruim 2 hele dagen bezig geweest met onzin neerkalken op HT, daar ben ik best wel trots op 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Godverdomme 20k berichten godverdomme
Hol eem op nouwootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
wootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
Hoe kan dat, ik op bijna de helft van jou en ik was al vanaf 2008 lidwootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
Kom ik aan met mijn 6000 berichten... Jezus wat voel ik me jong ineens.wootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
Ach jong, mensen die op 12 december jarig zijn zijn sowieso baas.The Skribbler wrote:Kom ik aan met mijn 6000 berichten... Jezus wat voel ik me jong ineens.wootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
Beseffen dat je op stage Hardtraxx zovaak refreshed dat je er achter komt dat de tijd op Hardtraxx voorloopt op de tijd van de computer. 
Je moet zelf manueel wisselen van zomer naar wintertijd en omgekeerd. Staat ergens in de instellingen.MelvinFR wrote:Beseffen dat je op stage Hardtraxx zovaak refreshed dat je er achter komt dat de tijd op Hardtraxx voorloopt op de tijd van de computer.
Vermoed dat ie wat anders bedoeltGrim wrote:Je moet zelf manueel wisselen van zomer naar wintertijd en omgekeerd. Staat ergens in de instellingen.MelvinFR wrote:Beseffen dat je op stage Hardtraxx zovaak refreshed dat je er achter komt dat de tijd op Hardtraxx voorloopt op de tijd van de computer.
Haha, I know. Maar ging meer om de minuut. 
7400, ik voel me nog steeds newbieThe Skribbler wrote:Kom ik aan met mijn 6000 berichten... Jezus wat voel ik me jong ineens.wootum wrote:Godverdomme 20k berichten godverdomme
Sinds kort ook begonnen met m'n afstudeer stage, heel herkenbaarMelvinFR wrote:Beseffen dat je op stage Hardtraxx zovaak refreshed dat je er achter komt dat de tijd op Hardtraxx voorloopt op de tijd van de computer.
en dan in week 15 gaan stressen omdat ik tijd tekort heb, kijk er nu al naar uit
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ik bevind me in precies hetzelfde schuitje 
Haha afgelopen stageperiode ook gehad ja 
Ik heb daar geen tijd voor op stage joh, ben blij dat ik even zit en niets kan doen op Hardtraxx (jaja luie kutmod enzo) als ik thuis ben haha 
Hahah hier had ik ook last vanMelvinFR wrote:Beseffen dat je op stage Hardtraxx zovaak refreshed dat je er achter komt dat de tijd op Hardtraxx voorloopt op de tijd van de computer.
Hoi. Dit is een berichtje voor MelvinFR. Die jongen met zijn rode huissen avatar. Melvin is een beetje rawboy geworden sinds hardbass. Toch vind ik het nog steeds een lieve jongen. Zaterdag ga ik samen met Melvin een biertje drinken op Vroeger was alles beter. Het wordt vast heel gezellig, en er worden ook leuk liedjes afgespeeld. Nou, tot dan.
Groetjes MeneerEend
Groetjes MeneerEend
Wat lief, tot morgen Eend. 
Edit: Godverdomme, dit loopt de spuigaten uit. Dezelfde minuut al gereageerd.
Ga aan het werk man, paard!MelvinFR wrote:Wat lief, tot morgen Eend.
van half 9 tot 11 nonstop nuttig geweest
@Zenda ik zit de hele dag achter de PC, af en toe wat werkzaamheden doen maar vooral aan scriptie werken, dus ja dan is een klikje naar HT snel gedaan
Zou willen dat ik wat te werken had.Rickzel wrote:Ga aan het werk man
Haha oh waardeloosMelvinFR wrote:Zou willen dat ik wat te werken had.Rickzel wrote:Ga aan het werk man
Hoe lang moet je nog??
Eerste week dit.Rickzel wrote:Haha oh waardeloos40 uur in de week meeloopstage zonder iets te doen te hebben??
Hoe lang moet je nog??
Haha oefff, nou ik probeer je te steunen vanaf mijn stageplek vrindMelvinFR wrote:Eerste week dit.Rickzel wrote:Haha oh waardeloos40 uur in de week meeloopstage zonder iets te doen te hebben??
Hoe lang moet je nog??