Telefoon heeft het begeven. Had 1,5 jaar lang een Motorola moto G3, kostte me 200 euro. Beviel me goed moet ik zeggen. Iemand tips voor een nieuwe?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb net maand OnePlus 3T, ziekste ding ooit 
Als je een voor de long run wil, Sony Xperia en dan wel een A model niet de sony variant van de galaxy mini.SL8492 wrote:Telefoon heeft het begeven. Had 1,5 jaar lang een Motorola moto G3, kostte me 200 euro. Beviel me goed moet ik zeggen. Iemand tips voor een nieuwe?
Sowieso een beste tip, meeste kleinere modellen gaan minder lang mee.
OnePlus 3T. Had hiervoor 1 en heb de 3 sinds Juni. Voor een duppie op de eerste rang
Ik heb ook net de HTC OnePlus 3T, geweldige telefoon, zit net 250 euro onder de google pixel, iPhone en samsung galaxy en heeft slecht enkele totaal niet belangrijke functies niet zoals dat hij niet water dicht is. Beste van de telefoon is hoe snel die oplaadt, 30 minuten opladen voor 80% erbij is echt geweldig!
De HTC One+Sneerfuljam2948 wrote:Ik heb ook net de HTC OnePlus 3T, geweldige telefoon, zit net 250 euro onder de google pixel, iPhone en samsung galaxy en heeft slecht enkele totaal niet belangrijke functies niet zoals dat hij niet water dicht is. Beste van de telefoon is hoe snel die oplaadt, 30 minuten opladen voor 80% erbij is echt geweldig!
Heb zelf nog steeds de One+ One maar die begint na 3 jaar wat kuren te krijgen, ook aan het kijken naar de 3T
[quote="Sneerfuljam2948" HTC OnePlus 3T[/quote]
????
die telefoon bestaat niet, je hebt wel een oneplus 3T.
ook een htc one+ bestaat niet, er is wel een HTC one X+ maar die is al weer wat ouder
????
die telefoon bestaat niet, je hebt wel een oneplus 3T.
ook een htc one+ bestaat niet, er is wel een HTC one X+ maar die is al weer wat ouder
Nee, One+ is een merk opzichDeuntje wrote:Is wel gemaakt door HTC toch/??
Waarschijnlijk wel met HTC onderdelen, HTC leent zich daar wel voor en is een van de voornaamste redenen dat dat merk nog bestaat gezien het wat wegvaagt tussen de populairdere Sony, Samsung, Goedkope Chinezen en Apple.
Heb mijn eigen Sony onderhand 5 jaar, geen kras en nog even snel
Sta er soms zelf versteld van gezien de levensduur van een gemiddelde telefoon 2/3 jaar is.
Heb mijn eigen Sony onderhand 5 jaar, geen kras en nog even snel
Sta er soms zelf versteld van gezien de levensduur van een gemiddelde telefoon 2/3 jaar is.
Das echt tof! Mijn HTC one heb ik ook 3 jaar kunnen gebruiken, maar toen begon hij wel traag te worden en batterij begon te verslijten. Nu heb ik galaxy s6, maar wat een kutbatterij zegBroken Balance wrote:
Heb mijn eigen Sony onderhand 5 jaar, geen kras en nog even snel![]()
Sony Xperia Z2 heb ik, is niet echt meer te verkrijgen maar de Z5 is ook enorm goed.
Als je er een normaal hoesje om doet zijn het echt enorm robuuste telefoons. Heb mijnes ook vaak zat laten donderen en heeft twee tripjes wasmachine overleefd. De Sony's zijn dan ook de enigen die al tijden echt waterdicht zijn. Niet spatwaterdicht.
Maar over het algemeen zijn de b merken niet heel bijzonder. Heb altijd Alcatel, Sagem, Huawei, Motorola's en (oude) LG's gehad en mijn familie eveneens. Waren altijd problemen mee en konden veel dingen niet aan.
Zelf ook een tablet van Huawei (was gratis) gekregen. Ding werkt wel maar kan veel dingen niet aan.
Als je er een normaal hoesje om doet zijn het echt enorm robuuste telefoons. Heb mijnes ook vaak zat laten donderen en heeft twee tripjes wasmachine overleefd. De Sony's zijn dan ook de enigen die al tijden echt waterdicht zijn. Niet spatwaterdicht.
Maar over het algemeen zijn de b merken niet heel bijzonder. Heb altijd Alcatel, Sagem, Huawei, Motorola's en (oude) LG's gehad en mijn familie eveneens. Waren altijd problemen mee en konden veel dingen niet aan.
Zelf ook een tablet van Huawei (was gratis) gekregen. Ding werkt wel maar kan veel dingen niet aan.
Last edited by Broken Balance on 25 Jan 2017 09:45, edited 2 times in total.
-
R
Ha leuk, ik heb de G4 plus. Machtig apparaatje!SL8492 wrote:Telefoon heeft het begeven. Had 1,5 jaar lang een Motorola moto G3, kostte me 200 euro. Beviel me goed moet ik zeggen. Iemand tips voor een nieuwe?
Wat noem jij een kutbatterij? Heb zelf anderhalf jaar galaxy s6 en de batterij gaat anderhalve dag mee. Lijkt me niet heel dramatisch.MeneerEend wrote:Das echt tof! Mijn HTC one heb ik ook 3 jaar kunnen gebruiken, maar toen begon hij wel traag te worden en batterij begon te verslijten. Nu heb ik galaxy s6, maar wat een kutbatterij zegBroken Balance wrote:
Heb mijn eigen Sony onderhand 5 jaar, geen kras en nog even snel![]()
Sta er soms zelf versteld van gezien de levensduur van een gemiddelde telefoon 2/3 jaar is.. Heb hem sinds april, en accu is nu al niks meer waard.
Ik heb hem vanochtend om 8 uur uit de lader gehaald, bijna niet gebruikt vandaag, en hij is nu 53%. Maar hij is een tijd geleden kapot gegaan. Hebben ze er (volgens mij) nieuw moederbord ingestoken, en heb het idee dat hij daarna heel erg achteruit is gegaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dus je hebt een defecte accu. Mijn accu van mijn s6 gaat bij normaal gebruik ook anderhalve dag tot 2 dagen mee.
Nope. Voornamelijk Samsung. Camera sensor, scherm, ram etc.Broken Balance wrote:Waarschijnlijk wel met HTC onderdelen, HTC leent zich daar wel voor en is een van de voornaamste redenen dat dat merk nog bestaat gezien het wat wegvaagt tussen de populairdere Sony, Samsung, Goedkope Chinezen en Apple.
Ik heb op dit moment een ZTE Axon 7, had hiervoor een OnePlus 2 en OnePlus One. Denk dat mijn volgende telefoon ook weer eentje van OnePlus zal worden. Vooral de development trekt me wel.
OnePlus manipuleert populaire Android-benchmarks
XDA heeft ontdekt dat OnePlus benchmarks manipuleert met zijn OnePlus 3- en 3T-smartphones. Dat is het geval sinds de samenvoeging van Hydrogen OS en Oxygen OS. Het valsspelen levert enkele procentpunten winst op. OnePlus belooft te stoppen met de manipulatie.
https://tweakers.net/nieuws/120741/onep ... marks.html
XDA heeft ontdekt dat OnePlus benchmarks manipuleert met zijn OnePlus 3- en 3T-smartphones. Dat is het geval sinds de samenvoeging van Hydrogen OS en Oxygen OS. Het valsspelen levert enkele procentpunten winst op. OnePlus belooft te stoppen met de manipulatie.
Ik heb hem ook, geweldig dingDeuntje wrote:Heb net maand OnePlus 3T, ziekste ding ooit
Ik kijk er eigenlijk niet eens van op. Ik vind dit zeer vergelijkbaar met de volkswagen schandaal maar ach, ook zonder die extra benchmark punten is het alsnog een prima ding dat alsnog andere merken stof doet happenAron wrote:OnePlus manipuleert populaire Android-benchmarks