Was Tim geband? Waarom dat dan??Ventrue wrote:Jammer idd, ik ga me verder maar niet in de discussie mengen maar over gebande leden gesproken, is TimothyB morgen niet weer unbanned toevallig?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben er ook wel heel benieuwd naar eigenlijk...Wie: member/TiMOTHYb/
Hoe lang: 2 maanden
Waarom: Uitlokking en beledigen
Dat was iets met Zephyrus geloof ik.Ventrue wrote:Ik ben er ook wel heel benieuwd naar eigenlijk...Wie: member/TiMOTHYb/
Hoe lang: 2 maanden
Waarom: Uitlokking en beledigen
wootum wrote:Lekken van Clubbin'
Onder meer het uitschelden van Zeph toen idd. Voor zover ik terug kan lezen in de mod hoek was ie ook behoorlijk aan het stangen en trollen toen, dus het was een beetje een optelsom idd. Hij is 09-11-2015 voor 2 maanden geband, dus hij zou in principe morgen of overmorgen terug moeten kunnen komen (weet eig niet eens of die bans tot een bepaalde datum zijn of tot en met een bepaalde datum
).
Ongeoorloofd. SAIN7 wist ook van niks!!Zenda wrote: (weet eig niet eens of die bans tot een bepaalde datum zijn of tot en met een bepaalde datum).
Altijd goed een ban voor eigen bestwil en het is nog gelukt ook, want Zephyrus is niet meerZenda wrote:Onder meer het uitschelden van Zeph toen idd. Voor zover ik terug kan lezen in de mod hoek was ie ook behoorlijk aan het stangen en trollen toen, dus het was een beetje een optelsom idd.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Last edited by Andromeda on 10 Jan 2016 20:21, edited 2 times in total.
Waar de fuck heb ik zojuist naar gekeken
-
S
View on SoundCloud
Wat een debieltje is deze MC zeg. Vocalen meezingen, random teksten tering hard schreeuwen in breaks en verkeerde vocalen mee bleren
ARE YOU READY FOR CYWAAA?!
Wat een debieltje is deze MC zeg. Vocalen meezingen, random teksten tering hard schreeuwen in breaks en verkeerde vocalen mee bleren
ARE YOU READY FOR CYWAAA?!
Vind je dat grappig?
Sander wordt vader, dan ga je nou eenmaal andere dingen grappig vinden. Humor van ouders valt niet te begrijpen
Het blijf een volkje apart heyowan wrote:Sander wordt vader, dan ga je nou eenmaal andere dingen grappig vinden. Humor van ouders valt niet te begrijpen
-
S
Unknown wrote:Vind je dat grappig?sandervanbruggen wrote:[soundcloud]liedje[/soundcloud]
Geweldig![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Meen het serieus haha:Jordi wrote:Hou je nou een keer op met trollen?Onthafloorx wrote:Valt het jullie ook op dat de sound die Code Black en Atmozfears imo als eerste hadden nu door iedereen opgepikt wordt? Ik hoor elke keer een nummer en dan denk ik hee een nieuwe van Atmozfears, maar is het een redelijk nieuwe DJ.
Envine - Sunlight, Oke de kwaliteit is misschien minder, maar de melodie is bijna hetzelfde..
Sound Rush - Take me Back
En Cyber ofcourse
Je noemt nu drie artiesten die een herkenbare eigen sound hebben, jeetje.
Jordi wrote:Hou je nou een keer op met trollen?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
imo lijkt het teveel op de sound die code black en atmozfears hebben gecreëerdThe Venator wrote:Je noemt nu drie artiesten die een herkenbare eigen sound hebben, jeetje.
Cyber
Die lijkt veel meer op Wasted Penguinz, Sylence, dat groepje.
Luister maar naar Behind The Sun EP, Spring To Life EP en The Supreme.
Sound Rush, ja die gebruikt die Code Black achtige synthesizer wel, hoor je duidelijk in het Euphoria Anthem, Take Me Back en If It's Silent.
Envine gaat meer richting Wildstylez en WP.
Die lijkt veel meer op Wasted Penguinz, Sylence, dat groepje.
Luister maar naar Behind The Sun EP, Spring To Life EP en The Supreme.
Sound Rush, ja die gebruikt die Code Black achtige synthesizer wel, hoor je duidelijk in het Euphoria Anthem, Take Me Back en If It's Silent.
Envine gaat meer richting Wildstylez en WP.
Die zooi is net zo 13/12 als de raw, en het klinkt ook nog eens allemaal hetzelfde. Atmozfears maakt nog melodieën met gevoel er in en deze klinken ook super goed ondanks dat ik niet zo van dat gezweef hou. Zo iemand als Cyber doet gewoon maar wat heb ik het idee. Shit klinkt zo random als wat.The Venator wrote:Je noemt nu drie artiesten die een herkenbare eigen sound hebben, jeetje.
Misschien dat al dat gezweef je ontzettend ligt, maar je kan niet ontkennen dat wat Cyber maakt helemaal niets is vergeleken met wat Atmozfeats creëert of vergeleken met de melodieën van vroeger