Hahahaha wat een SAIN7 actie weer
Wie: member/SAIN7/
Hoe lang: permanent
Waarom: het delen van tracks
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
K
Aaaaaah kom op mods dat is gewoon onkunde. Daar kun je hem echt niet om bannenbloemkool wrote:Hahahaha wat een SAIN7 actie weer
Wie: member/SAIN7/
Hoe lang: permanent
Waarom: het delen van tracks
Dit maakt Raw niet minder 13/12.yowan wrote:Klinkt allemaal hetzelfde die synths en random melo's. En dan de raw 13/12 noemen..
Nee dit ga je niet niet menen!! SAIN een ban voor zo'n (domme) kleine fout en ook zonder waarschuwing?
-
S
Free SAIN7
!
Dit is vooral eigen belang van Sander anders zijn hij en SLpostcode weer de lulsandervanbruggen wrote:Free SAIN7!
Hij had speciaal voor XQ B-Front een mooie verzameling van de beste B-Front tracks gemaakt en een wetransfer link in het topic gezet. Daarin zaten 83 tracks, waaronder een hoop fulls. In onze reglementen staat toch duidelijk dat het delen van tracks resulteert in een ban, dus vandaar dat we wel moesten ingrijpen.
Bannen is ook voor ons niet leuk, maar dit was een te ernstige overtreding om te laten gaan helaas.
Bannen is ook voor ons niet leuk, maar dit was een te ernstige overtreding om te laten gaan helaas.
Volledig terecht ook, maar dit was weer gewoon een 'SAIN7-actie'. Geen kwaaie bedoelingen, gewoon onkunde 
-
K
Dit!Chroman wrote:Volledig terecht ook, maar dit was weer gewoon een 'SAIN7-actie'. Geen kwaaie bedoelingen, gewoon onkunde
Het is een permanente ban, inkorten gaat dan lastig
Dit is absoluut onkunde van die arme jongen, dit moet je zelf ook weten Zenda (en andere mods)
Dit is absoluut onkunde van die arme jongen, dit moet je zelf ook weten Zenda (en andere mods)
hij had het gewoon kunnen weten dat het niet mag
-
K
Zow danErikZ wrote:Het is een permanente ban, inkorten gaat dan lastig![]()
Dan ken je Sain7 nog niet.jeffrey2107 wrote:hij had het gewoon kunnen weten dat het niet mag
-
S
Een waarschuwing en een dikke vette preek was voldoende geweest imo
Dat had die het ( waarschijnlijk
) ook nooit meer gedaan en was ie er nu nog geweest 
Dat had die het ( waarschijnlijk
Waren gewoon de youtube uploads die B-Front zelf op z'n youtube kanaal had gezet. Jammer voor SAIN7, maar vind wel dat de mods hier gewoon goed optreden. Als je nu zegt, ja omdat het SAIN7 is zien we het door de vingers, weet ik nu al weer wat voor discussies er gaan komen.Zenda wrote:Hij had speciaal voor XQ B-Front een mooie verzameling van de beste B-Front tracks gemaakt en een wetransfer link in het topic gezet. Daarin zaten 83 tracks, waaronder een hoop fulls. In onze reglementen staat toch duidelijk dat het delen van tracks resulteert in een ban, dus vandaar dat we wel moesten ingrijpen.
Regels zijn regels.
Dat hij nou te dom is om ze na te leven is niet het probleem van de mods.
Of moet ik ook maar random mensen gaan neerschieten op straat omdat ik de wet niet snap?
Maar maakt niet uit, want ik ben wel een goede gast van binnen
Of moet ik ook maar random mensen gaan neerschieten op straat omdat ik de wet niet snap?
Verspreiden van gedownloade YT vids is illegaal, dus snap het aan de ene kant wel.
Dat hebben we al een keer eerder gedaan bij hem, maar daar heeft ie schijnbaar niet van geleerd.sandervanbruggen wrote:Een waarschuwing en een dikke vette preek was voldoende geweest imo![]()
Dat had die het ( waarschijnlijk) ook nooit meer gedaan en was ie er nu nog geweest
Ik ga er ook zeker van uit dat hij het niet kwaad bedoelde, maar regels zijn regels in dit geval.
-
S
Dan kan ik jullie wel begrijpenZenda wrote:Dat hebben we al een keer eerder gedaan bij hem, maar daar heeft ie schijnbaar niet van geleerd.sandervanbruggen wrote:Een waarschuwing en een dikke vette preek was voldoende geweest imo![]()
Dat had die het ( waarschijnlijk) ook nooit meer gedaan en was ie er nu nog geweest
Kon je nog een betere vergelijking bedenken? JeetjeminaBroken Balance wrote:Regels zijn regels.
Jammer idd, ik ga me verder maar niet in de discussie mengen maar over gebande leden gesproken, is TimothyB morgen niet weer unbanned toevallig?
Huh? Die Sain7 kent mij niet eens johErikZ wrote:Dit is vooral eigen belang van Sander anders zijn hij en SLpostcode weer de lulsandervanbruggen wrote:Free SAIN7!
![]()
Ik denk ivm de Lommen Award, die kan nu niet meer naar SAIN7SL8492 wrote:Huh? Die Sain7 kent mij niet eens johErikZ wrote:Dit is vooral eigen belang van Sander anders zijn hij en SLpostcode weer de lulsandervanbruggen wrote:Free SAIN7!
![]()