Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 52 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Wow wie heeft er vandaag in jou koffie gescheten Yowan xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
yowan wrote: Shit klinkt zo random als wat.
Liever "random" dan 13/12.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ErikZ wrote:Wow wie heeft er vandaag in jou koffie gescheten Yowan xd
:lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
yowan wrote:
The Venator wrote:Je noemt nu drie artiesten die een herkenbare eigen sound hebben, jeetje.
Jordi wrote:Hou je nou een keer op met trollen?
Die zooi is net zo 13/12 als de raw, en het klinkt ook nog eens allemaal hetzelfde. Atmozfears maakt nog melodieën met gevoel er in en deze klinken ook super goed ondanks dat ik niet zo van dat gezweef hou. Zo iemand als Cyber doet gewoon maar wat heb ik het idee. Shit klinkt zo random als wat.

Misschien dat al dat gezweef je ontzettend ligt, maar je kan niet ontkennen dat wat Cyber maakt helemaal niets is vergeleken met wat Atmozfeats creëert of vergeleken met de melodieën van vroeger
Wat zijn zweefplaten van Atmozfears dan, naast Release, dat Decibel Anthem, Nature's Grasp, Accelerate en Starting Over.
Ik vind Atmozfears meer random platen maken dan Cyber, die veel meer die zweverige melodieën, net als Wasted Penguinz, pakt.

In zijn set op Qlimax met redelijk wat nieuw spul, kon ik op die vijf platen na niks echt zweverigs vinden.

Wil je zweverig? Pak Inner Peace, Bitterness, I Love You, The Supreme, Spring To Life, Blue Sky, Sonder, Solar, Gateway To Eternity, If It's Silent enz.

Dat is wat anders dan de wat vollere melodieen als Wolfs, We Are God, Roots, Supersonic, Everlasting enz.
Of in Atmozfears zijn geval. Equilibrium, Reawakening, Weapons Of Love, Connected, Living For The Future Bella Nova en nog wel wat.

Zijn best nog wat duidelijke verschillen in mainstream. Zo kan je het verschil tussen Wasted Penguinz, Noisecontrollers, Frontliner, Alphaverb, Brennan Heart, Code Black en Technoboy duidelijk horen. En tussen Crypsis, Sub Sonik, Act Of Rage, Luna, Radical Redemption en Sub Zero Project amper horen. Hetzelfde geldt voor De hele A2 afdeling plus Ran-D en Adaro onderling. En als derde heb je dan meestal degene waarvan de producties half verpauperd klinken zoals Typhoon, Zatox en zn gehele label en Warface.

Het enige wat er voor mij tussenuit springt, als in aparte stijlen, zijn de genen die er tussenin zitten. Zoals Thera, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, B-Front, Intractable One, Prefix & Density, Phuture Noize e.d. deze lijken stuk voor stuk totaal niet op elkaar.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Image
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

TOTY.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:Heel goed verhaal
BB dat was een heel goed verhaal, precies goed uitgelegd :worship:

BB for President (alleen in januari hoor)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 20 days ago
Nieuws van Typhoon:
Image

Over dat zweefgezeik: zal vanavond eens met aandacht de nieuwere platen van alle bovengenoemde artiesten gaan luisteren en vergelijken, kijken of er echt onderscheidende elementen in die platen zitten zoals jullie zeggen.
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Nieuw hokje Zweefstyle? :cool:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Joey niet weeeeeeer :lol:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Fuzzylogic wrote:Joey niet weeeeeeer :lol:
Ik heb er heel hard om gelachen :lol:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:
yowan wrote:
Die zooi is net zo 13/12 als de raw, en het klinkt ook nog eens allemaal hetzelfde. Atmozfears maakt nog melodieën met gevoel er in en deze klinken ook super goed ondanks dat ik niet zo van dat gezweef hou. Zo iemand als Cyber doet gewoon maar wat heb ik het idee. Shit klinkt zo random als wat.

Misschien dat al dat gezweef je ontzettend ligt, maar je kan niet ontkennen dat wat Cyber maakt helemaal niets is vergeleken met wat Atmozfeats creëert of vergeleken met de melodieën van vroeger
Wat zijn zweefplaten van Atmozfears dan, naast Release, dat Decibel Anthem, Nature's Grasp, Accelerate en Starting Over.
Ik vind Atmozfears meer random platen maken dan Cyber, die veel meer die zweverige melodieën, net als Wasted Penguinz, pakt.

In zijn set op Qlimax met redelijk wat nieuw spul, kon ik op die vijf platen na niks echt zweverigs vinden.

Wil je zweverig? Pak Inner Peace, Bitterness, I Love You, The Supreme, Spring To Life, Blue Sky, Sonder, Solar, Gateway To Eternity, If It's Silent enz.

Dat is wat anders dan de wat vollere melodieen als Wolfs, We Are God, Roots, Supersonic, Everlasting enz.
Of in Atmozfears zijn geval. Equilibrium, Reawakening, Weapons Of Love, Connected, Living For The Future Bella Nova en nog wel wat.

Zijn best nog wat duidelijke verschillen in mainstream. Zo kan je het verschil tussen Wasted Penguinz, Noisecontrollers, Frontliner, Alphaverb, Brennan Heart, Code Black en Technoboy duidelijk horen. En tussen Crypsis, Sub Sonik, Act Of Rage, Luna, Radical Redemption en Sub Zero Project amper horen. Hetzelfde geldt voor De hele A2 afdeling plus Ran-D en Adaro onderling. En als derde heb je dan meestal degene waarvan de producties half verpauperd klinken zoals Typhoon, Zatox en zn gehele label en Warface.

Het enige wat er voor mij tussenuit springt, als in aparte stijlen, zijn de genen die er tussenin zitten. Zoals Thera, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, B-Front, Intractable One, Prefix & Density, Phuture Noize e.d. deze lijken stuk voor stuk totaal niet op elkaar.
je pakt bij de mainstream alleen de gevestigde namen en verschillende labels terwijl je bij de raw grotendeels MiM pakt en ook de wat minder bekende namen. je kunt ook prima het verschil horen tussen Radical Redemption, Warface, Digital Punk, Ran-D en Crypsis (die na mijn inzicht nou niet echt op Radical lijkt). zet dan ook een Cyber, Sylence, Adrenalize, Festuca, Demi Kanon en wat al niet meer ernaast.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ventrue wrote:
Fuzzylogic wrote:Joey niet weeeeeeer :lol:
Ik heb er heel hard om gelachen :lol:
Ik ook, maar ik doelde meer op het feit dat deze een tijd terug op elke nieuwe pagina hier weer geplaatst werd xd
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Dat vond ik zo goud joh.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Destination wrote:Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Rare opmerking dit, had je mijn eerste zin van het oorspronkelijke bericht toevallig niet gelezen?
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Cruelty wrote:
Destination wrote:Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Rare opmerking dit, had je mijn eerste zin van het oorspronkelijke bericht toevallig niet gelezen? #2
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Cruelty wrote:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Image
B
Hahaha :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
:worship: :lol:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014