Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2410, 2411, 2412, 2413, 2414, 2415, 2416 ... 2574  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wow wie heeft er vandaag in jou koffie gescheten Yowan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Shit klinkt zo random als wat.


Liever "random" dan 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wow wie heeft er vandaag in jou koffie gescheten Yowan xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
The Venator schreef:
Je noemt nu drie artiesten die een herkenbare eigen sound hebben, jeetje.

Jordi schreef:
Hou je nou een keer op met trollen?


Die zooi is net zo 13/12 als de raw, en het klinkt ook nog eens allemaal hetzelfde. Atmozfears maakt nog melodieën met gevoel er in en deze klinken ook super goed ondanks dat ik niet zo van dat gezweef hou. Zo iemand als Cyber doet gewoon maar wat heb ik het idee. Shit klinkt zo random als wat.

Misschien dat al dat gezweef je ontzettend ligt, maar je kan niet ontkennen dat wat Cyber maakt helemaal niets is vergeleken met wat Atmozfeats creëert of vergeleken met de melodieën van vroeger


Wat zijn zweefplaten van Atmozfears dan, naast Release, dat Decibel Anthem, Nature's Grasp, Accelerate en Starting Over.
Ik vind Atmozfears meer random platen maken dan Cyber, die veel meer die zweverige melodieën, net als Wasted Penguinz, pakt.

In zijn set op Qlimax met redelijk wat nieuw spul, kon ik op die vijf platen na niks echt zweverigs vinden.

Wil je zweverig? Pak Inner Peace, Bitterness, I Love You, The Supreme, Spring To Life, Blue Sky, Sonder, Solar, Gateway To Eternity, If It's Silent enz.

Dat is wat anders dan de wat vollere melodieen als Wolfs, We Are God, Roots, Supersonic, Everlasting enz.
Of in Atmozfears zijn geval. Equilibrium, Reawakening, Weapons Of Love, Connected, Living For The Future Bella Nova en nog wel wat.

Zijn best nog wat duidelijke verschillen in mainstream. Zo kan je het verschil tussen Wasted Penguinz, Noisecontrollers, Frontliner, Alphaverb, Brennan Heart, Code Black en Technoboy duidelijk horen. En tussen Crypsis, Sub Sonik, Act Of Rage, Luna, Radical Redemption en Sub Zero Project amper horen. Hetzelfde geldt voor De hele A2 afdeling plus Ran-D en Adaro onderling. En als derde heb je dan meestal degene waarvan de producties half verpauperd klinken zoals Typhoon, Zatox en zn gehele label en Warface.

Het enige wat er voor mij tussenuit springt, als in aparte stijlen, zijn de genen die er tussenin zitten. Zoals Thera, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, B-Front, Intractable One, Prefix & Density, Phuture Noize e.d. deze lijken stuk voor stuk totaal niet op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



TOTY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Heel goed verhaal


BB dat was een heel goed verhaal, precies goed uitgelegd :worship:

BB for President (alleen in januari hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuws van Typhoon:
Afbeelding

Over dat zweefgezeik: zal vanavond eens met aandacht de nieuwere platen van alle bovengenoemde artiesten gaan luisteren en vergelijken, kijken of er echt onderscheidende elementen in die platen zitten zoals jullie zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuw hokje Zweefstyle? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey niet weeeeeeer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Joey niet weeeeeeer :lol:

Ik heb er heel hard om gelachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:

Die zooi is net zo 13/12 als de raw, en het klinkt ook nog eens allemaal hetzelfde. Atmozfears maakt nog melodieën met gevoel er in en deze klinken ook super goed ondanks dat ik niet zo van dat gezweef hou. Zo iemand als Cyber doet gewoon maar wat heb ik het idee. Shit klinkt zo random als wat.

Misschien dat al dat gezweef je ontzettend ligt, maar je kan niet ontkennen dat wat Cyber maakt helemaal niets is vergeleken met wat Atmozfeats creëert of vergeleken met de melodieën van vroeger


Wat zijn zweefplaten van Atmozfears dan, naast Release, dat Decibel Anthem, Nature's Grasp, Accelerate en Starting Over.
Ik vind Atmozfears meer random platen maken dan Cyber, die veel meer die zweverige melodieën, net als Wasted Penguinz, pakt.

In zijn set op Qlimax met redelijk wat nieuw spul, kon ik op die vijf platen na niks echt zweverigs vinden.

Wil je zweverig? Pak Inner Peace, Bitterness, I Love You, The Supreme, Spring To Life, Blue Sky, Sonder, Solar, Gateway To Eternity, If It's Silent enz.

Dat is wat anders dan de wat vollere melodieen als Wolfs, We Are God, Roots, Supersonic, Everlasting enz.
Of in Atmozfears zijn geval. Equilibrium, Reawakening, Weapons Of Love, Connected, Living For The Future Bella Nova en nog wel wat.

Zijn best nog wat duidelijke verschillen in mainstream. Zo kan je het verschil tussen Wasted Penguinz, Noisecontrollers, Frontliner, Alphaverb, Brennan Heart, Code Black en Technoboy duidelijk horen. En tussen Crypsis, Sub Sonik, Act Of Rage, Luna, Radical Redemption en Sub Zero Project amper horen. Hetzelfde geldt voor De hele A2 afdeling plus Ran-D en Adaro onderling. En als derde heb je dan meestal degene waarvan de producties half verpauperd klinken zoals Typhoon, Zatox en zn gehele label en Warface.

Het enige wat er voor mij tussenuit springt, als in aparte stijlen, zijn de genen die er tussenin zitten. Zoals Thera, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, B-Front, Intractable One, Prefix & Density, Phuture Noize e.d. deze lijken stuk voor stuk totaal niet op elkaar.

je pakt bij de mainstream alleen de gevestigde namen en verschillende labels terwijl je bij de raw grotendeels MiM pakt en ook de wat minder bekende namen. je kunt ook prima het verschil horen tussen Radical Redemption, Warface, Digital Punk, Ran-D en Crypsis (die na mijn inzicht nou niet echt op Radical lijkt). zet dan ook een Cyber, Sylence, Adrenalize, Festuca, Demi Kanon en wat al niet meer ernaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Fuzzylogic schreef:
Joey niet weeeeeeer :lol:

Ik heb er heel hard om gelachen :lol:

Ik ook, maar ik doelde meer op het feit dat deze een tijd terug op elke nieuwe pagina hier weer geplaatst werd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat vond ik zo goud joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..

Rare opmerking dit, had je mijn eerste zin van het oorspronkelijke bericht toevallig niet gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Destination schreef:
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..

Rare opmerking dit, had je mijn eerste zin van het oorspronkelijke bericht toevallig niet gelezen? #2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Destination schreef:
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Als die Yowan zo nodig de hele avond moet springen op het zelfde screechpatroon, laat die knul dan toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:45 
 

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 23:00 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 00:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goeie come back, 5 reeten.
Vorige  1 ... 2410, 2411, 2412, 2413, 2414, 2415, 2416 ... 2574  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic