Spreek uit als P-Tune
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Trouwens, ik moest hier wel om lachen

Ik snap het niet, wat gebeurt er...?
Zo te lezen een produceersessie gestreamed waarop te zien was dat hij een gecrackte versie van Sylenth1 gebruikte, LennarDigital is daar de maker van.
Haha die carnage

deze snapt alleen een producer:

deze snapt alleen een producer:

-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ben ik de enige die denkt dat als je ergens bent (X-Qlusive Holland XXL bv.) en dat je dan die MC bijna niet hoort. Maar als je de livesets gaat terugluisteren dat de MC dan alsnog veel heeft lopen lullen tussendoor?
Waarom is er trouwens geen vrouwelijke MC?
Waarom is er trouwens geen vrouwelijke MC?
Nee je bent niet de enige.
Die is er niet omdat mannen (meerderheid van het publiek) al genoeg vrouwelijk geschreeuw aan moeten horen.
Die is er niet omdat mannen (meerderheid van het publiek) al genoeg vrouwelijk geschreeuw aan moeten horen.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Joey wrote:Nee je bent niet de enige.
In de hardcore heb je Minckz nog, al is die nu weer tijdelijk terug in Canada. Maar het blijft een beetje een raar aanzicht.SAIN7 wrote:Waarom is er trouwens geen vrouwelijke MC?
MC BoogsheJoey wrote:Nee je bent niet de enige.
-
B
Verschrikkelijk.Paultheone wrote:MC BoogsheJoey wrote:Nee je bent niet de enige.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
B
Afbeelding
-
T
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Nederland