Aan de ene kant prima reactie, als je stoer doet moet je ook incasseren.
Aan de andere kant, waarom staat er geen beveiliging bij die vent om vervelende knulletjes gewoon het park uit te werpen. Bespaar je dat gedoe ook mee. Negeer, en als ze doorgaan, doei.
Lekker makkelijk achter je masker... Vind dat ie wel beetje te ver gaat op het laatst.
Vind dat met die verblijfsvergunning wel meevallen, ik vind dit erger:
15:00, grap over een lelijk meisje uit volendam ''Je komt uit Volendam? Was je toen ook in het hemeltje?''
Dat is het café waar die brand is uitgebroken, en 14 mensen zijn omgekomen en er 200 ernstig verbrand zijn (voornamelijk jongeren)..
Beetje een rare clown als je het mij vraagt, als hij zoiets zou zeggen en ik zou iemand verloren hebben bij die brand of iemand bekends die verminkt is door die brand zou ik hem echt heel het pretpark door slaan he
Zit er aan te denken om te soliciteren voor schrijver bij Alive At Night om een stuk van 3 pagina's te schrijven over het nieuwe genre Early Raw Hardstyle.
Lekker makkelijk achter je masker... Vind dat ie wel beetje te ver gaat op het laatst.
Vind dat met die verblijfsvergunning wel meevallen, ik vind dit erger:
15:00, grap over een lelijk meisje uit volendam ''Je komt uit Volendam? Was je toen ook in het hemeltje?''
Dat is het café waar die brand is uitgebroken, en 14 mensen zijn omgekomen en er 200 ernstig verbrand zijn (voornamelijk jongeren)..
Beetje een rare clown als je het mij vraagt, als hij zoiets zou zeggen en ik zou iemand verloren hebben bij die brand of iemand bekends die verminkt is door die brand zou ik hem echt heel het pretpark door slaan he
Het is de horror/terror clown van Walibi Fright Night, denk je nou echt dat hij de zelfde grapjes gaat maken bij kindjes van 8? Beetje pit mag wel in deze jank en klaag maatschappij.