Hou je bekLenny wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Qft LennyLenny wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
Bedoel je niet hou op met typen? Of hoor je hem ook daadwerkelijk?sandervanbruggen wrote:Hou je bekLenny wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Lenny wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
-
S
Sterf
Misschien kun je je hier nog voor opgeven svb
http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-inte ... gepakt/#!/
http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-inte ... gepakt/#!/
-
S
Het is dat ik een hekel heb aan Peter.R de Vries maar anders was het voor jullie dit:

Lenny wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome

-
S
@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he
Nu even een iets serieuzer: Ik heb gister niet een bericht geplaatst waarom Lenny nou weer even z'n opmerking moest maken. Doe het dan gewoon die dag even lekker niet.
Als ik iets raars zeg en je maakt daar een opmerking over oke, dat zal me verder een worst wezen maar nu gaan jullie ook op normale berichten iedere keer van dat soort opmerkingen maken.
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Nu even een iets serieuzer: Ik heb gister niet een bericht geplaatst waarom Lenny nou weer even z'n opmerking moest maken. Doe het dan gewoon die dag even lekker niet.
Als ik iets raars zeg en je maakt daar een opmerking over oke, dat zal me verder een worst wezen maar nu gaan jullie ook op normale berichten iedere keer van dat soort opmerkingen maken.
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Last edited by SVB on 18 May 2015 13:29, edited 2 times in total.
Dat doen wij dus wel gr.sandervanbruggen wrote:@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he![]()
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Broken Balance wrote:Dat doen wij dus wel gr.sandervanbruggen wrote: maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Raven wrote:Deventer
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Broken Balance wrote:Dat doen wij dus wel gr.sandervanbruggen wrote:@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he![]()
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Mooi man, dat songfestival.
WAAIAIAIAAIAIAII
WAAIAIAIAAIAIAII
alsjeblieft stop

Last edited by Jeffrey2107 on 20 May 2015 08:05, edited 1 time in total.