Hou je bekwrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
S
Qft Lennywrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
Bedoel je niet hou op met typen? Of hoor je hem ook daadwerkelijk?wrote:Hou je bekwrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
M
Hardtraxx Veteran
14214 posts member since 2013
wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome
S
Sterf
Misschien kun je je hier nog voor opgeven svb
http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-inte ... gepakt/#!/
http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-inte ... gepakt/#!/
S
Het is dat ik een hekel heb aan Peter.R de Vries maar anders was het voor jullie dit:

wrote:Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome

S
@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he
Nu even een iets serieuzer: Ik heb gister niet een bericht geplaatst waarom Lenny nou weer even z'n opmerking moest maken. Doe het dan gewoon die dag even lekker niet.
Als ik iets raars zeg en je maakt daar een opmerking over oke, dat zal me verder een worst wezen maar nu gaan jullie ook op normale berichten iedere keer van dat soort opmerkingen maken.
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Nu even een iets serieuzer: Ik heb gister niet een bericht geplaatst waarom Lenny nou weer even z'n opmerking moest maken. Doe het dan gewoon die dag even lekker niet.
Als ik iets raars zeg en je maakt daar een opmerking over oke, dat zal me verder een worst wezen maar nu gaan jullie ook op normale berichten iedere keer van dat soort opmerkingen maken.
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Last edited by SVB on , edited 2 times in total.
Dat doen wij dus wel gr.wrote:@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he![]()
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Dat doen wij dus wel gr.wrote: maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.

R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Deventer
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wrote:Dat doen wij dus wel gr.wrote:@ Jordi, jij moet ook altijd even laten weten dat je me weg wilt hebben he![]()
En nogmaals het boeit me echt geen zak hoor maar verwacht dan niet dat ik me hoor ook nog maar enigzins in zal zetten voor een gezelliger ht.
Mooi man, dat songfestival.
WAAIAIAIAAIAIAII
WAAIAIAIAAIAIAII
alsjeblieft stop

Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.