Van mij mag je opdonderen 
Unknown wrote:Van mij mag je opdonderen
Unknown wrote:Van mij mag je opdonderen
neraisterug wrote:Twee redenen voor mij om nog even terug te keren.Steffnov wrote:En koek en NeraAniThing wrote:free iedereen![]()
behalve taam
1) Ik ben een vrij mens.
2)Gefeliciteerd met Juventus. Het is niet mijn club maar ik voelde me toch een klein beetje trots als Italiaan zijnde. Van mij mogen ze hem winnen.Andromeda wrote:Ben al de hele dag radler's aan het weghakken.
Geweldig spul, je kan er een emmer van op en je bent nog niet zat.

Heb precies hetzelfde, helemaal kut omdat ik morgen op vakantie ga. Dan voelt een dag als vandaag extra kut.Norther66 wrote:Als een van we weinigen op kantoor die vandaag geen vrij heeft... gaat weer een leuk dagje worden
Haha ja dan zou ik helemaal balen idd, zo vlak voor je vakantie.. Niet mogelijk iets eerder weg te gaan dan?ErikZ wrote:Heb precies hetzelfde, helemaal kut omdat ik morgen op vakantie ga. Dan voelt een dag als vandaag extra kut.
Lekkere setjes op Soundcloud zoeken, volume op vol en als de telefoon gaat net naar de wc moeten
Lenny wrote:Nera = zielig kereltje
Nee jij hebt altijd goede uitsprakensandervanbruggen wrote:Wat zijn dat nou weer voor uitspraken![]()
Pleur godverdomme lekker een heel eind op !!!!!?!1!1!
Dat weet ik, Ik ben goed! Ik zou het op prijs stellen als je me daar niet heel de tijd op zou willen weizen. Ik hoor al vaakt genoeg hoe goed ik ben.Unknown wrote:Nee jij hebt altijd goede uitsprakensandervanbruggen wrote:Wat zijn dat nou weer voor uitspraken![]()
Pleur godverdomme lekker een heel eind op !!!!!?!1!1!![]()
![]()
Little pony's?ExoBassTix wrote:Wel triest dat er steeds aandacht aan het conflict gegeven wordt hier. Gewoon Nera links laten liggen als hij toch niks te zeggen heeft dat we nog niet weten. Er zijn zat interessantere dingen om over te zeveren.
Weizen...sandervanbruggen wrote:Dat weet ik, Ik ben goed! Ik zou het op prijs stellen als je me daar niet heel de tijd op zou willen weizen. Ik hoor al vaakt genoeg hoe goed ik ben.Unknown wrote:Nee jij hebt altijd goede uitsprakensandervanbruggen wrote:Wat zijn dat nou weer voor uitspraken![]()
Pleur godverdomme lekker een heel eind op !!!!!?!1!1!![]()
![]()
Unknown wrote: Weizen...Allemachtig zeg

Broken Balance wrote:Unknown wrote: Weizen...Allemachtig zeg
Ja.. Helaas ben jij daar 1 van.sandervanbruggen wrote:Totaal aantal leden: 11500
Awesome