Nog altijd meer talent dan Dave Roelvink, beetje lookalike zelfs.J oey wrote:Dit klonk inderdaad heel naar.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Haha, Radical Redemption heeft ook niks te doen joh
-
E
hallihalleuw 
Online iets bestellen met korting, waardoor je onder de grens komt van gratis bezorging, en door de verzeldkosten alsnog duurder uit bent dan zonder de korting 
Verstop je dochters en zusjesEn-er-gy wrote:hallihalleuw
En je barrukken.
-
E
Broken Balance wrote:Verstop je dochters en zusjesEn-er-gy wrote:hallihalleuw
En je barrukken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hahaha hier heb ik dus ook mega vaak last van, ook bij producten zonder kortingNorther66 wrote:Online iets bestellen met korting, waardoor je onder de grens komt van gratis bezorging, en door de verzeldkosten alsnog duurder uit bent dan zonder de korting
Na 5 en een half uur mixen is de Top 100 van euforische platen dat door jullie zijn gekozen eindelijk af
Ik render hem nu, word morgen geupload
Houd de liveset topic in de gaten haha
Nuracore wrote:Na 5 en een half uur mixen is de Top 100 van euforische platen dat door jullie zijn gekozen eindelijk afIk render hem nu, word morgen geupload
Houd de liveset topic in de gaten haha
kom je uberhaupt voorbij dat eerste ding?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Nooit flappy bird gespeeld?Distinctive wrote:kom je uberhaupt voorbij dat eerste ding?
Lijkt me wel, maar de collision is wel klote en de buiging naar beneden die dat vrij lange vliegtuig maakt, maakt het er niet makkelijker op.
nee, totaal gemist omdat het spel vrij snel weer van de appstore verwijderd was.DJ_Tim wrote:Nooit flappy bird gespeeld?Distinctive wrote:kom je uberhaupt voorbij dat eerste ding?
heb ik ook (de eerste dag is bijna om maar ja)Unknown wrote:5 dagen weekend
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Vakantie 
Een tijdje geleden was hier op HT een topic over een website soortgelijk aan https://togethertube.com/
De website die hier dan was gepost was het gefocust op muziek. Iedereen die in een kanaal zit heeft een poppetje (avatar) en je kan 1 voor 1 een nummer aanvragen, Hoe meer nummers je hebt aangevraagd hoe meer verschillende skins voor je poppetje je kan kiezen. Iemand enig idee welke site dit is? Kan het niet vinden met Google.
Oh dit moet zeker in stel je vraag offtopic
De website die hier dan was gepost was het gefocust op muziek. Iedereen die in een kanaal zit heeft een poppetje (avatar) en je kan 1 voor 1 een nummer aanvragen, Hoe meer nummers je hebt aangevraagd hoe meer verschillende skins voor je poppetje je kan kiezen. Iemand enig idee welke site dit is? Kan het niet vinden met Google.
Oh dit moet zeker in stel je vraag offtopic
Joo bedankttacoboy26 wrote:http://www.plug.dj
Ik had hem dan dus via dit topic gevonden: Plug.dj
Maar dat topic was niet zo'n succes blijkbaar.