Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
sandervanbruggen wrote:
wootum wrote:
sandervanbruggen wrote: Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.
Meeste keren door iets te typen, gebruikmakend van m'n toetsenbord. Vervolgens klik ik dan op 'Bevestig' en dan komt het bericht op Hardtraxx te staan.
Het was geen vraag :D
Ik zie toch duidelijk een vraagteken staan.

hihi
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
sandervanbruggen wrote:Mijn Snapchat score: 300.001 :cool:
nondeju

Duurt dat niet lang om al die contacten telkens aan te vinken?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heb wel mensen in m'n lijst die 60000 hebben en dat vind ik al verbazingwekkend veel. Zelf tik ik nog niet eens de 5000 aan volgens mij.
S
Basxt wrote:
nondeju

Met je duim linksboven in het scherm gaan staan en met de wijsvinger van je andere hand van boven naar benenden gaan, dan selecteert die ze allemaal.

Edit: werkt niet op ieder toestel
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
sandervanbruggen wrote:
jeffrey2107 wrote:

hoe doe je dat in godsnaam, ik kom met veel moeite op 536
Lol dat haal ik bijna met 2 snaps als ik hem naar iedereen verstuur xd.

Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.

Edit: het kan altijd erger, een vriendin van me heeft score 450 duizend en nog wat :P
nou ja als ik 2 snaps naar iedereen stuur zit ik al op 636, geeft ook wel weer aan hoeveel ik er op zet
S
Weinig xd
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
tja
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
sandervanbruggen wrote:
Basxt wrote:
nondeju

Met je duim linksboven in het scherm gaan staan en met de wijsvinger van je andere hand van boven naar benenden gaan, dan selecteert die ze allemaal.

Edit: werkt niet op ieder toestel
Werkt niet nee :P . Ik zou wel echt helemaal lijp worden als je ongeveer 10 snaps ofzo van iemand per dag krijgt.

Je kan miss wel het gemiddelde uitrekenen als je die 300,000 snaps gedeeld door je contacten doet en dan gedeeld door het aantal dagen dat je snapchat hebt.
S
Ik denk dat ik gemiddeld 2 snaps naar iedereen stuur op en dag en nog een groot aantal persoonlijke snaps. Ligt er denk ik ook een beetje aan of het in de omgeving van je vriendenkring veel gebruikt word ja of nee. Hier iig erg veel xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
sandervanbruggen wrote:Ik denk dat ik gemiddeld 2 snaps naar iedereen stuur op en dag en nog een groot aantal persoonlijke snaps. Ligt er denk ik ook een beetje aan of het in de omgeving van je vriendenkring veel gebruikt word ja of nee. Hier iig erg veel xd
In mijn omgeving ook veel, maar ik distantieer me daar gewoon van.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Chroman wrote:
sandervanbruggen wrote:Ik denk dat ik gemiddeld 2 snaps naar iedereen stuur op en dag en nog een groot aantal persoonlijke snaps. Ligt er denk ik ook een beetje aan of het in de omgeving van je vriendenkring veel gebruikt word ja of nee. Hier iig erg veel xd
In mijn omgeving ook veel, maar ik distantieer me daar gewoon van.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
ik kijk bijna alleen maar snaps , die de helft van de tijd nog eens niet laden ofzo.
ik stuur zelf bijna nooit wat
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
:lol:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Godnonde zeg, ik haal na ruim een jaar nog niet eens de 2.500 gehaald xd

Oh en hallo post 3700 :cool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Iemand die de play-offs volgt van de NBA? Zieke pot vanmorgen, Spurs vs. Clippers :) Wordt denk ik ook de enige 1st round match die spannend wordt.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ik ben het seizoen nog aan het inhalen, per speelronde beetje samenvattingen van de betere wedstrijden kijken en Starters podcast, ben bijna bij xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Score van 13.249. Gr
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Hier 30.000 en ik stuur/ontvang al redelijk wat. Moet niet denken aan hoeveel jij wel niet binnenkrijgt of verstuurd >.<
S
Ik verstuur echt niet zo veel hoor. 2 hooguit 3 snaps in het algemeen. Heb er gisteren even op gelet (wou het zelf ook wel even weten xd). Als ik 1 snap naar iedereen verstuur gaat mijn score met 244 omhoog, nou dat dus keer 2 is 488 per dag. Dan komt er ongeveer (verschilt natuurlijk beetje per dag) 150 aan inkomend bij. 488+150= +- 650 iedere dag erbij. Nou doe dat x 30 is 19.500 in de maand als ik goed heb gerekend xd. Dus ja dan gaat het best hard.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Snapscore: 0
A
150 per dag is redelijk niet echt normaal...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Sommige mensen zijn natuurlijk social media geil
S
Ik heb niet eens facebook of twitter hoor :cool:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
sandervanbruggen wrote:Ik heb niet eens facebook of twitter hoor :cool:
Volgens mij gebruikt bijna niemand twitter meer?

Ik heb zelf alleen Facebook (lees het weleens door, maar post/like nooit iets en Whatsapp. Meer heb ik ook niet nodig, als ik iets belangrijks leuks wil delen doe ik dat wel via app of ik bel diegene.

Twitter, snapchat, instagram en al die dingen heb ik niet.
S
Kik heb ik nog trouwens, echt geen idee waarom eigenlijk xd

Ik Whatsapp (afcourse) snapchat en insta meer ook niet en bijna niemand weet dat ik insta heb. Had dat eigenlijk alleen maar aangemaakt om dj's en dergelijke te volgen (en wat profielen met stomme filmjes :P ).