Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2360, 2361, 2362, 2363, 2364, 2365, 2366 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 14:35 

sandervanbruggen schreef:
Kik heb ik nog trouwens, echt geen idee waarom eigenlijk xd

Ik Whatsapp (afcourse) snapchat en insta meer ook niet en bijna niemand weet dat ik insta heb. Had dat eigenlijk alleen maar aangemaakt om dj's en dergelijke te volgen (en wat profielen met stomme filmjes :P ).

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 17:20 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Kik heb ik nog trouwens, echt geen idee waarom eigenlijk xd

Ik Whatsapp (afcourse) snapchat en insta meer ook niet en bijna niemand weet dat ik insta heb. Had dat eigenlijk alleen maar aangemaakt om dj's en dergelijke te volgen (en wat profielen met stomme filmjes :P ).

Afbeelding

member/ExoBassTix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 22:28 

Hardtraxx Addict

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 16:36 

Kraak... Piep...

Omdat hij geen 17 jarige, zoals jou, meer is.
En te veel mensen het hebben verpest door het proberen na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 17:23 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Omdat hij geen 17 jarige, zoals jou, meer is.
En te veel mensen het hebben verpest door het proberen na te doen.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 17:56 

Hardtraxx Veteran

Bij zulke tweets word je toch wat vrolijk :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 18:04 

Hardtraxx Veteran

Zo even een kijkje nemen bij Kingsize in Arnhem (hopelijk regen anders wordt het veel te druk), dan partycrashen met een hele groep bij maten op hun kamer in Arnhem en morgen Beat The Bridge :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

nieuwe avatar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 00:00 

Hardtraxx Veteran

Kingsland Den Bosch geweest. Showtek sloot af met FTS :loving: had dit wel gehoopt, maar zeker niet verwacht.
Daarna kwam Wildstylez en die draaide harddrop en house bootlegs :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 00:07 

Hardtraxx Addict

Kan iemand me dan even uitleggen wat Harddrop moet voorstellen en, als het even kan, waarom het bestaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 00:58 

Hardtraxx Veteran

Een soort versnelde house. Ik vind het meer geschikt voor Pussylounge oid. Of als afsluiter van een housefeestje uiteraard. Het publiek ging aardig los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 02:08 

Kraak... Piep...

http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aLPbo5v_460sv.mp4
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Kingsland Den Bosch geweest. Showtek sloot af met FTS :loving: had dit wel gehoopt, maar zeker niet verwacht.

Deden ze ook in Amsterdam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:23 

Gisteren naar 538 in Breda geweest en moet zeggen dat ik een bijzonder leuk feest heb gehad. Ver boven verwachting.

We kwamen ongeveer rond 12:05 binnen en meteen maar helemaal naar voren gewurmd (3e rij).
In het begin moesten we er nog wel ff inkomen, dit is natuurlijk niet helemaal ons ding maar vanaf Gerad Joling zaten we er lekker in. Het Feestteam sloeg natuurlijk nergens op maar wel erg vermakelijk. Galantis opende logische wijs met Runaway, verder ook een leuk setje en het publiek ging echt goed los. Handsome Poets, man wat was dat mooi zeg, echt schitterend!! Had het nooit verwacht maar wat was dat mooi. Nielson en Douwe Bob waren even een inkak momentje xd, toen ook maar besloten om wat te drinken gaan halen. Het koste 35 minuten om bij de tent aan te komen waar er drinken geschonken werd. Echt niet normaal hoelang dat koste om je door heel de mensenmassa te wurmen, dacht dat er geen einde aan kwam. Bar bediening was bedroevend sloom. Na het drinken op te hebben gedronken maar weer helemaal naar voren gelopen. Al met al waren we met dat hele uitstapje toch dik een uur en een kwartier kwijt. Feest dj Ruud daardoor helaas gemist. Waylon was ook leuk maar wat is dat een mafketel zeg haha. Nicky Romero ook verrassend leuk!! Armin van Buren was erg leuk om een keer gezien te hebben en het publiek ging ook weer goed los. Na nog wat andere acts gezien te hebben was het tijd voor Hardwell en die maakte de verwachtingen toch wel helemaal waar hoor, sjonge jonge wat was dat gaaf. Publiek ging helemaal uit hun plaat, track keuze was leuk en hij sloot nog af met wat Hardstyle. Na Hardwell weer wat te drinken gaan halen wat weer erg lang duurden. Toen zag je ook wel dat de sfeer verder naar achter toch wel een heel stuk minder was dan helemaal vooraan. We waren weer precies op tijd terug gelopen naar voren voor Wildstylez die een mashup draaide van YoS, Lies or Truth en hoorde volgens mij maar weet het niet helemaal zeker Rootz ook nog voorbij komen. Hij sloot zover ik me kan herinneren xd af met Lose your mind, dat was toch wel even een kippenvel momentje :loving:, wat ging die weer lekker. Nog weer een aantal leuke acts gezien om de avond af te sluiten met Di-rect. Wat was dat gruwelijk mooi :worship: :loving: :cry:. Stiekem een traantje meegepikt.

++++ Di-Rect :worship:
+++ Handsome Poets
+++ Nicky Romero
+++ Hardwell
+++ Los gaan gehalte lag echt veel hoger dan ik had verwacht!
+++ De afwisseling was erg leuk
+++ Geluid was echt heel erg goed!
+++ Sfeer helemaal vooraan :loving:
++ Armin van Buren
-Drukte (was bij vlagen echt te druk)
-Constant mensen die op je voeten springen of in je rug stompen. (Was in het begin verevelend maar heb me daar maar snel bij neergelegd en gewoon lekker los gegaan)
-Bier gooien
-Bar bediening was ronduit triest.

Al met al echt een TOP dag gehad!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:55 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Chroman schreef:

Doen ze bijna altijd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:13 

Hardtraxx Crew

DJ_Tim schreef:
Lenny schreef:
Chroman schreef:

Doen ze bijna altijd toch?

Laatste keer dat ik ze live gezien heb, X-Qlusive Legends, sloten ze er ook mee af ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

Dan draaien ze die plaat wel heel vaak. Op X-Qlusive Legends openden ze er ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:17 

Hardtraxx Crew

Ja, klopt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:18 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor nu officieel bij de elite :cool: mijn dag kan niet meer stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:41 

Hardtraxx Veteran

Welkom, zie PM over het inleidende bloed ritueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:49 

Hier post 340000 in het off-topic gedeelte!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:27 

Kraak... Piep...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:31 

Hardtraxx Veteran

Gisteren naar 538 in Breda geweest en moet zeggen dat ik een bijzonder leuk feest heb gehad. Ver boven verwachting.

We kwamen ongeveer rond 12:05 binnen en meteen maar helemaal naar voren gewurmd (3e rij).
In het begin moesten we er nog wel ff inkomen, dit is natuurlijk niet helemaal ons ding maar vanaf Gerad Joling zaten we er lekker in. Het Feestteam sloeg natuurlijk nergens op maar wel erg vermakelijk. Galantis opende logische wijs met Runaway, verder ook een leuk setje en het publiek ging echt goed los. Handsome Poets, man wat was dat mooi zeg, echt schitterend!! Had het nooit verwacht maar wat was dat mooi. Nielson en Douwe Bob waren even een inkak momentje xd, toen ook maar besloten om wat te drinken gaan halen. Het koste 35 minuten om bij de tent aan te komen waar er drinken geschonken werd. Echt niet normaal hoelang dat koste om je door heel de mensenmassa te wurmen, dacht dat er geen einde aan kwam. Bar bediening was bedroevend sloom. Na het drinken op te hebben gedronken maar weer helemaal naar voren gelopen. Al met al waren we met dat hele uitstapje toch dik een uur en een kwartier kwijt. Feest dj Ruud daardoor helaas gemist. Waylon was ook leuk maar wat is dat een mafketel zeg haha. Nicky Romero ook verrassend leuk!! Armin van Buren was erg leuk om een keer gezien te hebben en het publiek ging ook weer goed los. Na nog wat andere acts gezien te hebben was het tijd voor Hardwell en die maakte de verwachtingen toch wel helemaal waar hoor, sjonge jonge wat was dat gaaf. Publiek ging helemaal uit hun plaat, track keuze was leuk en hij sloot nog af met wat Hardstyle. Na Hardwell weer wat te drinken gaan halen wat weer erg lang duurden. Toen zag je ook wel dat de sfeer verder naar achter toch wel een heel stuk minder was dan helemaal vooraan. We waren weer precies op tijd terug gelopen naar voren voor Wildstylez die een mashup draaide van YoS, Lies or Truth en hoorde volgens mij maar weet het niet helemaal zeker Rootz ook nog voorbij komen. Hij sloot zover ik me kan herinneren xd af met Lose your mind, dat was toch wel even een kippenvel momentje :loving:, wat ging die weer lekker. Nog weer een aantal leuke acts gezien om de avond af te sluiten met Di-rect. Wat was dat gruwelijk mooi :worship: :loving: :cry:. Stiekem een traantje meegepikt.

++++ Di-Rect :worship:
+++ Handsome Poets
+++ Nicky Romero
+++ Hardwell
+++ Los gaan gehalte lag echt veel hoger dan ik had verwacht!
+++ De afwisseling was erg leuk
+++ Geluid was echt heel erg goed!
+++ Sfeer helemaal vooraan :loving:
++ Armin van Buren
-Drukte (was bij vlagen echt te druk)
-Constant mensen die op je voeten springen of in je rug stompen. (Was in het begin verevelend maar heb me daar maar snel bij neergelegd en gewoon lekker los gegaan)
-Bier gooien
-Bar bediening was ronduit triest.

Al met al echt een TOP dag gehad!!

Heb je enige idee wat galantis nog meer draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:15 

Nee sorry ik ken al die nummers allemaal niet uit me hoofd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:46 

Hardtraxx Addict

Ging het bij Di-Rect een beetje los bij 538?
Ze waren 's middags in Dirksland, waar ik ook was. De band speelde echt heel goed, maar het publiek was zo dood dat ik het gewoon zielig vond voor Di-Rect. :(
Vorige  1 ... 2360, 2361, 2362, 2363, 2364, 2365, 2366 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic