Gisteren naar 538 in Breda geweest en moet zeggen dat ik een bijzonder leuk feest heb gehad. Ver boven verwachting.
We kwamen ongeveer rond 12:05 binnen en meteen maar helemaal naar voren gewurmd (3e rij).
In het begin moesten we er nog wel ff inkomen, dit is natuurlijk niet helemaal ons ding maar vanaf Gerad Joling zaten we er lekker in. Het Feestteam sloeg natuurlijk nergens op maar wel erg vermakelijk. Galantis opende logische wijs met Runaway, verder ook een leuk setje en het publiek ging echt goed los. Handsome Poets, man wat was dat mooi zeg, echt schitterend!! Had het nooit verwacht maar wat was dat mooi. Nielson en Douwe Bob waren even een inkak momentje

, toen ook maar besloten om wat te drinken gaan halen. Het koste 35 minuten om bij de tent aan te komen waar er drinken geschonken werd. Echt niet normaal hoelang dat koste om je door heel de mensenmassa te wurmen, dacht dat er geen einde aan kwam. Bar bediening was bedroevend sloom. Na het drinken op te hebben gedronken maar weer helemaal naar voren gelopen. Al met al waren we met dat hele uitstapje toch dik een uur en een kwartier kwijt. Feest dj Ruud daardoor helaas gemist. Waylon was ook leuk maar wat is dat een mafketel zeg haha. Nicky Romero ook verrassend leuk!! Armin van Buren was erg leuk om een keer gezien te hebben en het publiek ging ook weer goed los. Na nog wat andere acts gezien te hebben was het tijd voor Hardwell en die maakte de verwachtingen toch wel helemaal waar hoor, sjonge jonge wat was dat gaaf. Publiek ging helemaal uit hun plaat, track keuze was leuk en hij sloot nog af met wat Hardstyle. Na Hardwell weer wat te drinken gaan halen wat weer erg lang duurden. Toen zag je ook wel dat de sfeer verder naar achter toch wel een heel stuk minder was dan helemaal vooraan. We waren weer precies op tijd terug gelopen naar voren voor Wildstylez die een mashup draaide van YoS, Lies or Truth en hoorde volgens mij maar weet het niet helemaal zeker Rootz ook nog voorbij komen. Hij sloot zover ik me kan herinneren

af met Lose your mind, dat was toch wel even een kippenvel momentje

, wat ging die weer lekker. Nog weer een aantal leuke acts gezien om de avond af te sluiten met Di-rect. Wat was dat gruwelijk mooi

. Stiekem een traantje meegepikt.
++++ Di-Rect
+++ Handsome Poets
+++ Nicky Romero
+++ Hardwell
+++ Los gaan gehalte lag echt veel hoger dan ik had verwacht!
+++ De afwisseling was erg leuk
+++ Geluid was echt heel erg goed!
+++ Sfeer helemaal vooraan
++ Armin van Buren
-Drukte (was bij vlagen echt te druk)
-Constant mensen die op je voeten springen of in je rug stompen. (Was in het begin verevelend maar heb me daar maar snel bij neergelegd en gewoon lekker los gegaan)
-Bier gooien
-Bar bediening was ronduit triest.
Al met al echt een TOP dag gehad!!