haha met de muziek lomp hard aanwootum wrote:Gewoon net doen of je je hand uit je broek trekt als je moeder binnen komt lopen, kom je er beter van af.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
HerkenbaarDaveytl wrote:Haha die momenten dat m'n ma binnen loopt en dat ik nog 1000 x zo hard ga als die muiter van het filmpje. Gouden momenten.
Dit ja, ook al een paar keer gehad dat ik uit m'n slaapkamerraam keek en een paar voorbijgangers gewoon stil waren gaan staan en met open mond stonden te kijkenDaveytl wrote:Haha die momenten dat m'n ma binnen loopt en dat ik nog 1000 x zo hard ga als die muiter van het filmpje. Gouden momenten.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Hahaha herkenbaar 
Ja herkenbaar. Aan de andere kant van mijn straat wonen uitsluitend allochtonen dus die staan dan al helemáál te kijken alsof ik bezeten ben door de duivel 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat zijn we toch ook?
Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer bezig ben 
Last edited by Jeffrey2107 on 21 Apr 2015 08:48, edited 1 time in total.
-
S
Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
-
S
jeffrey2107 wrote:Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer beig ben
wtfstefaneke wrote:Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Das genaaid!stefaneke wrote:Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
nee inderdaad nietsandervanbruggen wrote:jeffrey2107 wrote:Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer beig ben![]()
Hier moet je niet te lang over nadenken
-
S
Mijn Snapchat score: 300.001 
Maak jij echt van alles een foto ofzo? En stuur je die echt naar iedereen die je hebt? Altijd?
-
S
Nee
sandervanbruggen wrote:Mijn Snapchat score: 300.001
hoe doe je dat in godsnaam, ik kom met veel moeite op 536
Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
-
S
Lol dat haal ik bijna met 2 snaps als ik hem naar iedereen verstuurjeffrey2107 wrote:sandervanbruggen wrote:Mijn Snapchat score: 300.001
hoe doe je dat in godsnaam, ik kom met veel moeite op 536
Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.
Edit: het kan altijd erger, een vriendin van me heeft score 450 duizend en nog wat
-
S
Vieze haterrrrr!Steffnov wrote:Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
Maar eigenlijk allen het eerste omdat 7/10 keer thuis bent als je een snap maakt
Meeste keren door iets te typen, gebruikmakend van m'n toetsenbord. Vervolgens klik ik dan op 'Bevestig' en dan komt het bericht op Hardtraxx te staan.sandervanbruggen wrote: Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha?
Last edited by wootum on 22 Apr 2015 19:03, edited 1 time in total.
Niet zulke ongefundeerde uitspraken doen graag, vind ik nogal hypocriet, zonder beredenering negatief doen.sandervanbruggen wrote:Vieze haterrrrr!Steffnov wrote:Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
-
S
Het was geen vraagwootum wrote:Meeste keren door iets te typen, gebruikmakend van m'n toetsenbord. Vervolgens klik ik dan op 'Bevestig' en dan komt het bericht op Hardtraxx te staan.sandervanbruggen wrote: Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.
-
S
Excuus ik bedoelde natuurlijk: HaHaHaHa wat grappigSteffnov wrote:Niet zulke ongefundeerde uitspraken doen graag, vind ik nogal hypocriet, zonder beredenering negatief doen.sandervanbruggen wrote:Vieze haterrrrr!Steffnov wrote:Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.