Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
wootum wrote:Gewoon net doen of je je hand uit je broek trekt als je moeder binnen komt lopen, kom je er beter van af.
haha met de muziek lomp hard aan
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Daveytl wrote:Haha die momenten dat m'n ma binnen loopt en dat ik nog 1000 x zo hard ga als die muiter van het filmpje. Gouden momenten.
Herkenbaar :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Daveytl wrote:Haha die momenten dat m'n ma binnen loopt en dat ik nog 1000 x zo hard ga als die muiter van het filmpje. Gouden momenten.
Dit ja, ook al een paar keer gehad dat ik uit m'n slaapkamerraam keek en een paar voorbijgangers gewoon stil waren gaan staan en met open mond stonden te kijken xd Slaap op de begane vloer aan de straatkant, tja... :P
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Hahaha herkenbaar :x
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Zwaar, zwaar herkenbaar :yay:
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Ja herkenbaar. Aan de andere kant van mijn straat wonen uitsluitend allochtonen dus die staan dan al helemáál te kijken alsof ik bezeten ben door de duivel :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dat zijn we toch ook?
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer bezig ben :lol:
Last edited by Jeffrey2107 on 21 Apr 2015 08:48, edited 1 time in total.
S
Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
S
jeffrey2107 wrote:Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer beig ben :lol:
:lol: :lol: Hier moet je niet te lang over nadenken xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
stefaneke wrote:Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
wtf xd fucking lullig
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
stefaneke wrote:Godverdomme de tering. Heb ik mijn laptop scherm laten vervangen omdat de vorige kapot was, heeft ie er een 1366x786 scherm ipv een full hd 1920x1080 ingezet godverdegodverdomme.
Das genaaid! :/
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
sandervanbruggen wrote:
jeffrey2107 wrote:Mijn zusje weet nooit wat haar overkomt als ik boven weer beig ben :lol:
:lol: :lol: Hier moet je niet te lang over nadenken xd
nee inderdaad niet :lol: :lol:
S
Mijn Snapchat score: 300.001 :cool:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Maak jij echt van alles een foto ofzo? En stuur je die echt naar iedereen die je hebt? Altijd?
S
Nee
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
sandervanbruggen wrote:Mijn Snapchat score: 300.001 :cool:

hoe doe je dat in godsnaam, ik kom met veel moeite op 536
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
S
jeffrey2107 wrote:
sandervanbruggen wrote:Mijn Snapchat score: 300.001 :cool:

hoe doe je dat in godsnaam, ik kom met veel moeite op 536
Lol dat haal ik bijna met 2 snaps als ik hem naar iedereen verstuur xd.

Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.

Edit: het kan altijd erger, een vriendin van me heeft score 450 duizend en nog wat :P
S
Steffnov wrote:Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
Vieze haterrrrr!

Maar eigenlijk allen het eerste omdat 7/10 keer thuis bent als je een snap maakt
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
sandervanbruggen wrote: Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha?
Meeste keren door iets te typen, gebruikmakend van m'n toetsenbord. Vervolgens klik ik dan op 'Bevestig' en dan komt het bericht op Hardtraxx te staan.
Last edited by wootum on 22 Apr 2015 19:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
sandervanbruggen wrote:
Steffnov wrote:Door steeds foto's te posten van z'n eigen huis, vriendin met Jaguar, alle grote artiesten op feesten, TIMMEH promo's en cover arts met rapportcijfer.
Vieze haterrrrr!
Niet zulke ongefundeerde uitspraken doen graag, vind ik nogal hypocriet, zonder beredenering negatief doen.
S
wootum wrote:
sandervanbruggen wrote: Maar gewoon door de tijd die er overheen gaat. Hoe komt Wootum aan zo veel posts haha.
Meeste keren door iets te typen, gebruikmakend van m'n toetsenbord. Vervolgens klik ik dan op 'Bevestig' en dan komt het bericht op Hardtraxx te staan.
Het was geen vraag :D
S
Steffnov wrote:
sandervanbruggen wrote:
Vieze haterrrrr!
Niet zulke ongefundeerde uitspraken doen graag, vind ik nogal hypocriet, zonder beredenering negatief doen.
Excuus ik bedoelde natuurlijk: HaHaHaHa wat grappig
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
sandervanbruggen wrote:HaHaHaHa wat grappig
Danku, daar doe ik het voor.