Word zo makkelijk over gedacht altijd.
Dit dus. Denk dat niemand het begrijpt, behalve zij die zelf een depressie hebben (gehad).Raven wrote:Word zo makkelijk over gedacht altijd.
Dit dus. Denk dat niemand het begrijpt, behalve zij die zelf een depressie hebben (gehad).Raven wrote:Word zo makkelijk over gedacht altijd.
Je todat je eigen vader, moeder of zusje voor de trein springt.Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
Exact mijn gedachte.Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
Spijker op de kop.Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
sandervanbruggen wrote:Je todat je eigen vader, moeder of zusje voor de trein springt.Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
SJONGE godverdomme zeg. Ik ben door deze reactie gewoon te kwaad om fatsoenlijk te reageren.sandervanbruggen wrote:Je todat je eigen vader, moeder of zusje voor de trein springt.Steffnov wrote:Maakt niet uit. Ik blijf je een fucking kneus vinden als je ervoor kiest om via je uitweg leed bij anderen (en dan heb ik het niet over te laat zijn) te veroorzaken. Of het nu je eigen schuld is of niet. Dan denk ik er maar "makkelijk" over.
Euthanasie is volgens mij alleen toegestaan bij chronische ziektes en depressie is dit niet.Fuzzylogic wrote:Wat is dan jullie mening over euthanasie? Dat vinden jullie in sommige situaties wel prima waarschijnlijk. Omdat die mensen te veel pijn (of iets anders ergs) hebben om nog door te willen leven. Ze zijn heel ziek. Maar mensen met een depressie zijn ook heel ziek en gaan ook door een hel heen. Alleen als je met een depressie aanklopt en om euthanasie vraagt zal dit never nooit worden goedgekeurd.
Ben je verder gekomen dan de eerste zin?DJ_Tim wrote:Euthanasie is volgens mij alleen toegestaan bij chronische ziektes en depressie is dit niet.Fuzzylogic wrote:Wat is dan jullie mening over euthanasie? Dat vinden jullie in sommige situaties wel prima waarschijnlijk. Omdat die mensen te veel pijn (of iets anders ergs) hebben om nog door te willen leven. Ze zijn heel ziek. Maar mensen met een depressie zijn ook heel ziek en gaan ook door een hel heen. Alleen als je met een depressie aanklopt en om euthanasie vraagt zal dit never nooit worden goedgekeurd.
Jahoor, jij zegt:Fuzzylogic wrote:Ben je verder gekomen dan de eerste zin?DJ_Tim wrote:Euthanasie is volgens mij alleen toegestaan bij chronische ziektes en depressie is dit niet.Fuzzylogic wrote:Wat is dan jullie mening over euthanasie? Dat vinden jullie in sommige situaties wel prima waarschijnlijk. Omdat die mensen te veel pijn (of iets anders ergs) hebben om nog door te willen leven. Ze zijn heel ziek. Maar mensen met een depressie zijn ook heel ziek en gaan ook door een hel heen. Alleen als je met een depressie aanklopt en om euthanasie vraagt zal dit never nooit worden goedgekeurd.
Dit dus.Zenda wrote:Voor er überhaupt ook maar sprake kan zijn van euthanasie, moet er al aangetoond zijn dat er een ondraaglijk lijden is of zal komen waaruit geen uitweg of genezing meer mogelijk is.
Die is er niet. Er zijn altijd mensen die je achterlaat en meestal word je ook wel door iemand gevonden.stefan_helmond wrote:Noem eens een manier om zelfmoord te plegen zonder er mensen mee 'lastig' te vallen.
Daarom. Wat moeten ze dan doen, ongelukkig leven? 'Ja dat zal vast wel een keer voorbij gaan.' Diegene die depri zijn zien geen toekomst/uitweg meer.sandervanbruggen wrote:Die is er niet. Er zijn altijd mensen die je achterlaat en meestal word je ook wel door iemand gevonden.stefan_helmond wrote:Noem eens een manier om zelfmoord te plegen zonder er mensen mee 'lastig' te vallen.
Verdriet door het verlies zal er altijd zijn. Leed door de methode is te voorkomen.sandervanbruggen wrote:Die is er niet. Er zijn altijd mensen die je achterlaat en meestal word je ook wel door iemand gevonden.stefan_helmond wrote:Noem eens een manier om zelfmoord te plegen zonder er mensen mee 'lastig' te vallen.