Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:11 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Nederlanders zijn sowieso hypocriet. Zolang het geen Nederlanders zijn -> we don't give a fuck. Kijk naar die vliegtuig ongeluk eergister in Taiwan (50 doden). Stond niet eens op ad.nl. En het vliegtuig ongeluk van Algerije air, was ook geen voorpagina nieuws vandaag ondanks dat er 120 mensen zijn overleden.

Klopt, maar in andere landen is het niet veel anders. Zeker kranten en andere media hebben liever onderwerpen die dicht bij de bevolking staan. De vliegtuigramp van Algerije Air stond wel op de voorpagina van nu.nl.

Dat Nederland hypocriet is is een juiste constatering, maar dat kan je over ieder land zeggen. Er is namelijk géén een land op de wereld wat niet hypocriet is. Mensen kijken alleen naar zichzelf of naar 'hun volk' om, zo is de wereld al duizenden jaren. Dus je hoeft niet te melden dat Nederland hypocriet is, want dat is algemeen bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:14 

Bierkoning

Tja de timing is er ook niet echt naar, we hebben wel meer aan ons hoofd nu. En je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, maar is dat zo gek? Normaal gesproken komt het niet zo dichtbij ons, en er zijn nu zoveel betrokkenen dat half Nederland zowat rouwt. Ook is er hier niet sprake van een ongeluk, maar van een doelgerichte actie van mensen die er elders een zooitje van maken. Als dit bij een vliegtuig met enkel Spanjaarden of Engelsen was gebeurd was er denk ik ook erg heftig gereageerd, alleen was de rouw minder geweest bij de Nederlanders, en dat is logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:19 

Donateur

Andromeda schreef:
De vliegtuigramp van Algerije Air stond wel op de voorpagina van nu.nl.

Ik heb het over echte kranten :P geen internetsites
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:42 

Treinramp in Frankrijk was ook veel in het nieuws, denk dat idd verschil tussen aanslag en ramp meespeelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:57 

Aan het typen...

Andromeda schreef:
Pommer schreef:
Ja en waarom moet je dat dan juist nu uit de sloot halen? Dan lijkt het toch juist alsof je erop doelt dat we ons nu maar aanstellen en net zo veel aan Breivik moeten denken dan aan wat er nu aan de hand is...

Maak die opmerking dan op een random moment en niet na zo'n gebeurtenis.

Dwaas.

Omdat het toevallig drie jaar geleden was. Maar ik begrijp dat je het zo hebt geïnterpreteerd, zeker aangezien die opmerking van Nera en uitdagend gevolg lijkt op mijn opmerking. Ik zal het de volgende keer wel anders brengen of helemaal niet zeggen. Ik wilde geen misverstanden maken :P

Ik denk dat weinig mensen Breivik vergeten zijn, dat zal de komende jaren ook nog wel in het geheugen van de meeste Nederlanders gegraveerd staan en dat was niet in Nederland. Dat mensen niet weten dat het exact drie jaar geleden was is niet zo relevant, de datum waarop het gebeurde doet er ook niet echt toe. Ik weet ook al niet meer op welke datum dat vliegtuig is neergestort. Wel is het zo dat wij Nederlanders eerder meeleven met mensen waar wij ons beter mee kunnen identificeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nederlanders zijn sowieso hypocriet. Zolang het geen Nederlanders zijn -> we don't give a fuck. Kijk naar die vliegtuig ongeluk eergister in Taiwan (50 doden). Stond niet eens op ad.nl. En het vliegtuig ongeluk van Algerije air, was ook geen voorpagina nieuws vandaag ondanks dat er 120 mensen zijn overleden.

Met die logica zijn Taiwan en Algerije ook hypocriet omdat ze geen aandacht besteden aan 'onze' vliegramp. ;)

Overigens was dat vliegtuig van Algerije gewoon te zien in het 8-uur journaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:24 

Kraak... Piep...

Ik denk dat het grotendeels ook ligt aan het feit dat "onze" ramp gaat om een vliegtuig dat uit de lucht is geschoten, waarbij de andere twee zijn neergestort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik denk dat het grotendeels ook ligt aan het feit dat "onze" ramp gaat om een vliegtuig dat uit de lucht is geschoten, waarbij de andere twee zijn neergestort.

In het wereldnieuws heeft MH17 door die context, en het feit dat het in de strijd tussen Rusland en Oekraïne zit, ook veel meer aandacht gekregen dan de andere 2 vliegtuigen. Hoe hard het ook klinkt, elk jaar storten er wel vliegtuigen neer, maar zelden worden ze (passagiersvliegtuigen) neergeschoten. Resultaat is hetzelfde (helaas vele doden), maar de situatie is anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:34 

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:37 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek nog een 5e wiel voor aan de wagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:41 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik zoek nog een 5e wiel voor aan de wagen...

ligt meestal in je achterbak :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Verrek, thanks!

Sorry, geen interesse meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:47 

Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 20:50 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

boem
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 02:16 

Kraak... Piep...

Wel een heftige foto. Het ziet er wel uit als fotosoep maar aan de reactie van de mensen te zien niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Israëlische raket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Is echt en jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat die Israëlisch op een later tijdstip flink gestraft worden voor de laffe oorlogsmisdaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:36 

Hardtraxx Crew

Die ene man geniet anders toch nog flink van z'n motorritje in het zonnetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:37 

Hardtraxx Veteran

Da's fake..

Origineel:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Ah, omdat zij het zo moeilijk gehad hebben voeren ze zelf maar even een soort van genocide uit, zij hebben het land ingepikt van de oorspronkelijke bewoners, niet de Arabieren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:31 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Da's fake..

Origineel:
[img]raket[/img]

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:01 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:
Ah, omdat zij het zo moeilijk gehad hebben voeren ze zelf maar even een soort van genocide uit, zij hebben het land ingepikt van de oorspronkelijke bewoners, niet de Arabieren daar.

Ach het gaat hun al niet daarom, het is gewoon geloof tegen geloof waarbij beiden laffe misdaden uitvoeren. Raketaanvallen heen en weer, waarbij die van Israël meer schade doen omdat Hamas geen afweersystemen heeft. En zo gebruikt Hamas zijn eigen bevolking onder druk als kanonflodder om zo maar onschuld te krijgen, en we hebben de tunnels naar Israël gezien waar ze een ton aan aanslagen uitvoeren.

In beide gevallen zijn de gewone Islamitische bevolking onder Hamas en het gewone Joodse volk in Israël de dupe. Want het is gewoon de extremisten vs de regering van Israël.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:18 

Hardtraxx Veteran

Wow. Kon het vanmorgen toen ik wakker werd bijna niet geloven dat het alweer een jaar geleden is sinds ik op mijn bek ging. Bijna pijnvrij... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 00:04 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
El Mare schreef:

Ach het gaat hun al niet daarom, het is gewoon geloof tegen geloof waarbij beiden laffe misdaden uitvoeren. Raketaanvallen heen en weer, waarbij die van Israël meer schade doen omdat Hamas geen afweersystemen heeft. En zo gebruikt Hamas zijn eigen bevolking onder druk als kanonflodder om zo maar onschuld te krijgen, en we hebben de tunnels naar Israël gezien waar ze een ton aan aanslagen uitvoeren.

In beide gevallen zijn de gewone Islamitische bevolking onder Hamas en het gewone Joodse volk in Israël de dupe. Want het is gewoon de extremisten vs de regering van Israël.

Ik kan er half mee instemmen dat Hamas zich tussen de burgerbevolking schuil houdt om als dekmantel te gebruiken om te laten zien aan de wereld hoe grof Israël te werk gaat.
Maar jij maakt mij absoluut niet wijs dat een aanval van Israël op ziekenhuizen en opvangcentra van de VN voor de slachtoffers worden gebruikt door Hamas om als dekmantel te fungeren. Dit zijn gewoon oorlogsmisdaden. Het staat mij in mn geheugen gegrift van een tijdje terug hoe spelende kinderen door Israëlische raketten om het leven kwamen, dan ga jij mij never nooit wijsmaken dat dit de schuld van Hamas is, omdat er strijders van Hamas daartussen lopen. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad.
Vorige  1 ... 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic