Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2315, 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:25 

Hardtraxx Elite

Ik bagataliseer de vliegtuigramp niet. Ik zeg alleen dat wij hierdoor een andere erge gebeurtenis vergeten. Al was dat natuurlijk veel minder nauw verbonden met ons als Nederlanders.

Volgende keer geen overhaaste conclusies trekken.pommer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:26 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
Ik bagataliseer de vliegtuigramp niet. Ik zeg alleen dat wij hierdoor een andere erge gebeurtenis vergeten. Al was dat natuurlijk veel minder nauw verbonden met ons als Nederlanders.

Dus in het vervolg, als er wat slechts gebeurt moeten we altijd alles wat er eerder gebeurt is ook gelijk stuk voor stuk herdenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:37 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Andromeda schreef:

Dus in het vervolg, als er wat slechts gebeurt moeten we altijd alles wat er eerder gebeurt is ook gelijk stuk voor stuk herdenken?

Nee, ik meld alleen dat we het zijn vergeten, er hoeft verder niets gedaan mee worden. Deze actuele ramp gaat natuurlijk voor. Ik doelde niet direct op iets met die eerste post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 00:23 

Hardtraxx Veteran

Beter krijgt nera gewoon een permban. Dacht trouwens dat 'ie die al had, hoe kan het dan dat hij hier nog steeds zomaar accounts aan kan maken (net als een aantal andere gebande members die hier nog 'undercover' rondlopen?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 00:46 

Hardtraxx Addict

JE BENT AANGEREDEN DOOR DE

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|
| ---- BAP WAGEN --- '|";.., ___.
|_..._...______===|= _|__|..., ] | | |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@

En Gerben zit achter het stuur! En er is +/- 20.000 kilo bap aanboord! Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 5 mensen zal Gerben je niet laten liggen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 10 mensen zal je zelf even mogen scheppen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 15 mensen delen jullie de winst!

STUUR JE DIT BERICHT NAAR NIEMAND DOOR, DAN LAAT GERBEN JE LIGGEN EN RIJD HIJ NOG EEN PAAR KEER LEKKER OVER JE HEEN! STUUR DIT DUS NAAR IEDEREEN DOOR OF JE ZAL VANAVOND NOG OVERLIJDEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:15 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|
| ---- INTER WAGEN --- '|";.., ___.

En Nera zit achter het stuur! En er is +/- 20.000 kilo pizza aanboord! Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 5 mensen zal Nera je niet laten liggen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 10 mensen zal je zelf even mogen opscheppen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 15 mensen delen jullie de punten!

STUUR JE DIT BERICHT NAAR NIEMAND DOOR, DAN LAAT NERA JE LIGGEN EN RIJD HIJ NOG EEN PAAR KEER LEKKER OVER JE HEEN! STUUR DIT DUS NAAR IEDEREEN DOOR OF JE ZAL VANAVOND NOG BANNED WORDEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:59 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
Zal lastig worden als mn IP geblokkeerd wordt (zelf aangeboden dit te doen).

:lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 08:08 

Fuzzylogic schreef:
Beter krijgt nera gewoon een permban. Dacht trouwens dat 'ie die al had, hoe kan het dan dat hij hier nog steeds zomaar accounts aan kan maken (net als een aantal andere gebande members die hier nog 'undercover' rondlopen?)

Dat komt omdat ik geen IP bans kan geven helaas, dat kan er maar één en dat is de admin. Nera is trouwens weer gebanned, IP ban zal snel volgen als ik nu weer een ander account tegenkom. Mocht die zo slim zijn om met een ander IP te registreren dan zullen we er toch wel snel achterkomen of hij het is ja of nee :P

Maar goed, als gebande members met een ander account registreren en zich gedragen, is dat voor Jordy voldoende. Nera kon zich echter niet inhouden op de chat gisteravond..

Edit. Even een herinnering, dit mag dan wel off-topic zijn, maar ook hier gelden de regels. En dan bedoel ik deze. Hou het netjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 09:30 

Hardtraxx Addict

Fekete schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dat komt omdat ik geen IP bans kan geven helaas, dat kan er maar één en dat is de admin. Nera is trouwens weer gebanned, IP ban zal snel volgen als ik nu weer een ander account tegenkom. Mocht die zo slim zijn om met een ander IP te registreren dan zullen we er toch wel snel achterkomen of hij het is ja of nee :P

Maar goed, als gebande members met een ander account registreren en zich gedragen, is dat voor Jordy voldoende. Nera kon zich echter niet inhouden op de chat gisteravond..

Edit. Even een herinnering, dit mag dan wel off-topic zijn, maar ook hier gelden de regels. En dan bedoel ik deze. Hou het netjes ;)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:25 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Maar goed, als gebande members met een ander account registreren en zich gedragen, is dat voor Jordy voldoende.

Jip! En ik bedank hem ook voor een tweede kans! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:23 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Fekete schreef:
Fuzzylogic schreef:

^^

dat jij nou van iedereen je daardoor voelt aangesproken badboiii :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Is Hardtraxx een ziekte soms? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:16 

Er loopt een mod hier rond die zich iets te veel op de teentjes voelt getrapt omdat niemand hem mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:28 

Hardtraxx Veteran

En jij bent blij dat jij nu weer het meest rare persoon van Hardtraxx bent nu Nera weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:33 

nee, ik ben op 2e plek de meeste rare persoon. iemand anders is een vreemdere vogel geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 21:34 

Hardtraxx Addict

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|
| ---- BAP WAGEN --- '|";.., ___.

En Gerben zit achter het stuur! En er is +/- 20.000 kilo bap aanboord! Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 5 mensen zal Gerben je niet laten liggen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 10 mensen zal je zelf even mogen scheppen!
Als je dit bericht doorstuurt naar minstens 15 mensen delen jullie de winst!

STUUR JE DIT BERICHT NAAR NIEMAND DOOR, DAN LAAT GERBEN JE LIGGEN EN RIJD HIJ NOG EEN PAAR KEER LEKKER OVER JE HEEN! STUUR DIT DUS NAAR IEDEREEN DOOR OF JE ZAL VANAVOND NOG OVERLIJDEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 23:20 

Hardtraxx Veteran

___________************______________________________________
____________*..............*___Hai hai,_______________________
____________*..............*_______er_________________________
____________*..GHB......*_______is GHB in je____________________
____________*..............*___drinken _______________________
____________*..............*______gegooid!____________________
_____________*...........*____________________________________
______________*...... *__Ik heb je portomennee gejat._________
________________||___Gooi ook bij zoveel _____________________
________________||_mogelijk van je vrienden GHB ______________
________________||____in hun drinken__________________________
________________||___en beroof ze.____________________________
________________||____________________________________________
________________||______Succes________________________________
____________-------------_____________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:33 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Drie jaar en één dag geleden had Breivik iets verschrikkelijks gedaan en wij vergeten dat allemaal door die stomme vliegtuigramp.

Ga even heel snel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:50 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Andromeda schreef:
Drie jaar en één dag geleden had Breivik iets verschrikkelijks gedaan en wij vergeten dat allemaal door die stomme vliegtuigramp.

Ga even heel snel weg.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:53 

Hardtraxx Veteran

Serieus? Moet ik het nog uitleggen? Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 10:49 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Serieus? Moet ik het nog uitleggen? Man man man.

Volgens mij interpreteer je de opmerking verkeerd. Ik wilde gewoon zeggen van drie jaar geleden deed Breivik iets verschrikkelijks en nu weer de vliegtuigramp, waardoor we het eerste weer vergeten. (wat natuurlijk begrijpelijk is).

Het is niet zo dat ik iets wat drie jaar geleden is gebeurd verkies boven de vliegtuigramp. Zeker gezien hier veel meer slachtoffers zijn gevallen en het feit dat er veel Nederlanders bij betrokken waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 10:58 

Bierkoning

Ja en waarom moet je dat dan juist nu uit de sloot halen? Dan lijkt het toch juist alsof je erop doelt dat we ons nu maar aanstellen en net zo veel aan Breivik moeten denken dan aan wat er nu aan de hand is...

Maak die opmerking dan op een random moment en niet na zo'n gebeurtenis.

Dwaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:03 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ja en waarom moet je dat dan juist nu uit de sloot halen? Dan lijkt het toch juist alsof je erop doelt dat we ons nu maar aanstellen en net zo veel aan Breivik moeten denken dan aan wat er nu aan de hand is...

Maak die opmerking dan op een random moment en niet na zo'n gebeurtenis.

Dwaas.

Omdat het toevallig drie jaar geleden was. Maar ik begrijp dat je het zo hebt geïnterpreteerd, zeker aangezien die opmerking van Nera en uitdagend gevolg lijkt op mijn opmerking. Ik zal het de volgende keer wel anders brengen of helemaal niet zeggen. Ik wilde geen misverstanden maken :P

Hardtraxx Veteran

Volgens mij niet zo heel handig verwoord. :$

Als je had gezegd: Door de tragiek van de vliegtuigramp zouden we haast vergeten dat het 3 jaar geleden was dat Breivik zoveel mensen vermoord heeft in Noorwegen.

Donateur

Nederlanders zijn sowieso hypocriet. Zolang het geen Nederlanders zijn -> we don't give a fuck. Kijk naar die vliegtuig ongeluk eergister in Taiwan (50 doden). Stond niet eens op ad.nl. En het vliegtuig ongeluk van Algerije air, was ook geen voorpagina nieuws vandaag ondanks dat er 120 mensen zijn overleden.
Vorige  1 ... 2315, 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic