Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2314, 2315, 2316, 2317, 2318, 2319, 2320 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:03 

Hardtraxx Elite

Drie jaar en één dag geleden had Breivik iets verschrikkelijks gedaan en wij vergeten dat allemaal door die stomme vliegtuigramp.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

En jij beslist even dat iedereen dat vergeten is? :huh: Die Breivik heeft anders het gerechtssysteem in zijn land wel serieus belachelijk gemaakt. Versta me niet verkeerd, ik verafschuw wat hij gedaan heeft, maar hij had wel een sterk punt in de rechtbank. Het kwam ongeveer hier op neer: "ofwel geef je mij en mijn daden gelijk en laat je me vrij, als je me ongelijk geeft, geef je mij maar de doodsstraf". Maximale straf daar is 20 jaar gevangenis ofzo, te belachelijk voor woorden
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Drie jaar en één dag geleden had Breivik iets verschrikkelijks gedaan en wij vergeten dat allemaal door die stomme vliegtuigramp.

Beter vergeten we die vent gewoon helemaal en laten we hem lekker wegrotten in zijn celletje.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:59 

Hardtraxx Newbie

Komt er ook een herdenking voor de vliegtuigramp in Taiwan?
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 17:04 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
Komt er ook een herdenking voor de vliegtuigramp in Taiwan?

:yawn:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:24 

Bierkoning

Andromeda en nera jullie zijn officieel de grootste kneuzen ooit bestaan op deze wereld. Ik snap dat je het zwaar hebt als je geen vrienden hebt, maar hoe de fuck krijg je het in je hoofd om dit te bagatelliseren door er compleet onrelevante dingen bij te halen, alleen omdat jullie zo nodig anders/rebelser moeten zijn dan de rest. Misschien moeten jullie samen een duister clubje op gaan richten en elkaar lekker gaan bewerken met een scheermesje ofzo, dat is denk ik de enige manier waarop jullie ooit nog normaal sociaal contact kunnen krijgen, stelletje hersenloze imbecielen.

Echt waar, val dood.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:31 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen zouden zichzelf beter kunnen inschrijven voor de Mars expeditie ^^
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:37 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Sommige mensen zouden zichzelf beter kunnen inschrijven voor de Mars expeditie ^^

ik wil helemaal niet dat dat soort mensen het privilege krijgen om daar naar toe te gaan

want die mensen moeten dan een beschaving opbouwen.....lekker als dat straks allemaal uit dat soort mensen bestaat
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:40 

Hardtraxx Newbie

Ik heb meer hersencellen dan jij Pommer. Jij hebt er al een hoop vernietigd met bier en drugs.

Jij bent nu degene die de moorden van Breivik en de ramp in Taiwan bagatelliseert. Ik stel ze gelijk aan elkaar qua ernst omdat rampen altijd erg zijn hoeveel doden er ook vallen. Ik stel voor dat we die doden dan ook herdenken.

Verder zei ik vanmiddag in de shout dat deze herdenking niet mijn manier van herdenken is, zeker niet als er mensen bij betrokken waren die ik kende. Maar ik respecteer de herdenking en leef mee met de slachtoffers alleen op mijn manier.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:41 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
El Mare schreef:

ik wil helemaal niet dat dat soort mensen het privilege krijgen om daar naar toe te gaan

want die mensen moeten dan een beschaving opbouwen.....lekker als dat straks allemaal uit dat soort mensen bestaat

Hebben wij toch geen enkele last van. Je kunt ze ook naar de maan sturen, maar dan maken ze nog kans om terug te komen en dat lijkt mij niet echt een pretje :$
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:42 

Hardtraxx Newbie

El Mare schreef:

Denk maar niet dat ik aan dat achterlijke project mee wil werken. Als ik lees hoeveel geld dat gaat kosten dt beter aan andere dingen besteed kan worden word ik woedend.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:43 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
AniThing schreef:
El Mare schreef:

Hebben wij toch geen enkele last van. Je kunt ze ook naar de maan sturen, maar dan maken ze nog kans om terug te komen en dat lijkt mij niet echt een pretje :$

stuur ze gewoon de lege ruimte in
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:46 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
El Mare schreef:

Denk maar niet dat ik aan dat achterlijke project mee wil werken. Als ik lees hoeveel geld dat gaat kosten dt beter aan andere dingen besteed kan worden word ik woedend.

:(
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:17 

Bierkoning

nera schreef:
Ik heb meer hersencellen dan jij Pommer. Jij hebt er al een hoop vernietigd met bier en drugs.

Jij bent nu degene die de moorden van Breivik en de ramp in Taiwan bagatelliseert. Ik stel ze gelijk aan elkaar qua ernst omdat rampen altijd erg zijn hoeveel doden er ook vallen. Ik stel voor dat we die doden dan ook herdenken.

Verder zei ik vanmiddag in de shout dat deze herdenking niet mijn manier van herdenken is, zeker niet als er mensen bij betrokken waren die ik kende. Maar ik respecteer de herdenking en leef mee met de slachtoffers alleen op mijn manier.

Moet je nagaan, dat ik er nog steeds meer over heb dan jij.

En ik bagatelliseer die dingen helemaal niet, die waren ook verschrikkelijk. Bij de doden die Breivik heeft gemaakt heb ik ook stil gestaan, en dat doe ik nu weer. Waarom moet je dan juist op dit moment die oude koeien uit de sloot halen? We leven in het heden. Alsof deze dingen op dit moment even belangrijk zijn.

Maar goed ik ga er verder geen moeite meer in steken, met jou valt sowieso geen normale discussie te voeren.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:00 

Hardtraxx Newbie

Beste ex-forumgangers,

Hierbij laat ik weten dat ik afscheid neem van deze site. Ik heb een aantal jaren hier gezeten en ik kan concluderen dat het niet altijd goed boterde tussen mij en de rest. Ik weet dat het niet aan mij ligt maar aan jullie dus ik kan mezelf niks verwijten. Ook de verzoeken aan mijn adres om professionele hulp te zoeken gaan allemaal van het linker oor door mijn hoofd en aan de rechterkant eruit. Ik respecteer jullie meningen maar ik kan me er totaal niet in vinden dus ik kan er niks anders mee.

Ik was hier altijd om mijn mening te geven, maar die werd gewoon niet getolereerd zoals het in Noord-Korea niet geoorloofd is om dat te doen. Dat is een ernstig kwalijke zaak waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Daarom heb ik besloten om permanent afscheid van jullie te nemen. Ik laat dan ook geen dierbaren achter dus zoveel kan mij het niet schelen. Toch wel triest dat enkelen van jullie letterlijk hebben zitten bedelen bij de directie om mijn vertrek. Kijk eens in de spiegel wil ik tegen die mensen zeggen.

Ik heb ook veel geleerd van dit forum. Ik zie jullie als een afspiegeling van de maatschappij omdat er hier een zeer sterke Westers populaire cultuur heerst die als een doek over het hele Europese continent hangt. Dit beïnvloedt jullie hersentjes dusdanig dat jullie het zelf niet meer beseffen. Daar heb ik op zich wel medelijden mee maar ik heb er zelf conclusies uit getrokken dat ik zo niet wil zijn en dat ik een andere route wil nemen. Voor dit inzicht wil ik jullie bedanken, maar ook aanraden te veranderen aangezien de maatschappij zoals die nu is niet de essentie van het leven weerspiegelt.

Nu wil ik nog iets vertellen. Waarschijnlijk heb je om bovenstaande in een deuk gelegen of maak je je ernstig zorgen. Nu kan ik eindelijk onthulllen wat ik altijd heb willen doen: het was namelijk een grote ‘troll’ zoals jullie dat zeggen. Ik wist altijd alles dusdanig uit te drukken dat ik wist dat er bepaalde reacties op kwamen en ik vermaakte mij daar kostelijk mee. Tuurlijk, enige kern van waarheid over mijn gedachten zit daar wel in anders kom ik er nooit op, maar ik goot het in een dusdanige vorm dat het geschikt was voor mijn doel. Nog grappiger vond ik dat mensen echt dachten dat ik zo ben en dat leverde natuurlijk extra uitdaging om het vol te houden.

Dat was echt de enige reden dat ik hier was omdat er geen gedeelde interesses meer zijn. Het begon allemaal als interesse in hardstyle, maar die is er niet meer en ik heb ook geen dusdanige klik met de mede-forummers dat ik hier wil blijven dus ik ga maar. Het begint nu steeds meer te irriteren bij de mede-forummers dat ik maar heb besloten weg te gaan. Op het laatst heb ik nog net even dat ene zetje gegeven zodat ik kon gaan en mijn doel bereikt heb.

Daarom wil ik nu afscheid nemen van jullie omdat ik het toch wel leuk heb gehad hier. Ik wens iedereen een goed leven toe en wie weet kom ik jullie ooit nog eens tegen ofzo,

De groeten, of Gr.

Nera.

Vergeet niet: Sempre Forza Inter en ik blijf mijn passie voor hardcore en andere vette muziek altijd houden.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:01 

Kraak... Piep...

tl;dr
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:23 

Citaat:
Hierbij laat ik weten dat ik afscheid neem van deze site.

Alweer?

Citaat:
Ik weet dat het niet aan mij ligt maar aan jullie dus ik kan mezelf niks verwijten.

Dit is deel van de troll gok ik.

Citaat:
Ik was hier altijd om mijn mening te geven, maar die werd gewoon niet getolereerd zoals het in Noord-Korea niet geoorloofd is om dat te doen.

Zie: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Citaat:
Toch wel triest dat enkelen van jullie letterlijk hebben zitten bedelen bij de directie om mijn vertrek. Kijk eens in de spiegel wil ik tegen die mensen zeggen.

Het trieste is dat je met ziektes scheld, ziektes waar zoveel mensen aan dood gaan, en dan noem jij het triest dat men graag ziet dat jij jouw ''meningen'' stopt te geven, omgekeerde wereld.

Citaat:
jullie hersentjes

Wederom kleinerend gedrag en in geen geval een aanduiding dat jij beter zou zijn dan de mensen die jij kleineert.

Citaat:
Ik wist altijd alles dusdanig uit te drukken dat ik wist dat er bepaalde reacties op kwamen en ik vermaakte mij daar kostelijk mee.

Ik hoop dat dit ook een troll is. Zo niet, dan is dat een zeer ziekelijke denkwijze en zoals gezegd een schreeuw om aandacht, aandacht die je schijnbaar nodig hebt gezien je de vorige keer ook weer terugkwam op Hardtraxx. Bovendien heb je gezegd altijd terug te zullen komen, er zijn genoeg IP's (zei hij op de shoutbox)

Al zou het een troll zijn, dan nog zegt het ontzettend veel over iemand. En zeker de manier waarop je blijft terugkomen en precies de dingen zoekt die het meest kwetsen en de meeste reacties veroorzaken. Zoals ik op de shout al zei, al is dit 1% van hoe je werkelijk IRL bent dan nog is het ziekelijk. Je gaat niet voor de lol bevolkingsgroepen, rampen of individuele mensen belachelijk maken. Dat is het niet snappen van de basisbeginselen van een beschaving, normen en waarden en zelfs logica. ''Maar dat is mijn mening'' rechtvaardigt niet veel als regels worden overtreden. Hitler vond ook dat hij de wereld hielp met het vermoorden van de joden en het voortrekken van het arische ras.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:48 

Hardtraxx Newbie

Kijk dit is nou wat ik wilde. Dellion was een van mn favorieten. Dit is toch geweldig :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:53 

nera schreef:
Kijk dit is nou wat ik wilde. Dellion was een van mn favorieten. Dit is toch geweldig :lol:

Ik ken weinig mensen die kunnen lachen om iets dat veroorzaakt is uit het schelden met ziektes. Heb je dan totaal geen sociale vaardigheden en/of inlevingsvermogen? Ik heb laatst te horen gekregen (vorige week) dat iemand die ik redelijk goed ken kanker heeft. Ik kan het accepteren dat iemand het zegt uit frustratie of zelfs gewoonte. als de persoon in kwestie er excuses voor geeft of stopt als dat van hem/haar wordt gevraagd. Echter niet als het is om te trollen, puur om mensen te irriteren en reacties te krijgen, wat bereik je daar überhaupt mee?

Ik snap dat de reacties het somehow ''grappig'' maken voor jou, maar ik zou niet weten hoeveel meer bewijs je wilt hebben voordat het duidelijk is dat dit niet is hoe men in een samenleving (ja, zelfs op internet) met elkaar omgaat.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:57 

Hardtraxx Veteran

Het was me weer een genoegen Mick. Tot over een paar weken. :)
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:01 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
Ik laat dan ook geen dierbaren achter dus zoveel kan mij het niet schelen.

Ik kan me toch wel 100% zeker herinneren dat je bij je vorige permanente vertrek een lijstje had met mensen die je wel leuk vond :huh: nu niet meer dus :cry:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
tl;dr
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:19 

Hardtraxx Newbie

dellionNL schreef:
nera schreef:

Ik ken weinig mensen die kunnen lachen om iets dat veroorzaakt is uit het schelden met ziektes. Heb je dan totaal geen sociale vaardigheden en/of inlevingsvermogen? Ik heb laatst te horen gekregen (vorige week) dat iemand die ik redelijk goed ken kanker heeft. Ik kan het accepteren dat iemand het zegt uit frustratie of zelfs gewoonte. als de persoon in kwestie er excuses voor geeft of stopt als dat van hem/haar wordt gevraagd. Echter niet als het is om te trollen, puur om mensen te irriteren en reacties te krijgen, wat bereik je daar überhaupt mee?

Ik snap dat de reacties het somehow ''grappig'' maken voor jou, maar ik zou niet weten hoeveel meer bewijs je wilt hebben voordat het duidelijk is dat dit niet is hoe men in een samenleving (ja, zelfs op internet) met elkaar omgaat.

Het probleem is denk ik dat je het allemaal zo serieus opneemt. Dat is niet verkeerd natuurlijk maar totaal niet mijn insteek. Over het schelden met kanker: ik vind het een lekker scheldwoord en als ik jou daarmee kwets dan bedoel ik het niet zo en bied ik je mijn excuses aan. Ik vind het oprecht erg voor je kennis. Veder heb ik persoonlijk beledigen niet vaak gedaan, behalve een klein aantal keer maar ik vind dat het af en toe moet kunnen als ik maar niet aanzet tot haat en dat is absoluut niet zo. Waar gaat het over.

chicken schreef:
Het was me weer een genoegen Mick. Tot over een paar weken. :)

Zal lastig worden als mn IP geblokkeerd wordt (zelf aangeboden dit te doen).

nielstil schreef:
nera schreef:
Ik laat dan ook geen dierbaren achter dus zoveel kan mij het niet schelen.

Ik kan me toch wel 100% zeker herinneren dat je bij je vorige permanente vertrek een lijstje had met mensen die je wel leuk vond :huh: nu niet meer dus :cry:

Klopt hahahah xd. Dat sloeg natuurlijk helemaal nergens op maar daar heb ik zoveel plezier aan gehad.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:26 

Hardtraxx Veteran

Optyfen, nooit meer terug komen en eenzaam sterven. gr
Bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:16 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Het was me weer een genoegen Mick. Tot over een paar dagen. :)
Vorige  1 ... 2314, 2315, 2316, 2317, 2318, 2319, 2320 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic