Citaat:
Hierbij laat ik weten dat ik afscheid neem van deze site.
Alweer?
Citaat:
Ik weet dat het niet aan mij ligt maar aan jullie dus ik kan mezelf niks verwijten.
Dit is deel van de troll gok ik.
Citaat:
Ik was hier altijd om mijn mening te geven, maar die werd gewoon niet getolereerd zoals het in Noord-Korea niet geoorloofd is om dat te doen.
Zie: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Citaat:
Toch wel triest dat enkelen van jullie letterlijk hebben zitten bedelen bij de directie om mijn vertrek. Kijk eens in de spiegel wil ik tegen die mensen zeggen.
Het trieste is dat je met ziektes scheld, ziektes waar zoveel mensen aan dood gaan, en dan noem jij het triest dat men graag ziet dat jij jouw ''meningen'' stopt te geven, omgekeerde wereld.
Citaat:
jullie hersentjes
Wederom kleinerend gedrag en in geen geval een aanduiding dat jij beter zou zijn dan de mensen die jij kleineert.
Citaat:
Ik wist altijd alles dusdanig uit te drukken dat ik wist dat er bepaalde reacties op kwamen en ik vermaakte mij daar kostelijk mee.
Ik hoop dat dit ook een troll is. Zo niet, dan is dat een zeer ziekelijke denkwijze en zoals gezegd een schreeuw om aandacht, aandacht die je schijnbaar nodig hebt gezien je de vorige keer ook weer terugkwam op Hardtraxx. Bovendien heb je gezegd altijd terug te zullen komen, er zijn genoeg IP's (zei hij op de shoutbox)
Al zou het een troll zijn, dan nog zegt het ontzettend veel over iemand. En zeker de manier waarop je blijft terugkomen en precies de dingen zoekt die het meest kwetsen en de meeste reacties veroorzaken. Zoals ik op de shout al zei, al is dit 1% van hoe je werkelijk IRL bent dan nog is het ziekelijk. Je gaat niet voor de lol bevolkingsgroepen, rampen of individuele mensen belachelijk maken. Dat is het niet snappen van de basisbeginselen van een beschaving, normen en waarden en zelfs logica. ''Maar dat is mijn mening'' rechtvaardigt niet veel als regels worden overtreden. Hitler vond ook dat hij de wereld hielp met het vermoorden van de joden en het voortrekken van het arische ras.