Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
En die woont ook nog eens in hetzelfde dorp als mij...Rawbin wrote:Je bent gewoon een afschuwelijk narcistisch mannetje
Spoiler
in before the bloemen spam
Hoe veel verschillende achternamen heb je in dat dorp? 4 of zo zeker
20.000 inwoners, nee dus. Ik woon een dorp verder, ik ken Nera en rakkietakkie allebeiRawbin wrote:Hoe veel verschillende achternamen heb je in dat dorp? 4 of zo zeker
Ho-ho-ho..
2 dorpen.... officieel gezien als je echt plaatsnamen telt. (3 als je over dat frietkotje rijdt)
2 dorpen.... officieel gezien als je echt plaatsnamen telt. (3 als je over dat frietkotje rijdt)
Er is maar een plek, en dat is Helmond snapte
New kids tuig.JEFSKI wrote:Er is maar een plek, en dat is Helmond snapte
Goh...Delt-A wrote:Wacht.. woon je in Dommelen?
Aalst -> Waalre -> Valkenswaard -> Dommelen...
Dacht dat je dat onderhand wel wist
Ah oké..
Als ik trouwens naar Dommelen ga, ga ik niet over Valkenswaard. Maar genoeg daarover gezeverd nu want niemand boeit dit.
Als ik trouwens naar Dommelen ga, ga ik niet over Valkenswaard. Maar genoeg daarover gezeverd nu want niemand boeit dit.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
meerBroken Balance wrote:Nee, vertel me alsjeblieft meer
DankjeRamirez wrote:meerBroken Balance wrote:Nee, vertel me alsjeblieft meer
gr.
Morgen weer werken gelukkig na 3 maanden werkloos zijn geweest.
Ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt na 1,5 jaar werkloos te zijn geweeststefan_helmond wrote:Morgen weer werken gelukkig na 3 maanden werkloos zijn geweest.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
patrickjeb wrote:Je hebt altijd baas boven werknemer
haRamirez wrote:patrickjeb wrote:Je hebt altijd baas boven werknemer
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
heBroken Balance wrote:haRamirez wrote:patrickjeb wrote:Je hebt altijd baas boven werknemer
Ik kom er net achter dat dit topic 'Het grote almachtig zever topic #2' heet, wat is er gebeurd met #1?
Lees maar de 1e post op de 1e paginaPaultheone wrote:Ik kom er net achter dat dit topic 'Het grote almachtig zever topic #2' heet, wat is er gebeurd met #1?
ow naja dat gedeelte over onzin lukt tot nu toe in 2434 pagina's vrij aardig.SL8492 wrote:Lees maar de 1e post op de 1e paginaPaultheone wrote:Ik kom er net achter dat dit topic 'Het grote almachtig zever topic #2' heet, wat is er gebeurd met #1?