Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Awel, half mens, half vis.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Qlown wrote:Awel, half mens, half vis.
Image
Q
Hardtraxx Veteran
Yup, exact him. Ik herken hem zelfs nog van vroeger toen ik met hem in de klas zat.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Qlown wrote:Yup, exact him. Ik herken hem zelfs nog van vroeger toen ik met hem in de klas zat.
liep ie toen ook al met z'n staart tussen de benen?
Q
Hardtraxx Veteran
Yup, altijd schrik van die halve mannen als leraressen.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hahaha genieten hier van die nera :lol: ik heb hier heel veel aparte mensen langs zien komen, maar dit is toch echt wel het toppunt, of beter gezegd, dieptepunt in alle jaren xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En in de shout lekker tegen zichzelf praten.. Harryv had het tegen Nera :lol: :x

Ik citeer
[14:21] nera: Ik wou met mezelf praten nou goed
Helaas kan dat gesprek wat ie met zichzelf had vannacht niet meer teruggehaald worden volgens mij. Misschien dat de mods dat kunnen, maar die zullen daar nooit aan meewerken xd
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2014
last seen Dec 2017
Kijk eens een pagina terug :P De jongens hebben alles keurig bijgehouden.
Last edited by nera on 16 Jul 2014 17:15, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Je bent gewoon een afschuwelijk narcistisch mannetje
Hardtraxx Veteran
nera wrote:Kijk eens een pagina terug :P De jongens hebben alles keurig bijgehouden.
Dat je het überhaupt nog bevestigt is al helemaal triest :lol: Mja je lijkt het leuk te vinden dat je iedereen tegen je hebt :''''''''''''''''''''''''''')
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2017
El Mare wrote:
nera wrote:Kijk eens een pagina terug :P De jongens hebben alles keurig bijgehouden.
Dat je het überhaupt nog bevestigt is al helemaal triest :lol: Mja je lijkt het leuk te vinden dat je iedereen tegen je hebt :''''''''''''''''''''''''''')
Ik bekijk het zo: stel dat ik jullie meehad. Dan deed ik een hoop dingen fout maar dat kan ik jullie niet kwalijk nemen omdat jullie zo geprogrammeerd zijn. Nee dan ben ik blij dat ik iedereen tegen heb.
D
nera wrote:
El Mare wrote:
Ik bekijk het zo: stel dat ik jullie meehad. Dan deed ik een hoop dingen fout maar dat kan ik jullie niet kwalijk nemen omdat jullie zo geprogrammeerd zijn. Nee dan ben ik blij dat ik iedereen tegen heb.
Hitler had op een gegeven moment ook redelijk wat mensen tegen zich. Hij zal vast iets goed hebben gedaan hè?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ben vooral benieuwd wat de ongetwijfeld onnavolgbare reden is dat je ons weer lastig komt vallen nadat je had gezworen hier niet meer terug te komen. Voelt toch een beetje als falen aan, nietwaar?

@ Del
Denk dat Nera meer fan was van Mussolini, uiteraard het werkelijke brein achter de oorlog én de vrede.
Hardtraxx Veteran
nera wrote:
El Mare wrote:
Jezelf boven anderen stellen, "helaas mag ik dat woord hier niet zeggen" op
Hardtraxxer
68 posts member since 2014
last seen Aug 2014
Steffnov wrote:Ben vooral benieuwd wat de ongetwijfeld onnavolgbare reden is dat je ons weer lastig komt vallen nadat je had gezworen hier niet meer terug te komen. Voelt toch een beetje als falen aan, nietwaar?

@ Del
Denk dat Nera meer fan was van Mussolini, uiteraard het werkelijke brein achter de oorlog én de vrede.
Ik geef toe dat ik hier achteraf gezien gewoon niet weg wilde. Ik vind het leuk om mijn mening te geven over muziek en voetbal. Ok ik heb gefaald in het niet nakomen van afspraken.

Over falen in het algemeen: ik zie falen als iets moois, iets menselijks.

@ Beiden: Doe normaal met je Hiter of Mussolini. Ik keur dat soort dictatoriale figuren altijd af.
Hardtraxxer
68 posts member since 2014
last seen Aug 2014
El mare wrote: Jezelf boven anderen stellen, "helaas mag ik dat woord hier niet zeggen" op
Nee dat doe ik niet. Ik ga altijd uit van gelijkheid. Maar ik vind dat ik een ander mag aanspreken op zijn keuzes, net als jij dat mag doen bij mij. Ik geef toe dat ik de laatste tijd te persoonlijk word in discussies, maar dat is niet mijn insteek. Voor degenen die dat zo hebben ervaren bied ik mijn excuses aan (dellion, broken balance en el mare zover als ik weet). Ik zal hier op letten als ik nog mag reageren op hardtraxx (feitelijk niet want ik overtreed regels met accounts aanmaken).
H
harryv wrote:Ik zal hier op letten als ik nog mag reageren op hardtraxx (feitelijk niet want ik overtreed regels met accounts aanmaken).
En terwijl hij dit postte is er één account gebanned. Maak je nu nog een extra account aan dan gaat het dus een stap verder en krijg jij als persoon een complete ban van de gehele website, inclusief al je accounts dus, dat moge duidelijk zijn.
Hardtraxx Veteran
Dat doe je wel, jij zegt dat iedereen geprogrammeerd is en zelf zeg je dat jij dat niet bent, dus je stelt je boven anderen op :x
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2017
El Mare wrote:Dat doe je wel, jij zegt dat iedereen geprogrammeerd is en zelf zeg je dat jij dat niet bent, dus je stelt je boven anderen op :x
Dat is een constatering, ik zeg niet dat ik me daardoor groter voel dan een ander. Maar ik geef toe dat die constatering te voorbarig is omdat ik jullie niet ken. Maar ik bied mijn excuses hiervoor aan zoals je leest in de vorige post.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ben je met stoelendans bezig nera :lol:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Dagje Zandvoort doei
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021