Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2312, 2313, 2314, 2315, 2316, 2317, 2318 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:11 

Hardtraxx Veteran

Awel, half mens, half vis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:17 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Awel, half mens, half vis.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Yup, exact him. Ik herken hem zelfs nog van vroeger toen ik met hem in de klas zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 14:42 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Yup, exact him. Ik herken hem zelfs nog van vroeger toen ik met hem in de klas zat.

liep ie toen ook al met z'n staart tussen de benen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Yup, altijd schrik van die halve mannen als leraressen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

Hahaha genieten hier van die nera :lol: ik heb hier heel veel aparte mensen langs zien komen, maar dit is toch echt wel het toppunt, of beter gezegd, dieptepunt in alle jaren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

En in de shout lekker tegen zichzelf praten.. Harryv had het tegen Nera :lol: :x

Ik citeer

Citaat:
[14:21] nera: Ik wou met mezelf praten nou goed

Helaas kan dat gesprek wat ie met zichzelf had vannacht niet meer teruggehaald worden volgens mij. Misschien dat de mods dat kunnen, maar die zullen daar nooit aan meewerken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:10 

Hardtraxx Newbie

Kijk eens een pagina terug :P De jongens hebben alles keurig bijgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Je bent gewoon een afschuwelijk narcistisch mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:20 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:

Dat je het überhaupt nog bevestigt is al helemaal triest :lol: Mja je lijkt het leuk te vinden dat je iedereen tegen je hebt :''''''''''''''''''''''''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:23 

Hardtraxx Newbie

El Mare schreef:
nera schreef:

Dat je het überhaupt nog bevestigt is al helemaal triest :lol: Mja je lijkt het leuk te vinden dat je iedereen tegen je hebt :''''''''''''''''''''''''''')

Ik bekijk het zo: stel dat ik jullie meehad. Dan deed ik een hoop dingen fout maar dat kan ik jullie niet kwalijk nemen omdat jullie zo geprogrammeerd zijn. Nee dan ben ik blij dat ik iedereen tegen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:25 

nera schreef:
El Mare schreef:
nera schreef:

Ik bekijk het zo: stel dat ik jullie meehad. Dan deed ik een hoop dingen fout maar dat kan ik jullie niet kwalijk nemen omdat jullie zo geprogrammeerd zijn. Nee dan ben ik blij dat ik iedereen tegen heb.

Hitler had op een gegeven moment ook redelijk wat mensen tegen zich. Hij zal vast iets goed hebben gedaan hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ben vooral benieuwd wat de ongetwijfeld onnavolgbare reden is dat je ons weer lastig komt vallen nadat je had gezworen hier niet meer terug te komen. Voelt toch een beetje als falen aan, nietwaar?

@ Del
Denk dat Nera meer fan was van Mussolini, uiteraard het werkelijke brein achter de oorlog én de vrede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
El Mare schreef:
nera schreef:

Jezelf boven anderen stellen, "helaas mag ik dat woord hier niet zeggen" op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:38 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ben vooral benieuwd wat de ongetwijfeld onnavolgbare reden is dat je ons weer lastig komt vallen nadat je had gezworen hier niet meer terug te komen. Voelt toch een beetje als falen aan, nietwaar?

@ Del
Denk dat Nera meer fan was van Mussolini, uiteraard het werkelijke brein achter de oorlog én de vrede.

Ik geef toe dat ik hier achteraf gezien gewoon niet weg wilde. Ik vind het leuk om mijn mening te geven over muziek en voetbal. Ok ik heb gefaald in het niet nakomen van afspraken.

Over falen in het algemeen: ik zie falen als iets moois, iets menselijks.

@ Beiden: Doe normaal met je Hiter of Mussolini. Ik keur dat soort dictatoriale figuren altijd af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:52 

Hardtraxxer

El mare schreef:
Jezelf boven anderen stellen, "helaas mag ik dat woord hier niet zeggen" op

Nee dat doe ik niet. Ik ga altijd uit van gelijkheid. Maar ik vind dat ik een ander mag aanspreken op zijn keuzes, net als jij dat mag doen bij mij. Ik geef toe dat ik de laatste tijd te persoonlijk word in discussies, maar dat is niet mijn insteek. Voor degenen die dat zo hebben ervaren bied ik mijn excuses aan (dellion, broken balance en el mare zover als ik weet). Ik zal hier op letten als ik nog mag reageren op hardtraxx (feitelijk niet want ik overtreed regels met accounts aanmaken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:55 

harryv schreef:
Ik zal hier op letten als ik nog mag reageren op hardtraxx (feitelijk niet want ik overtreed regels met accounts aanmaken).

En terwijl hij dit postte is er één account gebanned. Maak je nu nog een extra account aan dan gaat het dus een stap verder en krijg jij als persoon een complete ban van de gehele website, inclusief al je accounts dus, dat moge duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

Dat doe je wel, jij zegt dat iedereen geprogrammeerd is en zelf zeg je dat jij dat niet bent, dus je stelt je boven anderen op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:00 

Hardtraxx Newbie

El Mare schreef:
Dat doe je wel, jij zegt dat iedereen geprogrammeerd is en zelf zeg je dat jij dat niet bent, dus je stelt je boven anderen op :x

Dat is een constatering, ik zeg niet dat ik me daardoor groter voel dan een ander. Maar ik geef toe dat die constatering te voorbarig is omdat ik jullie niet ken. Maar ik bied mijn excuses hiervoor aan zoals je leest in de vorige post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:03 

Hardtraxx Veteran

ben je met stoelendans bezig nera :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 09:07 

Hardtraxx Veteran

Dagje Zandvoort doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Dagje Zandvoort doei

Flikker op dit is geen Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:29