[03:19] nera: joo truste harry
[03:19] harryv: later he
[03:19] harryv: ja inderdaad ik ga maar eens pitten vriend
[03:19] nera: zelf hebben ze het idee dat ze goed bezig zijn maar ach laat ze maar
[03:19] nera: ze worden tegelijkertijd ernstig benadeeld maar dat geeft niet hoor
[03:18] nera: nee klopt maar er zijn nou eenmaal mensen die met de paplepel hebben binnengegoten gekregen dat ze gewoon maar moeten gehoorzamen en luisteren naar de grote menigte
[03:18] harryv: daar is toch niks mis mee?
[03:18] harryv: ik zeg er altijd bij dat het mijn mening is en dat het niet de collectieve waarheid is maar dat ik daar niets om geef en dat ik ook niemand wil overtuigen
[03:17] harryv: ze denken alle wijsheid in pacht te hebben en respecteren andermans mening niet
[03:17] harryv: vooral die dellion en broken balance zijn onverbeterlijk
[03:17] harryv: hahah idd dat maak ik net ook mee man in die shout
[03:16] nera: ze spreken dan echt zo overuigd van zichzelf dat je je afvraagt of ze wel sporen
[03:16] nera: in mijn achterhoofd weet ik dat ik gewoon altijd gelijk heb maar het is dan zo grappig om die reacties te lezen van mensen die denken dat ze er iets van snappen
[03:15] nera: nu ben ik weer terug want ik vind het leuk om te discussieren over allerlei onzinnige dingen
[03:15] nera: dat had ik ook zo vaak toen ik nog op dat forum zat
[03:15] nera: hahaha ja dat probleem ken ik
[03:15] harryv: heb het nog zovaak willen uitleggen maar tevergeefs
[03:14] harryv: zal waarschijnlijk liggen aan hun beperkte geest
[03:14] harryv: maar ze willen het zelf nog niet snappen
[03:14] harryv: ik heb die gasten eens laten horen wat nou de waarheid is
[03:14] harryv: ja ook wel goed. net hadden we een leuke discussie hier
[03:14] nera: ja goed man met jou dan?
[03:12] harryv: hey nera hoe gaat het
[03:12] nera: ey harry
Hij heeft gewoon serieus een gesprek met zichzelf gehad
Als je het niet gelooft, kijk maar terug in dat pastebin linkje waar hij zelf zegt dat hij het is.