Kom niet meer bij. Echt super hilarisch vet gaaf dit.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Idd, kunnen we er geen apart topic voor maken ofzo? Wil alle quotes het liefst in een overzichtje hebben.
Wat frustrerend slecht - Faalhaas
Ah kijk daar dat is Endy mi jong.
hier een aparte topic voor maken zou geniaal zijn xD
hier een aparte topic voor maken zou geniaal zijn xD
Nee daar heb ik weinig Zin in. Haha snap je hem, zin is jouw username en het geeft tevens mijn frustratie jegens deze onzin aan hahahaha.
Haha onzinhunterzDaveytl wrote:Nee daar heb ik weinig Zin in. Haha snap je hem, zin is jouw username en het geeft tevens mijn frustratie jegens deze onzin aan hahahaha.
Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in. 
Vind deze ook te slecht, totaal niet grappigParvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
Voor de duidelijkheid, de keren daarvoor was t ook al tenenkrommend beroerd.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
Maar ja, ieder zijn humor.
Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
1-0harryv wrote:Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
harryv wrote:Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
Daar weet jij vast alles van.harryv wrote:Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
Ik heb nooit een reputatie gehad.Broken Balance wrote:Daar weet jij vast alles van.harryv wrote:Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
patrickjeb wrote:"ik draai alleen maar rondjes" - The Ventilator
Ja met deze instelling krijg je er nooit eentje he! Komop he!!harryv wrote:Ik heb nooit een reputatie gehad.Broken Balance wrote:Daar weet jij vast alles van.harryv wrote: Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Mensen die denken dat ze een reputatie hebben op een forum. 
Eerlijk gezegd verbaast me dit niksharryv wrote:Ik heb nooit een reputatie gehad.Broken Balance wrote:Daar weet jij vast alles van.harryv wrote: Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.
We hebben niet voor niets de Hardtraxx AwardsRamirez wrote:Mensen die denken dat ze een reputatie hebben op een forum.
Ik weet dat wij niet kunnen lachen samen.Daveytl wrote:Voor de duidelijkheid, de keren daarvoor was t ook al tenenkrommend beroerd.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.
Maar ja, ieder zijn humor.
Precies.harryv wrote:Goh, je reputatie zou maar kapot gaan.Parvuz wrote:Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen aandeel in.