PH A2.djpatt wrote:tegen wie moest je dan ??Parvuz wrote:Net 7-0 winst met voetbal.Na 20 minuten stond de tegenstander met 10 man. Kopstoot.
In totaal 3 penalty's gehad. Allemaal benut. Wel saai voetballen als de tegenstander er na 30 minuten al geen zin meer in heeft.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
almelooooooooooooooo
a2 laag niveau dus
a2 laag niveau dus
Ja Almelo ja.djpatt wrote:almelooooooooooooooo
a2 laag niveau dus
Ze staan ook stijf onderaan bij ons in de competitie.
ik ken zoveel amateur clubs niet normaalParvuz wrote:Ja Almelo ja.djpatt wrote:almelooooooooooooooo
a2 laag niveau dus![]()
Ze staan ook stijf onderaan bij ons in de competitie.
ph zit wel toevallig bij ons 1e in
+1The Indicator wrote:ik ben brak van gister
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
hoofdpijn MOEOOEHHUUUUUUUUUU
Voelt als een zondag dit
neem nooit meer bier 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
spreek ej vanavondroberttt wrote:Voelt als een zondag ditneem nooit meer bier
Tsjadj-rico01 wrote:spreek ej vanavondroberttt wrote:Voelt als een zondag ditneem nooit meer bier
Nu nog maar even slapen want moet nog een hele nacht
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Ben je nou gestopt met r0ken ofniet?
vanavond nog carnaval
. morgen brak in de auto en week skiën 
-
G
poging 2dj-rico01 wrote:Ben je nou gestopt met r0ken ofniet?
geniaal gedaan dit: http://partyflock.nl/news/18581:WikiLea ... trixx.html
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Ik ben nog steeds gestoptKSwoosh wrote:poging 2dj-rico01 wrote:Ben je nou gestopt met r0ken ofniet?
geniaal gedaan dit: http://partyflock.nl/news/18581:WikiLea ... trixx.html
Ik haat mensen die zeggen dat ze iets niet gaan doen en achteraf wel zonder mij in te lichten. 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Zelfde terug doenKepro wrote:Ik haat mensen die zeggen dat ze iets niet gaan doen en achteraf wel zonder mij in te lichten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn.. vanavond heel veel zuipen. weet nu al dat ik morgen spijt ga krijgen 
Nee, gaat niet mn dag is al verkloot namelijk, geen carnaval dus, naja kan wel maar ik heb geen pak en zonder pak ga ik geen carnaval vieren.dj-rico01 wrote:Zelfde terug doenKepro wrote:Ik haat mensen die zeggen dat ze iets niet gaan doen en achteraf wel zonder mij in te lichten.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Ga in je adamskostuumKepro wrote:Nee, gaat niet mn dag is al verkloot namelijk, geen carnaval dus, naja kan wel maar ik heb geen pak en zonder pak ga ik geen carnaval vieren.dj-rico01 wrote:Zelfde terug doenKepro wrote:Ik haat mensen die zeggen dat ze iets niet gaan doen en achteraf wel zonder mij in te lichten.
En dat is
naja ik ben meteen chaggerijnig 
En dan in mn blote bast haha veels te koud.Protoss wrote:trek een zwembroek aan klaar
nee serieus ik heb ook gewoon zwembroek aan met een blousje hawai kransje klaarKepro wrote:En dan in mn blote bast haha veels te koud.Protoss wrote:trek een zwembroek aan klaarik heb geen gekke kleren of iemand die hier ook maar in de buurt wont
Haha nou kijk vorig jaar was ik zo verkleed http://94.100.118-876750000/876726701-8 ... _2iJL.jpeg en ik ga alleen als een gek
Last edited by Kepro on 05 Mar 2011 20:55, edited 1 time in total.