Pff wat een nacht en weer good hight 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
over 2 uurtjes alweer aan het bier 
Pff moet er niet aan denkenMovingMadness wrote:over 2 uurtjes alweer aan het bier
Mogeuh
verdomme, lig je 3 uur in bed, wordt je alsnog om 9 uur wakker
verdomme, lig je 3 uur in bed, wordt je alsnog om 9 uur wakker
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Ook goede morgen. Wie kan me helpen??
ik heb dus een aftermovie gemaakt met eigen muziek er onder.
nu ik hem telkens plaats op youtube komt er het bericht "Deze video bevat inhoud van Scantraxx Records en EMI. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons"
Dit geeft hij dus al meteen aan als ik hem plaats.
Hoe kan ik dit voor komen? omdat ik wel meerdere filmpjes zie waarvan beeld is gejat van
andere aftermovie`s en waar ze dan ook eigen muziek onder hebben gezet.
ik heb dus een aftermovie gemaakt met eigen muziek er onder.
nu ik hem telkens plaats op youtube komt er het bericht "Deze video bevat inhoud van Scantraxx Records en EMI. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons"
Dit geeft hij dus al meteen aan als ik hem plaats.
Hoe kan ik dit voor komen? omdat ik wel meerdere filmpjes zie waarvan beeld is gejat van
andere aftermovie`s en waar ze dan ook eigen muziek onder hebben gezet.
Moet je er dan niet bij zetten van: All rights to scantraxx and (artiesten namen) etc. ?
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
zal het eens proberenPommer wrote:Moet je er dan niet bij zetten van: All rights to scantraxx and (artiesten namen) etc. ?
The-Znayzer wrote:zal het eens proberenPommer wrote:Moet je er dan niet bij zetten van: All rights to scantraxx and (artiesten namen) etc. ?
zo, ff een setje opgenomen met me brakke kop
Pommer - Brakke Zaterdag
speciaal voor Martin: Biological Chemistry (Black & White Mix) zit dr ook in
zow he van thuiszitten ga je meuren
ga maar eens ff douchen
ga maar eens ff douchen
-
C
Zo, alweer terug van de kroeg... (van 9:00 tot 12:00 mee opgeruimd en 50 euries verdiend)
Ja, zo kom ik de carnaval heerlijk door
drekt is 4 flessen jagemeister halen van 1L
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Coolstorybro
-
G
nee, van veel ui eten en bloemkool ga je meurendjpatt wrote:zow he van thuiszitten ga je meuren
ga maar eens ff douchen
@hierboven:
The Prophet - Chubby
In de Senaat?robkuh1990 wrote:Zo, alweer terug van de kroeg... (van 9:00 tot 12:00 mee opgeruimd en 50 euries verdiend)
van 2 dagen vergeten te douchen ga je ook meuren
Nog ff wakker worden en dan straks naar Eindhoven

ik moet zo bij damesvoetbal kijken 
Van die dikke koeie zeker??djpatt wrote:ik moet zo bij damesvoetbal kijken
niet allemaalwootum wrote:Van die dikke koeie zeker??djpatt wrote:ik moet zo bij damesvoetbal kijken
Haha dan is er toch niks mis mee. Tijdens de rust en erna mooi kleedkamer mee in.djpatt wrote:niet allemaalwootum wrote:Van die dikke koeie zeker??djpatt wrote:ik moet zo bij damesvoetbal kijkensoms moet je wel eens op uitnodiging he
-
C
De Bommel.... was alleen vandaag... 4 flessen jagemeister zijn 2 flessen gewordne en 1 fles apfelkorn..Josh-T wrote:In de Senaat?robkuh1990 wrote:Zo, alweer terug van de kroeg... (van 9:00 tot 12:00 mee opgeruimd en 50 euries verdiend)
Net 7-0 winst met voetbal.
Na 20 minuten stond de tegenstander met 10 man. Kopstoot.
In totaal 3 penalty's gehad. Allemaal benut. Wel saai voetballen als de tegenstander er na 30 minuten al geen zin meer in heeft.
tegen wie moest je dan ??Parvuz wrote:Net 7-0 winst met voetbal.Na 20 minuten stond de tegenstander met 10 man. Kopstoot.
In totaal 3 penalty's gehad. Allemaal benut. Wel saai voetballen als de tegenstander er na 30 minuten al geen zin meer in heeft.