Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Wat een droef ben jij toch.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Maar als we jouw stappen volgen dan horen we ook bij een groepering, namelijk de volgers van Nerazzurro93. Hoe werkt dat?
N
Dat klopt ergens wel. Maar ik vind ook niet dat je zo moet leven. Mij werd gevraagd hoe ik zo cool en eigenzinnig ben geworden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. Wees maar gewoon jezelf. En daar ligt het probleem omdat veel mensen denken dat ze zichzelf zijn maar dat komt omdat ze niet realiseren dat ze geprogrammeerd zijn. Dat is namelijk een deel van hun programmatie.
E
Nerazzurro93 wrote:Dat klopt ergens wel. Maar ik vind ook niet dat je zo moet leven. Mij werd gevraagd hoe ik zo cool en eigenzinnig ben geworden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. Wees maar gewoon jezelf. En daar ligt het probleem omdat veel mensen denken dat ze zichzelf zijn maar dat komt omdat ze niet realiseren dat ze geprogrammeerd zijn. Dat is namelijk een deel van hun programmatie.
Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Bijzonder...
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Nerazzurro93 wrote:Dat klopt ergens wel. Maar ik vind ook niet dat je zo moet leven. Mij werd gevraagd hoe ik zo cool en eigenzinnig ben geworden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. Wees maar gewoon jezelf. En daar ligt het probleem omdat veel mensen denken dat ze zichzelf zijn maar dat komt omdat ze niet realiseren dat ze geprogrammeerd zijn. Dat is namelijk een deel van hun programmatie.
En jij hebt jezelf niet laten beïnvloeden ('geprogrammeerd') door anderen in jouw leven?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Hij doet niet aan "programmatie"
N
HardstyleForEvah wrote:
En jij hebt jezelf niet laten beïnvloeden ('geprogrammeerd') door anderen in jouw leven?
Jawel hoor ^^ En dat hoeft ook niet altijd slecht te zijn. Je moet echter wel kritisch zijn door wat/wie je je laat manipuleren. Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P. Als kind is de wereld onschuldig maar later merk je dat er steeds meer onrechtvaardig en vervelend is.

Nu weet ik dat dit heel zwaar klinkt en dat komt omdat ik het extra sterk benadruk. Jullie zullen wel denken dat ik mentaal gestoord ben maar ik ben een doodgewone jongen die gewoon iets kritischer/cynischer is dan de gemiddelde mens, en op een forum is dit makkelijker te uiten dan gewoon tegen de buurman. Dat komt ook wel omdat ik dingen te vaak op een zwart-wit manier zie.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Haha, Amerikanen op Reddit:
Image
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Nerazzurro93 wrote:Even in de shout geweest en vond t gezellig. Keer geen botsingen met anderen is ook wel fijn. Doei xx
Ik was er vannacht nauwelijks, dus hoe kon het nou gezellig zijn geweest?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nerazzurro93 wrote:Ten eerste: geen bier drinken. Sinds ik geen bier meer drink is mijn persoonlijkheid zo cool en eigenzinnig geworden als hij nu is.

Ten tweede: laat je niet beïnvloeden door groeperingen om erbij te horen.

Ten derde: doe wat je zelf leuk vind en niet wat anderen leuk vinden. Je levensvreugde gaat gegarandeerd omhoog.

Nja dan zijn er nog andere stappen om te nemen zoals supporter worden van FC Internazionale en Hardcore luisteren. En dan niet de softe mainstream van de laatste jaren maar de goede mainstream van de laatste jaren en vele andere stromingen binnen hardcore van nu en van vroeger.
Eenzaam bestaan.
N
Nee hoor.

Ik moet mn hoofd weer eens kaalscheren. Mn haar is weer te lang.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Nog mensen die Kingsland gaan?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Nog mensen die Kingsland gaan?
Waarschijnlijk wel
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Jaaaa door naar de XXLerator Outdoor DJ Contest finale :D :yay:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Pommer wrote:Nog mensen die Kingsland gaan?
Yo :cool: .
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Delt-A wrote:Jaaaa door naar de XXLerator Outdoor DJ Contest finale :D :yay:
Dat wordt optreden in een Moonpitch Records shirtje! :P

En gefeliciteerd natuurlijk! :D

-------

Website online: http://moonpitch.webnode.nl/
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Succes :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Lenny wrote:

-------

De lol is eraf
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Henk-Jan wrote:
Lenny wrote:

-------

De lol is eraf
Dat weet ik. ;)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Nerazzurro93 wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Jawel hoor ^^ En dat hoeft ook niet altijd slecht te zijn. Je moet echter wel kritisch zijn door wat/wie je je laat manipuleren. Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P. Als kind is de wereld onschuldig maar later merk je dat er steeds meer onrechtvaardig en vervelend is.

Nu weet ik dat dit heel zwaar klinkt en dat komt omdat ik het extra sterk benadruk. Jullie zullen wel denken dat ik mentaal gestoord ben maar ik ben een doodgewone jongen die gewoon iets kritischer/cynischer is dan de gemiddelde mens, en op een forum is dit makkelijker te uiten dan gewoon tegen de buurman. Dat komt ook wel omdat ik dingen te vaak op een zwart-wit manier zie.
Volgens mij ben jij depressief, al een heel tijdje
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nerazzurro93 wrote:Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P.
Haha nee. Het volwassen worden is onder andere het leren omgaan met een oneerlijke wereld en er het beste van maken en eventueel iets verbeteren als dat mogelijk is. Er tegenaan schoppen is gewoon puberaal gedrag in mijn ogen. :)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Fijn Pasen iedereen :)
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
SL8492 wrote:Fijn Pasen iedereen :)
Dat bepaal ik zelf wel