Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2297, 2298, 2299, 2300, 2301, 2302, 2303 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

Wat een droef ben jij toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:57 

Hardtraxx Veteran

Maar als we jouw stappen volgen dan horen we ook bij een groepering, namelijk de volgers van Nerazzurro93. Hoe werkt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 16:04 

Dat klopt ergens wel. Maar ik vind ook niet dat je zo moet leven. Mij werd gevraagd hoe ik zo cool en eigenzinnig ben geworden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. Wees maar gewoon jezelf. En daar ligt het probleem omdat veel mensen denken dat ze zichzelf zijn maar dat komt omdat ze niet realiseren dat ze geprogrammeerd zijn. Dat is namelijk een deel van hun programmatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 16:43 

Nerazzurro93 schreef:
Dat klopt ergens wel. Maar ik vind ook niet dat je zo moet leven. Mij werd gevraagd hoe ik zo cool en eigenzinnig ben geworden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier. Wees maar gewoon jezelf. En daar ligt het probleem omdat veel mensen denken dat ze zichzelf zijn maar dat komt omdat ze niet realiseren dat ze geprogrammeerd zijn. Dat is namelijk een deel van hun programmatie.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:46 

Bierkoning

Bijzonder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:50 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

En jij hebt jezelf niet laten beïnvloeden ('geprogrammeerd') door anderen in jouw leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Hij doet niet aan "programmatie"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:54 

HardstyleForEvah schreef:
Nerazzurro93 schreef:

En jij hebt jezelf niet laten beïnvloeden ('geprogrammeerd') door anderen in jouw leven?

Jawel hoor ^^ En dat hoeft ook niet altijd slecht te zijn. Je moet echter wel kritisch zijn door wat/wie je je laat manipuleren. Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P. Als kind is de wereld onschuldig maar later merk je dat er steeds meer onrechtvaardig en vervelend is.

Nu weet ik dat dit heel zwaar klinkt en dat komt omdat ik het extra sterk benadruk. Jullie zullen wel denken dat ik mentaal gestoord ben maar ik ben een doodgewone jongen die gewoon iets kritischer/cynischer is dan de gemiddelde mens, en op een forum is dit makkelijker te uiten dan gewoon tegen de buurman. Dat komt ook wel omdat ik dingen te vaak op een zwart-wit manier zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 22:35 

Hardtraxx Veteran

Haha, Amerikanen op Reddit:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 23:18 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Even in de shout geweest en vond t gezellig. Keer geen botsingen met anderen is ook wel fijn. Doei xx

Ik was er vannacht nauwelijks, dus hoe kon het nou gezellig zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 11:36 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Ten eerste: geen bier drinken. Sinds ik geen bier meer drink is mijn persoonlijkheid zo cool en eigenzinnig geworden als hij nu is.

Ten tweede: laat je niet beïnvloeden door groeperingen om erbij te horen.

Ten derde: doe wat je zelf leuk vind en niet wat anderen leuk vinden. Je levensvreugde gaat gegarandeerd omhoog.

Nja dan zijn er nog andere stappen om te nemen zoals supporter worden van FC Internazionale en Hardcore luisteren. En dan niet de softe mainstream van de laatste jaren maar de goede mainstream van de laatste jaren en vele andere stromingen binnen hardcore van nu en van vroeger.

Eenzaam bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:35 

Nee hoor.

Ik moet mn hoofd weer eens kaalscheren. Mn haar is weer te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:38 

Bierkoning

Nog mensen die Kingsland gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 09:02 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:

Waarschijnlijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:44 

Hardtraxx Veteran

Jaaaa door naar de XXLerator Outdoor DJ Contest finale :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Yo :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:26 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Dat wordt optreden in een Moonpitch Records shirtje! :P

En gefeliciteerd natuurlijk! :D

-------

Website online: http://moonpitch.webnode.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 17:24 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Succes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Delt-A schreef:

-------

De lol is eraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:31 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Lenny schreef:
Delt-A schreef:

-------

De lol is eraf

Dat weet ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

spam spam

andere-muziek/anithing-housiehouse-18-t43518.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:56 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Jawel hoor ^^ En dat hoeft ook niet altijd slecht te zijn. Je moet echter wel kritisch zijn door wat/wie je je laat manipuleren. Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P. Als kind is de wereld onschuldig maar later merk je dat er steeds meer onrechtvaardig en vervelend is.

Nu weet ik dat dit heel zwaar klinkt en dat komt omdat ik het extra sterk benadruk. Jullie zullen wel denken dat ik mentaal gestoord ben maar ik ben een doodgewone jongen die gewoon iets kritischer/cynischer is dan de gemiddelde mens, en op een forum is dit makkelijker te uiten dan gewoon tegen de buurman. Dat komt ook wel omdat ik dingen te vaak op een zwart-wit manier zie.

Volgens mij ben jij depressief, al een heel tijdje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik merk dat ik steeds vaker ervan bewust ben op welke manieren de maatschappij probeert te manipuleren/programmeren. Dat hoort bij het volwassen worden imo :P.

Haha nee. Het volwassen worden is onder andere het leren omgaan met een oneerlijke wereld en er het beste van maken en eventueel iets verbeteren als dat mogelijk is. Er tegenaan schoppen is gewoon puberaal gedrag in mijn ogen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 09:09 

Hardtraxx Veteran

Fijn Pasen iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:11 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Fijn Pasen iedereen :)

Dat bepaal ik zelf wel
Vorige  1 ... 2297, 2298, 2299, 2300, 2301, 2302, 2303 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic