heftig!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Kom ik dit tegen op Facebook terwijl ik net Doggystyle (Cellrock Remix) aan het luisteren ben

A new era in my assramon038 wrote:Kom ik dit tegen op Facebook terwijl ik net Doggystyle (Cellrock Remix) aan het luisteren ben![]()
edit: ze doen het er om… "U will be dancing"
Last edited by nielstil on 08 Apr 2014 11:40, edited 1 time in total.
Hihi Eminem - Lose Yourself (in my ass).
Kan iemand trouwens dat topic terugvinden met een hele lijst waar je nummers moets invullen door in shuffle door je muzieklijst te gaan? bijvoorbeeld welk nummer je op je begrafis zou draaien etc.?
Idd, dat was wel humor. 
edit:
Muziek Q&A Test
Bij mij toen:
15.) WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Nightmare Into Reality

edit:
Muziek Q&A Test
Bij mij toen:
Nightmare Into Reality
hahah ff kijken hoe dat eruit gaat zien met houseParvuz wrote:Idd, dat was wel humor.
edit:
Muziek Q&A Test
Bij mij toen:
Nightmare Into Reality
Linkin Park - Papercut (In Your Ass)
Auw

Auw
Rise Against - Broken Mirrors (In Your Ass) 
Eminem- Till I Collapse (In Your Ass)
.
-
E
Welcome (in your ass)
dafuq
dafuq
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik moet toe geven, die break heeft een bijzonder hoog zweef gehalteLenny wrote:Moonpitch Records signs new artist!
Moonpitch Records heeft toegeslagen op de transfermarkt van de pitchers op Hardtraxx.
Niemand minder dan Stratospherekickerz is de nieuwe aanwinst, beter bekend als Delt-A.
Deze jongen uit het zuiden van het land is hongerig voor hoge pitches. En maakt daar maar al te graag Remuxxxen van.
Hij was al betrokken bij de eerste release van Moonpitch Records. Hij was verantwoordelijk voor het artwork.
Zo! Laat jullie horen voor Stratospherekickerz!
Hieronder de teaser van zijn eerste release op Moonpitch Records.
http://www7.zippyshare.com/v/75508279/file.html
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Het schijnt dat Skippybal Rakardz een rechtszaak gaat beginnen tegen Moonpitch records. Patentschending enzo.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Oooh jeetje, nu wordt het gevaarlijkBas wrote:Het schijnt dat Skippybal Rakardz een rechtszaak gaat beginnen tegen Moonpitch records. Patentschending enzo.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
OUT NOW!Lenny wrote:Moonpitch Records signs new artist!
Moonpitch Records heeft toegeslagen op de transfermarkt van de pitchers op Hardtraxx.
Niemand minder dan Stratospherekickerz is de nieuwe aanwinst, beter bekend als Delt-A.
Deze jongen uit het zuiden van het land is hongerig voor hoge pitches. En maakt daar maar al te graag Remuxxxen van.
Hij was al betrokken bij de eerste release van Moonpitch Records. Hij was verantwoordelijk voor het artwork.
Zo! Laat jullie horen voor Stratospherekickerz!
Hieronder de teaser van zijn eerste release op Moonpitch Records.
http://www7.zippyshare.com/v/75508279/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/94054843/file.html
CatID: MOONPITCH002
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Rot op met je spam.
-
N
Even in de shout geweest en vond t gezellig. Keer geen botsingen met anderen is ook wel fijn. Doei xx
Was je alleen?Nerazzurro93 wrote:Even in de shout geweest en vond t gezellig. Keer geen botsingen met anderen is ook wel fijn. Doei xx
-
N
Delt-A wrote:Was je alleen?Nerazzurro93 wrote:Even in de shout geweest en vond t gezellig. Keer geen botsingen met anderen is ook wel fijn. Doei xx
Nee. Drugs zijn voor zwakke mensen. Ik ben sterk. En nee Delt-A, was niet alleen. Als jij er nou was dan was het nog leuker.Cruelty wrote:hedde drugs op?
Jij bent echt een rebel nerrazurro, ik vraag me af hoe iemand zo cool en eigenzinnig kan zijn als jij.
-
N
Ten eerste: geen bier drinken. Sinds ik geen bier meer drink is mijn persoonlijkheid zo cool en eigenzinnig geworden als hij nu is.
Ten tweede: laat je niet beïnvloeden door groeperingen om erbij te horen.
Ten derde: doe wat je zelf leuk vind en niet wat anderen leuk vinden. Je levensvreugde gaat gegarandeerd omhoog.
Nja dan zijn er nog andere stappen om te nemen zoals supporter worden van FC Internazionale en Hardcore luisteren. En dan niet de softe mainstream van de laatste jaren maar de goede mainstream van de laatste jaren en vele andere stromingen binnen hardcore van nu en van vroeger.
Ten tweede: laat je niet beïnvloeden door groeperingen om erbij te horen.
Ten derde: doe wat je zelf leuk vind en niet wat anderen leuk vinden. Je levensvreugde gaat gegarandeerd omhoog.
Nja dan zijn er nog andere stappen om te nemen zoals supporter worden van FC Internazionale en Hardcore luisteren. En dan niet de softe mainstream van de laatste jaren maar de goede mainstream van de laatste jaren en vele andere stromingen binnen hardcore van nu en van vroeger.