Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
JEFSKI wrote:Dat bepaal ik zelf welSL8492 wrote:Fijn Pasen iedereen
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja ik hoop ook zo dat iedereen een fijn pasen heeft!!!!!! Love you <3
Dit is nu al één van de brakste dagen uit m'n leven.
Zodan, Microsoft Exchange zojuist opgeleverd.... Netjes in pak alles.
Dikke 9.8 gehaald voor implementatie haha !
Nu ben ik maar weer begonnen met een nieuwe Venerable Hardstyle set
Dit keer weer hele lekkere oude goude platen 
Dikke 9.8 gehaald voor implementatie haha !
Nu ben ik maar weer begonnen met een nieuwe Venerable Hardstyle set
-
N
Gevraagd aan Jor-D of hij mn account wil verwijderen:
Ik zou graag mijn account laten verwijderen omdat ik hem niet meer wil gebruiken. Ik vind de site niet interessant meer voor mij omdat mijn interesses zijn veranderd. Verder was het op persoonlijk vlak geen succes. Ik heb me in de loop van de tijd in een soort rol gemanoevreerd en ik sta daar niet meer achter. Ik ben mezelf niet op dit forum omdat ik steeds verder ging in provoceren. Ik genoot hier eerst erg van, maar op een gegeven moment overdreef ik zo dat ik steeds spijt kreeg van mijn reacties. Ook betreur ik het dat ik vaak persoonlijk werd aangevallen terwijl ik dat nooit bij anderen deed. De enige optie is denk ik het laten verwijderen van dit account. De groeten van Nera. Ps wil je nog met me spreken (wie weet) benader me dan op partyflock. Forza Inter per sempre!
Ik zou graag mijn account laten verwijderen omdat ik hem niet meer wil gebruiken. Ik vind de site niet interessant meer voor mij omdat mijn interesses zijn veranderd. Verder was het op persoonlijk vlak geen succes. Ik heb me in de loop van de tijd in een soort rol gemanoevreerd en ik sta daar niet meer achter. Ik ben mezelf niet op dit forum omdat ik steeds verder ging in provoceren. Ik genoot hier eerst erg van, maar op een gegeven moment overdreef ik zo dat ik steeds spijt kreeg van mijn reacties. Ook betreur ik het dat ik vaak persoonlijk werd aangevallen terwijl ik dat nooit bij anderen deed. De enige optie is denk ik het laten verwijderen van dit account. De groeten van Nera. Ps wil je nog met me spreken (wie weet) benader me dan op partyflock. Forza Inter per sempre!
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ciao amico! 

Vergeet uwe heren Facchetti, Baresi en Zanetti niet.
Last edited by Andromeda on 23 Apr 2014 21:47, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Het waren 3 fantastische dagen. Gegroet! 
-
N
CiaoAndromeda wrote:Ciao amico!
Hopelijk keert het Italiaanse voetbal snel terug naar de top. Nationale ploeg heb ik vertrouwen in voor dit WK.
-
N
Ik blijf altijd in jouw hart toch?
Vaarwel hè. Wel jammer dat het zo moet maarja.
Iemand nog wat te vertellen dat iemand interesseert?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bij de coop is 1 krat van 24 flesjes Jupiler á 0,25 liter 30% goedkoper deze week.Pommer wrote:Iemand nog wat te vertellen dat iemand interesseert?
Dit topic is niet voor niets het zever topicPommer wrote:Iemand nog wat te vertellen dat iemand interesseert?
Hehe eindelijk iemand die wat boeiends te melden heeft.Ramirez wrote:Bij de coop is 1 krat van 24 flesjes Jupiler á 0,25 liter 30% goedkoper deze week.Pommer wrote:Iemand nog wat te vertellen dat iemand interesseert?
SL8492 wrote:Dit topic is niet voor niets het zever topicPommer wrote:Iemand nog wat te vertellen dat iemand interesseert?