Tot je tegen een 5-4-1 opstelling moet.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Er wordt wel weinig gezeverd hier de laatste tijd
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
ok
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Eerst kwam al dat spaanse op met Pitbull, Gustavo Lima e.d.
is het nu het Franse? Met hem dus en Stromae (Franse Belg) en die andere dude waar ik even niet op kan komen.
is het nu het Franse? Met hem dus en Stromae (Franse Belg) en die andere dude waar ik even niet op kan komen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Alleen Maitre GimsBroken Balance wrote:Eerst kwam al dat spaanse op met Pitbull, Gustavo Lima e.d.
Oh das de zelfde als ik zocht maar ja.
Dit is grappig in zoveel opzichten
http://m.vice.com/nl/read/het-is-oorlog ... rce=vicefb
Raven wrote:Dit is grappig in zoveel opzichten
Zullen wij ook een gezellige plaatjespagina met HT beginnen en de foto's van zijn pagina stelen?
-
A
ai kill spangstefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Snapte GAndyAsteroids wrote:ai kill spangstefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
Wat is de originele filmpje?stefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
Staat bij Losgaande dj's topic en dan de vorige paginaQz. wrote:Wat is de originele filmpje?stefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
View on YouTubeQz. wrote:Wat is de originele filmpje?stefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
Lekker hoor.stefan_helmond wrote:View on YouTubeQz. wrote:Wat is de originele filmpje?stefan_helmond wrote:Nieuwe ava jwz
Alleen de verhoudingen in je avatar kloppen niet geheel. Je lijkt daar wel heel dun.
Thanks, had 'm online kleiner gemaakt, wist niet hoe ik 't anders moest doen haha .Qz. wrote: Lekker hoor.![]()
Alleen de verhoudingen in je avatar kloppen niet geheel. Je lijkt daar wel heel dun.
Pontuz Bergman (WP): je zou bijna zeggen dat het de (tweeling)broer is van Lasse Schøne haha!
rusland is een draaikont, dit was te horen tijdens de openingsceremonie:
View on YouTube
zoenende meiden?
View on YouTube
zoenende meiden?
ik hoop dat het zever topic hier voor gemaakt is. mijn tante heeft kanker, in eerste instantie in haar borst, ze vond daar een bobbeltje. later vond ze een bobbeltje in haar heup en kort daarna in haar buik. alle bobbeltjes waren kwaadaardig. ook werd er een vlekje op haar longen gevonden, dit is na tests ook een kwaadaardig iets. haar lever wordt nu getest maar het ziet er slecht uit. dus mocht ik een dezer dagen bot reageren in de shout of waar dan ook, zal dat een reden zijn. degene waarover ik het heb is nog jarig ook vandaag, laten we dat iig vieren want het kan haar laatste zijn!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Uitzaaiingen over het hele lichaam, ziet er niet goed uit vrees ik..
Sterkte alvast en maak er nog het beste van!
Sterkte alvast en maak er nog het beste van!