Niet best inderdaad, sterkte man!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Sterkte man, en geniet er inderdaad nog van zolang ze nog op deze wereld is.
Wow... Ik weet hoe rot het is om een familielid te verliezen aan kanker. Was voor mij een zware tijd. Sterkte man, je zult het nodig hebben. Laten we hopen dat ze het nog een tijdje volhoudt!
Sterkte. Ik dacht gelezen te hebben in de spits/metro (1 van de 2) dat kanker in Nederland inmiddels de hart -en vaatziekten verdreven heeft van de eerste plaats qua dodelijke ziektes.
Dit zat er natuurlijk al een tijd aan te komen. Vreselijke ziekte, ken helaas zelf ook een aantal mensen in de familie die dit niet overleefd hebben
Dit zat er natuurlijk al een tijd aan te komen. Vreselijke ziekte, ken helaas zelf ook een aantal mensen in de familie die dit niet overleefd hebben
Sterkte Distinctive.
Komt dat doordat hart- en vaatziekten voortaan beter voorkomen kunnen worden, of is dat ongeveer hetzelfde gebleven en is het aantal doden van kanker sterk toegenomen? Of stond dat er niet in?El Mare wrote:Sterkte. Ik dacht gelezen te hebben in de spits/metro (1 van de 2) dat kanker in Nederland inmiddels de hart -en vaatziekten verdreven heeft van de eerste plaats qua dodelijke ziektes.
Veel sterkte Dist!
Ben normaal niet van het radiosetjes spammen in off-topic, maar vanavond staat er wel een hele vette speciale 1 Year Anniversary Show van The Hardline Show op het programma!
De show begint vanavond vanaf 23:00 uur op www.revulsionfm.nl , dit is de timetable:

Ben normaal niet van het radiosetjes spammen in off-topic, maar vanavond staat er wel een hele vette speciale 1 Year Anniversary Show van The Hardline Show op het programma!
De show begint vanavond vanaf 23:00 uur op www.revulsionfm.nl , dit is de timetable:

Ja, volgens mij is dat toegenomen, maar dat weet ik zo niet zeker meer. Ik geloof dat er wel in stond dat er tussen nu en 2020 een stijging van 14 % aan kankergevallen bij komen.
Moeite met Flappy Bird?
View on YouTube
View on YouTube
Sterkte Dist! Hopelijk houdt ze het nog even vol.
En ik dacht sowieso al dat kanker de dodelijkste ziekte was. Ken zelf ook iemand (heel dichtbij in de familie) die het ook heeft, gelukkig is zijn kanker te behandelen, hij geneest er niet aan, maar hij kan er gelukkig wel mee blijven leven.
En ik dacht sowieso al dat kanker de dodelijkste ziekte was. Ken zelf ook iemand (heel dichtbij in de familie) die het ook heeft, gelukkig is zijn kanker te behandelen, hij geneest er niet aan, maar hij kan er gelukkig wel mee blijven leven.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Gaan er mensen naar Dancefair?
Flappy Bird is offline gehaald hahaha! Die man kon het niet meer aan zei die, verdiende er 40000 per dag meee
bron: ad.nl
bron: ad.nl
Je ben zelf vetRaven wrote:<---- Hij is vet
Dat is vet onaardigKevin-Raw wrote:Je ben zelf vetRaven wrote:<---- Hij is vet
Raven wrote:Hij <---- is vet
Iemand nog op zoek naar iPhone/iPad met Flappy Bird?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
View on YouTube
Na deze prachtige video al meer dan tien keer gezien te hebben krijg ik nog steeds tranen in mijn ogen.
Na deze prachtige video al meer dan tien keer gezien te hebben krijg ik nog steeds tranen in mijn ogen.
hahahahahahahaha geniaal, dat eerste bod van $15.000JeftaElachouri wrote:Iemand nog op zoek naar iPhone/iPad met Flappy Bird?![]()
Andromeda wrote:View on YouTube

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
De web versie lijkt makkelijker., heb gelijk een highscore van 11 xDRamirez wrote:http://ricklamers.nl/flappybird/
-
A
such new so avatar
wow
wow
Last edited by AndyAsteroids on 12 Feb 2014 03:05, edited 1 time in total.