Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2286, 2287, 2288, 2289, 2290, 2291, 2292 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Vanavond het enige beetje carnaval wat ik ga doen dit jaar. Van 7 tot 2 frisdrank inschenken of bier tappen bij het uitkomen van de prins bij ons in dorp :)

Mag je als 17 jarige wel bier tappen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
SL8492 schreef:
Vanavond het enige beetje carnaval wat ik ga doen dit jaar. Van 7 tot 2 frisdrank inschenken of bier tappen bij het uitkomen van de prins bij ons in dorp :)

Mag je als 17 jarige wel bier tappen dan?

Owja verrek :lol: frisdrank in schenken dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:39 

Hardtraxx Veteran

Nee weet niet hoor, meer echt een vraag. Want ik weet echt niet of mensen onder de 18 bijvoorbeeld wel drank mogen verkopen in een cafe ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:53 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Nee weet niet hoor, meer echt een vraag. Want ik weet echt niet of mensen onder de 18 bijvoorbeeld wel drank mogen verkopen in een cafe ofzo.

Officieel mag je geen drank verkopen en bier tappen etc. als je onder de 18 bent, of het allemaal wordt nageleefd is natuurlijk weer een ander punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:46 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb weer voorgenomen om niet meer te reageren hier. Kijken hoe lang ik het volhoud maar de intentie is er. Doei en sterkte aan degenen die ik dat gun. Forza Inter!

Redenen:
- Te groot gat tussen mijn werkelijkheid van de wereld en die van de rest van het forum
- Andere muziekvoorkeur dan de meesten hier en daardoor het gevoel hebben dat dit forum niks toevoegt
- Anders over muziek en de belevenis daarvan denken dan de rest
- Geagiteerde reacties op mijn posts, voel me vaak aangevallen
- Weinig raakvlakken wat betreft interesses en gedachten van andere leden
- Veel leden wekken mij irritatie op door een gebrek aan humor en hun meeloopgedrag/mainstream gedrag
- Het forum zelf trekt me niet meer aan. Het is totaal geen toegevoegde waarde voor het ontdekken, luisteren of delen van muziek en het wisselen van gedachtes daarover.

Om hier even op terug te komen. Ik zie 'm toevallig vandaag reageren op Partyflock. Waar ie doorgaat met het verkondigen van zijn even domme standpunten :lol:
Ongelofelijk zeg, ik dacht dat je dat hier alleen maar deed om te trollen omdat je op een forum zit met mensen die toch wel redelijk verstand van zaken hebben, maar als het op Partyflock ook al van die onzin aan het uitkramen bent.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Wat is zijn naam op pf dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:49 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat is zijn naam op pf dan? :D

Nerazzurro. (zonder 93)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:54 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Neraz verhaal

Om hier even op terug te komen. Ik zie 'm toevallig vandaag reageren op Partyflock. Waar ie doorgaat met het verkondigen van zijn even domme standpunten :lol:
Ongelofelijk zeg, ik dacht dat je dat hier alleen maar deed om te trollen omdat je op een forum zit met mensen die toch wel redelijk verstand van zaken hebben, maar als het op Partyflock ook al van die onzin aan het uitkramen bent.. :lol:

Die jongen heeft gewoon een andere mening dan de rest. Dat je daar niet in kan komen prima, maar ga niet zo zielig lopen doen. Was jij niet degene die had gezegd dat mensen niet met elkaar moesten bemoeien? Nu doe je het bij iemand anders achter de rug om. Scheinheilig ventje, bah!

pim0412 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Mij irriteren de mensen die zo goed weten hoe het allemaal moet op hardtraxx, maar nooit in de spiegel kijken. Iedereen heeft hier wat te klagen dus dan zouden er eigenlijk geen problemen moeten zijn omdat ze het zelf wel goed doen. Een forum is niets meer dan een weerspiegeling van de maatschappij, zeker als de muziek steeds mainstreamer wordt. Leer ermee leven :)

Precies.
Zo heeft de OP hiervan verschrikkelijk grappige reacties in dit topic geplaatst. Niet echt iets wat de sfeer bevordert lijkt me. Hypocriet noemt men dat. Bah, zulke reacties halen dus echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En vervolgens worden de personen die wel volwassen genoeg zijn om er iets van te zeggen 'uitgelachen'.
Dit soort personen willen dus dat ze dit soort reacties wel kunnen plaatsen, maar er niet de dupe van worden door een waarschuwing of een ban. Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat een strenge maar goede moderator op de juiste plekken de sfeer wel degelijk bevordert.
Ik ben nog maar sinds enkele maanden op Hardtraxx te vinden als lid maar de goeie sfeer is meestal ver te zoeken. Alleen in de offtopic sectie en in de Feesten sectie valt dat mee, maar over het algemeen is Hardtraxx een groot feest van akelige mannetjes die weer de leukste reactie moeten plaatsen, een strijd wie er het meeste verstand van heeft, of per se moeten trollen. Er is een verschil tussen grappig zijn en ten koste van iemand grappig zijn. Per direct eruit werken zulke mensen.
En ik mag toch wel hopen dat hier serieuze reacties opkomen.

Even de post opgezocht en je was het nog eens ook met Nerazzurro haha echt ongelofelijk dit. Hypocriet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:50 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Die jongen heeft gewoon een andere mening dan de rest. Dat je daar niet in kan komen prima, maar ga niet zo zielig lopen doen. Was jij niet degene die had gezegd dat mensen niet met elkaar moesten bemoeien? Nu doe je het bij iemand anders achter de rug om. Scheinheilig ventje, bah!

Neemt niet weg dat hij gewoon weer klinkklare onzin aan het verkopen was op Partyflock. Dat heeft in dit geval dan weer vrij weinig met mening te maken. Ik reageerde erop en toen bleek dat toevallig Nerazzurro te zijn.
Achter de rug om? Weet zeker dat hij gewoon meeleest, hij reageert simpelweg gewoon niet, dat had hij toch al aangegeven ;)

Andromeda schreef:
Even de post opgezocht en je was het nog eens ook met Nerazzurro haha echt ongelofelijk dit. Hypocriet toch?

En ik was het daar ook zeker met hem eens. Zie je een contradictie van zijn post met de mijne dan?
Het neemt in elk geval niet weg dat hij zeer vaak onredelijke argumenten in discussies gebruikt die nergens op gebaseerd zijn. Een beetje om te trollen, zo heb ik gedacht. Echter heb ik de post in dit topic dan ook niet geplaatst om bovengenoemde redenen, ik had er gewoon lol om.
Maar inderdaad, misschien niet netjes om er hier dan lacherig over te doen, daar heb je een punt. :surrender:

Stuur maar een bericht zou ik zeggen, we ontnemen het zevertopic een beetje z'n essentie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:32 

Hardtraxx Addict

Geef Zalando korting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:30 

Hardtraxx Veteran

Laat 'm gewoon met rust joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Geen stress, bierfles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:26 

Hardtraxx Elite

Wow vandaag zit ik al 4 jaar op hardtraxx...! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:27 

Hardtraxx Veteran

Hoezee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:06 

Hardtraxx Veteran

B'vo !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Laat 'm gewoon met rust joh.

Helaas reageert hij niet meer :( Ik vond hem altijd een toegevoegde waarde aan dit forum met zijn heerlijk domme reacties ^^ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Aah, deze tijd van het jaar is weer begonnen:
https://twitter.com/search?q=sneew&src=typd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:03 

Hardtraxx Veteran

Nog geen vlokje gezien. Toen ik laatst sneeuw zag liggen in Groningen op het nieuws nam ik meteen aan dat het beelden van vorig jaar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:06 

Hardtraxx Veteran

Hier ook nog niets wat er ook maar op lijkt. Heeft wel aardig gevroren trouwens, dus zou me in de loop van de avond niet eens verbazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij doelt hij meer op het feit dat zoveel mensen 'sneew' typen in plaats van 'sneeuw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:19 

Hardtraxx Elite

http://www.futhead.com/14/players/12766/alessandro-del-piero/

10/10 would buy (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 23:02 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:15 

Hardtraxx Veteran

Ik neem het stokje over van Broken Balance, ik ga mezelf inzetten voor Track of the Week (Hardcore). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 03:59 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:

Wat, om een aanvallende middenvelder te hebben die amper de kwaliteiten bezit die een aanvallende middenvelder moet hebben? Behalve een goed schot. Plus hij is traag als stront.
Er hoeft maar een keer een verdediger met een beetje 75-80 defence tegen aan te komen en hij is de bal kwijt zo te zien. En de bal wegspelen ziet er ook niet te betrouwbaar uit sinds PAS een van de, zoniet de, belangrijkste eingenschap is van een middenvelder en hij heeft er niet veel meer dan een normale silver middenvelder.

Hij hoeft maar een keer voor een Dante, Hummels, Barzagli, Chiellini, Javi Martinez, Samuel of een Vidic te staan en hij word zo van de bal genduwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:20 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Andromeda schreef:

Wat, om een aanvallende middenvelder te hebben die amper de kwaliteiten bezit die een aanvallende middenvelder moet hebben? Behalve een goed schot. Plus hij is traag als stront.
Er hoeft maar een keer een verdediger met een beetje 75-80 defence tegen aan te komen en hij is de bal kwijt zo te zien. En de bal wegspelen ziet er ook niet te betrouwbaar uit sinds PAS een van de, zoniet de, belangrijkste eingenschap is van een middenvelder en hij heeft er niet veel meer dan een normale silver middenvelder.

Hij hoeft maar een keer voor een Dante, Hummels, Barzagli, Chiellini, Javi Martinez, Samuel of een Vidic te staan en hij word zo van de bal genduwt.

Als schaduwspits ;) Hij kan er toch gewoon bij voor in de selectie. Die man is een levende legende. Ik vind snelheid ook helemaal niet belangrijk op fifa. Sterker nog ik speel liever heel gecontroleerd met goede passers.
Vorige  1 ... 2286, 2287, 2288, 2289, 2290, 2291, 2292 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic