Andromeda schreef:
Die jongen heeft gewoon een andere mening dan de rest. Dat je daar niet in kan komen prima, maar ga niet zo zielig lopen doen. Was jij niet degene die had gezegd dat mensen niet met elkaar moesten bemoeien? Nu doe je het bij iemand anders achter de rug om. Scheinheilig ventje, bah!
Neemt niet weg dat hij gewoon weer klinkklare onzin aan het verkopen was op Partyflock. Dat heeft in dit geval dan weer vrij weinig met mening te maken. Ik reageerde erop en toen bleek dat toevallig Nerazzurro te zijn.
Achter de rug om? Weet zeker dat hij gewoon meeleest, hij reageert simpelweg gewoon niet, dat had hij toch al aangegeven
Andromeda schreef:
Even de post opgezocht en je was het nog eens ook met Nerazzurro haha echt ongelofelijk dit. Hypocriet toch?
En ik was het daar ook zeker met hem eens. Zie je een contradictie van zijn post met de mijne dan?
Het neemt in elk geval niet weg dat hij zeer vaak onredelijke argumenten in discussies gebruikt die nergens op gebaseerd zijn. Een beetje om te trollen, zo heb ik gedacht. Echter heb ik de post in dit topic dan ook niet geplaatst om bovengenoemde redenen, ik had er gewoon lol om.
Maar inderdaad, misschien niet netjes om er hier dan lacherig over te doen, daar heb je een punt.

Stuur maar een bericht zou ik zeggen, we ontnemen het zevertopic een beetje z'n essentie