Dit dus, ik wil het gewoon niet geloven dat dit serieus isLenny wrote:Nee, dit kan niet serieus zijn. Man man man
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wanneer word jij eens serieus?HardstyleForEvah wrote:Dit dus, ik wil het gewoon niet geloven dat dit serieus isLenny wrote:Nee, dit kan niet serieus zijn. Man man man.
Jeuj 2700 nuttige posts gepleurd op Hardtraxx.
Op naar de 8492!SL8492 wrote:Jeuj 2700 nuttige posts gepleurd op Hardtraxx.
Wegens gebrek aan zever, even een status report:
Ik kan een basic zin maken!
Rehnahvah gahro sehlehn rehkorvakh okh rehsehv Releeshahn
"The great master writes the linking book of the Releeshahn Age"
Ken nu 30 tekens en wat meer woorden, en wat basis grammatica.
Nog steeds veelzeggendExoBassTix wrote:Rehnahvah gahron
"The great master"
Volgens mij zit jij echt keihard aan de drugsExoBassTix wrote:Wegens gebrek aan zever, even een status report:
Wat wil je er mee doen als ik vragen mag
?
Het is niet dat het zo werkt dat ik "EN NU KAN IK BOODSCHAPPEN DOEN IN D'NI" zeg en het daadwerkelijk kanProject 141 wrote:Kun je niet beter leren hoe je in die taal boodschappen moet doen bijvoorbeeld? Of openingszinnen? Heb je meer aan dan dit soort zinnen!
Ik volg gewoon de lessen en laat het op me af komen.
TuurlijkThe Indicator wrote:Wat wil je er mee doen als ik vragen mag?
Nou ten eerste ben ik gewoon behoorlijk fan van Myst (waar de taal van komt) en leek het me altijd wel leuk, maar nu heb ik als tweede reden dat ik een fanfiction wil schrijven (drie keer raden waarover) waarvan de hoofdrolspeler als romantisch gebaar iets zingt in een aparte taal. Ik dacht meteen aan D'ni aangezien het over het algemeen een heel vriendelijke taal is.
Anyways, in een notendop, nodig voor fanfiction.
Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
Ohja, gister was het precies 1 jaar geleden dat ik mijn account heb aangemaakt op HT
Gefeliciteerd!
Het eerste jaar is erg belangrijk in de ontwikkeling voor Hardtraxxers.
De Hardtraxxer wordt steeds nieuwsgieriger, en reageert goed op nieuwe geluiden, stijlen en vormen van hard dance muziek. Verhaaltjes vertellen in het offtopic gedeelte wordt erg op prijs gesteld, en hij of zij zal het leuk vinden om met je te knuffelen terwijl het wordt voorgelezen.(
) Hardtraxxers begrijpen nu sarcasme, en kunnen eenvoudige meningen geven.
Op naar het 2e jaar knul!
De Hardtraxxer wordt steeds nieuwsgieriger, en reageert goed op nieuwe geluiden, stijlen en vormen van hard dance muziek. Verhaaltjes vertellen in het offtopic gedeelte wordt erg op prijs gesteld, en hij of zij zal het leuk vinden om met je te knuffelen terwijl het wordt voorgelezen.(
Doen ze dat ook met Turken die alleen Turks praten in Nederland? (Sorry die is behoorlijk onder de gordel maar volgens mij is mijn punt duidelijk).Parvuz wrote:Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
En twee van m'n beste vrienden zijn de taal nu ook aan het leren
Kehn chehveht (ik dank je)The Indicator wrote:Aha haha apart zeg! Good luck!
Hardtraxx is ver gekomenParvuz wrote:Gefeliciteerd!
De Hardtraxxer wordt steeds nieuwsgieriger, en reageert goed op nieuwe geluiden, stijlen en vormen van hard dance muziek. Verhaaltjes vertellen in het offtopic gedeelte wordt erg op prijs gesteld, en hij of zij zal het leuk vinden om met je te knuffelen terwijl het wordt voorgelezen.() Hardtraxxers begrijpen nu sarcasme, en kunnen eenvoudige meningen geven.
Congratz HS4E
Haha mannen in witte pakken weten dat Turks een veel gesproken taal is. Maar dat gebrabbel niet lijkt me.ExoBassTix wrote:Doen ze dat ook met Turken die alleen Turks praten in Nederland? (Sorry die is behoorlijk onder de gordel maar volgens mij is mijn punt duidelijk).Parvuz wrote:Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
En twee van m'n beste vrienden zijn de taal nu ook aan het lerenvonden ze leuk, "dan kunnen we andere mensen pissig maken als we de hele tijd in die taal tegen elkaar praten"
geweldig toch? All in good fun.
Mja als jij er lol aan hebt, succes.
Tja er is een gast die alle uitstervende talen leert zodat hij die kan behouden (en zodat ze niet uitsterven). Hem ook maar afvinken als gestoord? Dat hij talen kent die niemand kent?
Er is een reden dat sommige talen uitsterven. Omdat ze geen functie meer hebben. Dan ben je niet helemaal snugger om daar zoveel tijd en moeite in te steken lijkt me. Mja misschien ben ik daar wel te nuchter voor.ExoBassTix wrote:Tja er is een gast die alle uitstervende talen leert zodat hij die kan behouden (en zodat ze niet uitsterven). Hem ook maar afvinken als gestoord? Dat hij talen kent die niemand kent?
Kan snappen dat je het leuk kan vinden als hobby, maar als je alle uitgestorven talen gaat leren, dan denk ik toch dat er iets bij je niet 100% is.
haha inderdaad! Net als die mensen die Elfs leren wat in Lord of the Rings wordt gesproken.patrickjeb wrote:Kan snappen dat je het leuk kan vinden als hobby, maar als je alle uitgestorven talen gaat leren, dan denk ik toch dat er iets bij je niet 100% is.
Nja als je auditie doet voor nieuwe LOTR of The Hobbit film...
Zodat ze niet uitsterven totdat hij sterft ja. Slechts uitstel van executie.ExoBassTix wrote:Tja er is een gast die alle uitstervende talen leert zodat hij die kan behouden (en zodat ze niet uitsterven). Hem ook maar afvinken als gestoord? Dat hij talen kent die niemand kent?