epic voice overs zijn epic
behalve in het duitsThe Venator wrote:epic voice overs zijn epic
behalve in het duitsThe Venator wrote:epic voice overs zijn epic
in duitsland hebben ze geen voice overs, daar wordt alles nagesynchroniseerdAniThing wrote:behalve in het duitsThe Venator wrote:epic voice overs zijn epic
Distinctive wrote:in duitsland hebben ze geen voice overs, daar wordt alles nagesynchroniseerdAniThing wrote:behalve in het duitsThe Venator wrote:epic voice overs zijn epic
ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
Dit voor een fanfiction waar ik mee bezig ben
Wel kut, wij hebben een 10-tallig cijfersysteem (binair heeft 2, ASCII 16), deze taal heeft een eigen 25-tallig cijfersysteem
Na een dag oefenen kan ik al redelijk wat vind ik zo
shorah nahvah betekent "hello master"

Welke taal is dit?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
Wel kut, wij hebben een 10-tallig cijfersysteem (binair heeft 2, ASCII 16), deze taal heeft een eigen 25-tallig cijfersysteem
D'ni heet de taalDaveytl wrote:Welke taal is dit?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
?qué¿ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
Lijkt me eigenlijk best tof dit. Hoe leer je dat?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
JVDM wrote: Lijkt me eigenlijk best tof dit. Hoe leer je dat?
Hee kijk eens aan, iemand die het weetKevin-Raw wrote:D'ni heet de taalDaveytl wrote:Welke taal is dit?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
http://linguists.riedl.org/old/main.htmJVDM wrote:Lijkt me eigenlijk best tof dit. Hoe leer je dat?
Je snapt dat dit een reden heeft?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
Veelzeggend dat dit de eerste zin is die je leert...ExoBassTix wrote:shorah nahvah betekent "hello master"
1) Jazeker, daarom juistSteffnov wrote:Je snapt dat dit een reden heeft?ExoBassTix wrote:Ben begonnen met het leren van een taal die maar een handvol mensen op deze wereld 'vloeiend' (tot hoever mogelijk) kunnen schrijven, nog minder spreken.
Veelzeggend dat dit de eerste zin is die je leert...ExoBassTix wrote:shorah nahvah betekent "hello master"