ExoBassTix wrote:60002 zevertjes
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mooi. Bijna 5% van alle posts op het forum.ExoBassTix wrote:60000 zevertjes
Hee hee hee wacht eens even. Nu ik er aan denk, moeten ze kleine kinderen die geheimtalen bedenken voor de lol ook in een inrichting doen volgens jou?Parvuz wrote:Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
En dan moet je eens nagaan dat dit zevertopic#2 isQz. wrote:Mooi. Bijna 5% van alle posts op het forum.ExoBassTix wrote:60000 zevertjes
Nee, daar ben je kind voor.ExoBassTix wrote:Hee hee hee wacht eens even. Nu ik er aan denk, moeten ze kleine kinderen die geheimtalen bedenken voor de lol ook in een inrichting doen volgens jou?Parvuz wrote:Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
Ik probeer het alleen maar te begrijpen, weet dat. Maar je zegt dat het om de communicatie gaat.Parvuz wrote:Nee, daar ben je kind voor.ExoBassTix wrote:Hee hee hee wacht eens even. Nu ik er aan denk, moeten ze kleine kinderen die geheimtalen bedenken voor de lol ook in een inrichting doen volgens jou?Parvuz wrote:Het idee van taal is dat je kan communiceren met mensen. Maar als je met deze taal aan komt zetten dan stoppen ze je gewoon in een inrichting vriend.
Boeken zijn toch ook communicatie, al is het indirect? En onderling contact met vrienden?
Klopt, maar boeken zijn ook geschreven in taal wat mensen kunnen lezen. En onderling contact met je vrienden gaat ook in het Nederlands neem ik aan. Als je met je vrienden alleen maar in die taal spreekt en elkaar snapt vind ik dat knap maar wel idioot en kinderachtig. 
heeft ie eindelijk ze eigen 'Brony Language' ontwikkeld?
Ja, "hihihihihihi, pfffff". Hij noemt het hinniken.AniThing wrote:heeft ie eindelijk ze eigen 'Brony Language' ontwikkeld?
BrohinnikParvuz wrote:Ja, "hihihihihihi, pfffff". Hij noemt het hinniken.AniThing wrote:heeft ie eindelijk ze eigen 'Brony Language' ontwikkeld?
Co Stompé heeft nu ook een FB-pagina. https://www.facebook.com/dartenlerenmetCoStompe Allemaal liken, wat een baas! 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hahaha held, ik dacht dat ik zn enige fan was.Qz. wrote:Co Stompé heeft nu ook een FB-pagina. https://www.facebook.com/dartenlerenmetCoStompe Allemaal liken, wat een baas!
Zelf dart ik ook met deze pijlen

-
A
hij is zo'n aandoenlijke vent die postsramon038 wrote:Hahaha held, ik dacht dat ik zn enige fan was.Qz. wrote:Co Stompé heeft nu ook een FB-pagina. https://www.facebook.com/dartenlerenmetCoStompe Allemaal liken, wat een baas!
Whahahaha Co Stompe kun je eigenlijk al jaren niet meer serieus nemen als darter, maar blijft een grappige vent 
Heb je serieus zijn flights?ramon038 wrote:Hahaha held, ik dacht dat ik zn enige fan was.Qz. wrote:Co Stompé heeft nu ook een FB-pagina. https://www.facebook.com/dartenlerenmetCoStompe Allemaal liken, wat een baas!
Z'n overwinningsdans is ook geniaal trouwens
, kan m alleen niet vinden op youtube haha.
Heeft hij vast 1 keer gedaan dan.The Indicator wrote:Z'n overwinningsdans is ook geniaal trouwens, kan m alleen niet vinden op youtube haha.
Parvuz wrote:Heeft hij vast 1 keer gedaan dan.The Indicator wrote:Z'n overwinningsdans is ook geniaal trouwens, kan m alleen niet vinden op youtube haha.
Co was toch altijd al uitgeschakeld voor dat het begon?
Hahaha , de beste man is af en toe nog wel eens een ronde doorgekomen
. Dan gaat ie als een kraanvogel staan en wordt hij helemaal gek.

View on YouTubeThe Indicator wrote:Z'n overwinningsdans is ook geniaal trouwens, kan m alleen niet vinden op youtube haha.
Das een classic! Wordt inderdaad alleen bijna nooit uitgevoerd.