Ik heb een vermoeden dat jij tot de laatste groep behoort. De kater valt mee trouwens. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hier niet
, wat heb ik ook een droge 'bakkes'
. Gelukkig 2014 allemaal en de beste wensen 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Beste wensen iedereen! 
tijntjuh120 wrote:Beste wensen iedereen!
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
N
Er werd jou niks gevraagd.chicken wrote:Ik heb een vermoeden dat jij tot de laatste groep behoort. De kater valt mee trouwens.
-
S
Voor zoiets mogen ze je een ban geven voor mijn part, een normaal gezond denkend mens wenst dit niemand toe.Steffnov wrote:Ik ga het heel simpel houden. Voor alle chille lui die ik hetzelfde gun als wederzijds, een geweldig 2014 met hoogtepunt na hoogtepunt. Voor de teringlijers, ik hoop dat jullie dit jaar aan aids sterven. Het beste
En kom nu niet af met 'het was maar een grapje, Spablauw wat ben je een sukkel,...'
-
N
Zo zie je maar wat alcohol met je doet. Zelfs de meest zachtaardige mensen als Steffnov veranderen erdoor in psychopaten.
Gelukkig nieuwjaar enzo. Oh en het is vandaag precies een jaar geleden dat ik de stap heb genomen om een account op Hardtraxx te maken, nog meer feest. 
Heren en dames allemaal een gezond 2014 toegewenst, en dat er maar veel leuke feestjes mogen komen! 
Zo, dat was een uit de klauwen gelopen oud en nieuw feestje hier in de wijk 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Want jij post nooit ongevraagd natuurlijk. Bovendien wenste je me een zeer ernstige kater toe en daar reageerde ik op.Nerazzurro93 wrote:Er werd jou niks gevraagd.chicken wrote:Ik heb een vermoeden dat jij tot de laatste groep behoort. De kater valt mee trouwens.
-
N
Ok het is al goed. Ik wens je het beste chicken en drink veel water aub.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
gelukkig nieuwjaar allen 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Beste wensen allen! 
Ligt er maar aan wat je definitie van 'teringlijer' is heSpablauw wrote:Voor zoiets mogen ze je een ban geven voor mijn part, een normaal gezond denkend mens wenst dit niemand toe.Steffnov wrote:Ik ga het heel simpel houden. Voor alle chille lui die ik hetzelfde gun als wederzijds, een geweldig 2014 met hoogtepunt na hoogtepunt. Voor de teringlijers, ik hoop dat jullie dit jaar aan aids sterven. Het beste
En kom nu niet af met 'het was maar een grapje, Spablauw wat ben je een sukkel,...'
Don't worry, ook nuchter sta ik er nog achterNerazzurro93 wrote:Zo zie je maar wat alcohol met je doet. Zelfs de meest zachtaardige mensen als Steffnov veranderen erdoor in psychopaten.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Verdomme, gisteravond tijdens vuurwerk was er een potje omgevallen. Die kogel komt natuurlijk weer net op mij, precies op mijn enkel waar die was gebroken. Nog nooit zo'n naar gevoel gehad. 
Vrienden van Hardtraxx, de beste wensen! Dat 2014 ook voor Hardtraxx maar weer een mooi jaar mag worden en de sfeer weer wat leuker wordt hier.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik ga waarschijnlijk deze prachtige speaker kopen als die uitkomt:
http://www.bowers-wilkins.nl/Draadloze- ... ekken.html
en waarschijnlijk ook deze headphone:
http://www.bowers-wilkins.nl/Hoofdtelef ... ekken.html

Is wel een duur geintje 1200,- voor een Headphone + Ipod speakers, maar ik ben nou eenmaal B&W fan
http://www.bowers-wilkins.nl/Draadloze- ... ekken.html
en waarschijnlijk ook deze headphone:
http://www.bowers-wilkins.nl/Hoofdtelef ... ekken.html
Is wel een duur geintje 1200,- voor een Headphone + Ipod speakers, maar ik ben nou eenmaal B&W fan
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Iedereen een gelukkig en gezond 2014 toegewenst! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Cruelty wrote:View on YouTube