Nerazzurro93 schreef:
ExoBassTix schreef:
En ik denken dat ik daar alleen in was.
Ik ben bijzonder blij te horen dat je dat hebt meegemaakt! Zelf ben ik die 'effecten' van muziek (bepaalde muziek) soort van een beetje aan het studeren. En zo wil ik het tot een nieuwe kunst brengen waarmee ik genres combineer om een bepaald gevoel op te wekken.
Noem ik Omnitronic.
Al bezeg met een tracklist voor een DJ mix, alleen moet ik nog even kijken hoe ik die ga doen.
Ja dat kan dus echt met muziek. Ach we kunnen zoveel gevoel in ons lichaam zelf oproepen alleen je moet een manier vinden waarop. Muziek is echt een hele goede manier alleen je moet inderdaad goed uitzoeken welke muziek en op welke manier. Bij mij roept darkcore/doomcore of andere duistere, psychedelische muziek dat op. Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar je mix dus.
Op het moment is het vooral een ambitieus project en een try-out, maar het is nog steeds monumentaal, dus ik sta vast om het te doen.
Op dit moment heeft de incomplete tracklist 26 genres. Het wordt gigantisch. Ben waarschijnlijk wel halve dag zoet met de mix.
Er zit oa. (in willekeurige volgorde) Trance, House, Hardstyle, Doomcore, Splittercore, UK Bass, Deep House, Tech House, Tribal House, Chillstep en Dark Ambient in, maar ik ben nog lang niet klaar

Beetje het voordeel van een genre-hopper zijn

Alleen moeilijk ondat ik niet hou van Breakcore, Big Room House, Hardstyle en Modern Dubstep, maar zelfs dan, de laatste twee heb ik er al wel in verwerkt.
Kan je anders een PM sturen met wat ik nu heb.