Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2277, 2278, 2279, 2280, 2281, 2282, 2283 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:18 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb zojuist straalnuchter met behulp van muziek in mijn bed dezelfde effecten als XTC kunnen oproepen. Noem me gestoord maar zo voelt het:
- niet stil kunnen liggen (in bed)
- overdreven euforisch en blij gestemd
- gevoel alsof je 3 dagen kunt doorgaan
- veel willen communiceren, gedachten en woorden die zomaar in je opkomen en eruit komen

Alleen de klapperkaken ontbreken.

Met dank aan Sarin Assault https://soundcloud.com/signalflowpodcas ... t-55-sarin

En ik denken dat ik daar alleen in was.

Ik ben bijzonder blij te horen dat je dat hebt meegemaakt! Zelf ben ik die 'effecten' van muziek (bepaalde muziek) soort van een beetje aan het studeren. En zo wil ik het tot een nieuwe kunst brengen waarmee ik genres combineer om een bepaald gevoel op te wekken.

Noem ik Omnitronic.

Al bezeg met een tracklist voor een DJ mix, alleen moet ik nog even kijken hoe ik die ga doen.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:29 

Kraak... Piep...

Zuster hij doet het weer.
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:20 

ExoBassTix schreef:

Ik ben bijzonder blij te horen dat je dat hebt meegemaakt! Zelf ben ik die 'effecten' van muziek (bepaalde muziek) soort van een beetje aan het studeren. En zo wil ik het tot een nieuwe kunst brengen waarmee ik genres combineer om een bepaald gevoel op te wekken.

Noem ik Omnitronic.

Al bezeg met een tracklist voor een DJ mix, alleen moet ik nog even kijken hoe ik die ga doen.

Ja dat kan dus echt met muziek. Ach we kunnen zoveel gevoel in ons lichaam zelf oproepen alleen je moet een manier vinden waarop. Muziek is echt een hele goede manier alleen je moet inderdaad goed uitzoeken welke muziek en op welke manier. Bij mij roept darkcore/doomcore of andere duistere, psychedelische muziek dat op. Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar je mix dus.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:41 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
ExoBassTix schreef:

Noem ik Omnitronic.

Ja dat kan dus echt met muziek. Ach we kunnen zoveel gevoel in ons lichaam zelf oproepen alleen je moet een manier vinden waarop. Muziek is echt een hele goede manier alleen je moet inderdaad goed uitzoeken welke muziek en op welke manier. Bij mij roept darkcore/doomcore of andere duistere, psychedelische muziek dat op. Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar je mix dus.

Op het moment is het vooral een ambitieus project en een try-out, maar het is nog steeds monumentaal, dus ik sta vast om het te doen.

Op dit moment heeft de incomplete tracklist 26 genres. Het wordt gigantisch. Ben waarschijnlijk wel halve dag zoet met de mix.

Er zit oa. (in willekeurige volgorde) Trance, House, Hardstyle, Doomcore, Splittercore, UK Bass, Deep House, Tech House, Tribal House, Chillstep en Dark Ambient in, maar ik ben nog lang niet klaar :P

Beetje het voordeel van een genre-hopper zijn :P
Alleen moeilijk ondat ik niet hou van Breakcore, Big Room House, Hardstyle en Modern Dubstep, maar zelfs dan, de laatste twee heb ik er al wel in verwerkt.

Kan je anders een PM sturen met wat ik nu heb.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:04 

Ja is goed ben wel benieuwd ja die hardstyle wordt m niet maar de rest misschien wel.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
tering zeg

Precies wat ik dacht. :P
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Van alle soorten stijlen houden en dan niet van Hardstyle. Hou je dan wel van Hardcore en Hardtrance?
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:49 

Oh nvm dach dat het voor mij was
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde Exo :P
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:10 

Hij is binnen :cool:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:15 

Bierkoning

Waarom doe je dan geen release met een vette artwork erop :P
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:45 

Pommer schreef:
Waarom doe je dan geen release met een vette artwork erop :P

Die hebben de Southstylers niet echt een. En ach ik had toch een kortingscode die bijna verliep dus wouw wel eens een keer proberen een shirtje te laten drukken.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Kijk, jij hebt smaak.

Zat er vandaag nog aan te denken om een Southstylers shirt te kopen als ik ze nog ooit eens live zou zien.

Op het moment van typen heb ik ook nog eens Diz Tortion op staan :P
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:04 

Nou dat is toch niet normaal meer. Ik ga even pissen en Van Gerwen gooit even een set uit.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:15 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Nou dat is toch niet normaal meer. Ik ga even pissen en Van Gerwen gooit even een set uit.

Wright vernederde Whitlock net al, maar van Gerwen gaat echt onmenselijk hard. Lewis heeft niets te vertellen. Prachtig1 :worship:
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:21 

Hardtraxx Addict

ExoBassTix schreef:
Er zit oa. (in willekeurige volgorde) Trance, House, Hardstyle, Doomcore, Splittercore, UK Bass, Deep House, Tech House, Tribal House, Chillstep en Dark Ambient in, maar ik ben nog lang niet klaar :P

Doe mij die TL ook eens als je wil :P benieuwd :)
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:59 

Hardtraxx Elite

gr.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 03:23 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hij is binnen :cool:

Pwoap is wel zo gruwelijk he... :drool:
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:57 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Van alle soorten stijlen houden en dan niet van Hardstyle. Hou je dan wel van Hardcore en Hardtrance?

Vind ik beide geweldig hoor. Ben dol op de variatie van Hardcore, alhoewel ik sowieso meer hou van Industrial dan Mainstream Hardcore. En eigenlijk is er ook maar een select aantal Mainstream nummers dat ik beluister.

Hardtrance vind ik ook helemaal geweldig, op een compleet ander niveau.

En begrijp me niet verkeerd, ik luister af en toe nog wel naar Hardstyle, een paar nummers en setjes vind ik nog steeds best wel vet, misschien nostalgie ofzo? Hardstyle was wel de poort naar muziek-kennis voor mij. Ik leerde zooooveel andere genres kennen dankzij Hardstyle, zoals Hardcore, Schranz, Hardtrance (dat was me wat, Hardtrance ontdekken), Techno (ja echt), en zoveel meer.

Maximumraver schreef:
ExoBassTix schreef:

Doe mij die TL ook eens als je wil :P benieuwd :)

Jo ik zal jullie beide de huidige tracklist wel ff geven wanneee ik dalijk achter mijn laptop zit ;)
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 14:29 

Hardtraxx Veteran

Aangezien jij zo vreselijk veel weet van muziek, dan weet jij hoogstwaarschijnlijk ook wel een aantal hardtechno/schranz labels waar oa de vrouwen van afgelopen weekend hun tracks op releasen, dus oa Fernanda Martins en Candy Cox.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Aangezien jij zo vreselijk veel weet van muziek, dan weet jij hoogstwaarschijnlijk ook wel een aantal hardtechno/schranz labels waar oa de vrouwen van afgelopen weekend hun tracks op releasen, dus oa Fernanda Martins en Candy Cox.

Als ik me zo arrogant over liet komen om zo'n reactie te verdienen, excuses dan :)
Anyways, als ik een label ken is het meesral bij toeval, en ik weet alleen dat je voor Schranz het label Frown (van Boris S.) hebt, Datablender, Cause en Hominid. Verder ken ik er geen, weet ook niet precies of Martins dn/of Cox er op zitten.
Daarnaast haal ik meest van mijn Schranz muziek van compilatie albums en paar DJ mixjes :P
Bericht Geplaatst op 01 jan 2014 02:49 

Gelukkig nieuwjaar muzikale vrienden.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2014 03:56 

Hardtraxx Addict

MMXIV

Another year gone by.

Well I must say that I loved 2013, music-wise. I discovered, I learned, I produced a lot, I got small success after success, it went on and on.

I don’t really know what else there is for me to say. I refound my way, as in I learned to stand uo for being me, and allow myself to be me, including my expressing myself through my music. It’s more accustomed to who I am now. It’s real. 
My way also is having no set sound. A mystery sounds so much more interesting and exciting than same old same old you-know-what-it-is. It’s always a trip into the unknown, an untraversed pathway.

Well anyways, I wanted to grant you best wishes for 2014. May your soundscape get filled with happiness and prosperity. 

Bericht Geplaatst op 01 jan 2014 05:02 

Hardtraxx Veteran

Ik ga het heel simpel houden. Voor alle chille lui die ik hetzelfde gun als wederzijds, een geweldig 2014 met hoogtepunt na hoogtepunt. Voor de teringlijers, ik hoop dat jullie dit jaar aan aids sterven. Het beste :clap:
Bericht Geplaatst op 01 jan 2014 05:41 

Dat wederzijdse aspect zit wel goed. Ik vrees echter jouw oordeel over mij.

Ps: ik wens de mensen die gisterenmiddag wisten dat ze vandaag met een kater zouden zitten een zeer ernstige kater toe. Ohja en Forza Van Gerwen.
Vorige  1 ... 2277, 2278, 2279, 2280, 2281, 2282, 2283 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic