J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nee tyfus irritantwrote:Beter gaan ze gaan door, prima vermaak ditwrote:Stop ditAlsjeblieft
Nu
Ik maak ook een keer wat mee. Meteen van die discussies hier wat vele irritant vinden. Oke jongens de volgende keer ga ik wel alleen weg of ik blijf voor altijd thuis 
What the fuck zeg jij nou?
Het gaat niet om jouw belevenissen (dat boeit mij namelijk heel weinig wat jij doet, ga lekker je gang met weet ik veel wat), het gaat om de posts hier op Hardtraxx.
Het gaat niet om jouw belevenissen (dat boeit mij namelijk heel weinig wat jij doet, ga lekker je gang met weet ik veel wat), het gaat om de posts hier op Hardtraxx.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wrote:Beter gaan ze gaan door, prima vermaak ditwrote:Stop ditAlsjeblieft
Nu
Het verhaal is verwijderd, ben wel nieuwschierig! Heeft iemand het nog ergens het verhaal van julian over sander?
edit heb hem al:
edit heb hem al:
En dan nu het verhaal van sander: sander had tien bier op en ging dus danseng met de lokale boerendochter van amper 17 jaar. Na 2 bier later neem ik hem mee om hem thuis af te zetten. Kotst ie eerst dat industrieterrein onder. Vervolgens slaapt ie in de auto en kotst thuis voor zn deur alles vol
Wel sjanzen met de dames maar geen een nummer of facebook account uitgewisseld. En hij had 2 bier meer dan de laatste keer toen hij bij de bbq 10 stuks op had.
Prachtig joh
Misschien is Julian jaloers omdat hij zelf niet durft te sjansen?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wil je erover praten?wrote:Nee tyfus irritantwrote:Beter gaan ze gaan door, prima vermaak ditwrote:Stop ditAlsjeblieft
Nu
Of niet soms, knorretjewrote:Duh
Wat wil je met zon kop
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Who the fuck is Julian
een zeker persoon die ergens in limburg kleine meisjes probeert te ... tja
Henkwrote:Who the fuck is Julian
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik weet genoeg, danku.wrote:een zeker persoon die ergens in limburg kleine meisjes probeert te ... tja
Ook wel bekend onder de naam En-Er-Gy op het impopulaire forum: Hardtraxx
Heewrote:Henkwrote:Who the fuck is Julian
Heeft er iemand VI gekeken? Moeite waard om terug te kijken?
Ja.wrote:Heeft er iemand VI gekeken? Moeite waard om terug te kijken?
Nee. Niks speciaals