Al moet ik zeggen dat Gijp het toch weer op de heupen heeft laatste tijd.wrote:Ja.wrote:Heeft er iemand VI gekeken? Moeite waard om terug te kijken?
Nee. Niks speciaals
Verder gaat het totaal niet meer over voetbal maar over randzaken.
Al moet ik zeggen dat Gijp het toch weer op de heupen heeft laatste tijd.wrote:Ja.wrote:Heeft er iemand VI gekeken? Moeite waard om terug te kijken?
Nee. Niks speciaals
Sowieso het stuk met de kantineheld terugkijken!wrote:En die van vrijdag?
mensen die dat ontkennen leven echt in een eigen wereldje of zijn gewoon bang voor de waarheidwrote:Toch geloof ik wel dat wij niet de enige planeet zijn met leven er op.Kan toch haast niet, zo'n groot iets als de ruimte waar dan toevallig 1 planeet leven is.
Wij gaan nooit iets kunnen bouwen wat snel genoeg reist om zulke lichtjaren af te leggenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
zij hebben ons al gevondenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
Dat is niet zo'n slecht gevolg. Religie, de oorzaak van zo veel leed in de wereld.wrote:en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen![]()
Jij leest teveel op Niburu ouwe, als er iets zou zijn hadden we dat allang geweten. Tegenwoordig kan niks meer geheim blijven alles lekt wel eens (zie snowden).wrote:zij hebben ons al gevondenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
alleen willen de mensen die het weten (voornamelijk natuurlijk amerikanen) niet dat de mensheid het weet anders breekt de pleuris uit en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen![]()
en zoals ik al een keer zei: vervang het woordje 'god' in elk religieus boek voor (klinkt misschien stom) 'alien' en alles valt samen![]()
aangezien er heel veel vergelijkbare gebeurtenissen in die boeken geschreven staan alleen het woordje 'god' anders is geschreven
of ik denk gewoon verder dan menig ander iemand, die denken dat alles zo maar ff op tafel wordt gegooid zonder na te denken over de gevolgen die het zou kunnen voortbrengenwrote:Jij leest teveel op Niburu ouwe, als er iets zou zijn hadden we dat allang geweten. Tegenwoordig kan niks meer geheim blijven alles lekt wel eens (zie snowden).wrote:zij hebben ons al gevondenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
alleen willen de mensen die het weten (voornamelijk natuurlijk amerikanen) niet dat de mensheid het weet anders breekt de pleuris uit en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen![]()
en zoals ik al een keer zei: vervang het woordje 'god' in elk religieus boek voor (klinkt misschien stom) 'alien' en alles valt samen![]()
aangezien er heel veel vergelijkbare gebeurtenissen in die boeken geschreven staan alleen het woordje 'god' anders is geschreven
Wat Ani zegt geloof ik ook niet helemaal, maar ik geloof wel degelijk dat er belangrijke gebeurtenissen geheim zijn gehouden (en nu nog steeds). Ik geloof (om maar eens iets te noemen) ook in elite-teams die allerlei missies uitvoeren en ook wapens/andere materiën tot hun beschikking hebben waarvan wij niet eens weten dat zoiets kan bestaan.wrote:Jij leest teveel op Niburu ouwe, als er iets zou zijn hadden we dat allang geweten. Tegenwoordig kan niks meer geheim blijven alles lekt wel eens (zie snowden).wrote:zij hebben ons al gevondenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
wrote:Hoe kan je dat Niburu nou serieus nemen? Ze voorspellen elke maand weer een andere grootse ruimtelijke gebeurtenis waar dan niks van terecht komt. Zo hebben ze nu weer allemaal rare dingen voorspeld over die komeet Ison, waar natuurlijk niks van uit gaat komen. :')
wrote:http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/93392
Een hoorcollege waar uitleg wordt gegeven hoe groot ons universum ongeveer is en de werking ervan.
Als je na dat filmpje kijkt hoe groot het is moet er wel buitenaards leven zijn.
Daarnaast is een micro-organisme ook buitenaards leven, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat wij de enige planeet zijn waar leven mogelijk is.
Zeer interessante hoorcollege.
*x-files tv show weer opzet*wrote:zij hebben ons al gevondenwrote:Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.