Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2267, 2268, 2269, 2270, 2271, 2272, 2273 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
stefan_helmond schreef:
Heeft er iemand VI gekeken? Moeite waard om terug te kijken?

Ja.
Nee. Niks speciaals

Al moet ik zeggen dat Gijp het toch weer op de heupen heeft laatste tijd.
Verder gaat het totaal niet meer over voetbal maar over randzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:59 

Hardtraxx Veteran

Zometeen gesprek over BBL opleiding, hopen dat 't goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

13:12 ACAB!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:19 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
En die van vrijdag?

Sowieso het stuk met de kantineheld terugkijken!

Ah, hier is ie al:

Dat proberen niet te lachen van Wilfred. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Haha dat was mooi ja! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

Ik had het toen ook niet meer. :lol: Zo aanstekelijk dat gelach van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:08 

Hardtraxx Veteran

interesting :corn:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Toch geloof ik wel dat wij niet de enige planeet zijn met leven er op. :P Kan toch haast niet, zo'n groot iets als de ruimte waar dan toevallig 1 planeet leven is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Toch geloof ik wel dat wij niet de enige planeet zijn met leven er op. :P Kan toch haast niet, zo'n groot iets als de ruimte waar dan toevallig 1 planeet leven is. :P

mensen die dat ontkennen leven echt in een eigen wereldje of zijn gewoon bang voor de waarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

Maar of wij nog meemaken dat wij hun vinden of zij ons, dat vraag ik me af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:19 

Donateur

Parvuz schreef:

Wij gaan nooit iets kunnen bouwen wat snel genoeg reist om zulke lichtjaren af te leggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, er zijn zoveel dingen die ze vroeger niet geloofden en die we nu gewoon kunnen. Zo denken ze later ook over ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:23 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

zij hebben ons al gevonden :P
alleen willen de mensen die het weten (voornamelijk natuurlijk amerikanen) niet dat de mensheid het weet anders breekt de pleuris uit en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen xd

en zoals ik al een keer zei: vervang het woordje 'god' in elk religieus boek voor (klinkt misschien stom) 'alien' en alles valt samen :P
aangezien er heel veel vergelijkbare gebeurtenissen in die boeken geschreven staan alleen het woordje 'god' anders is geschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen xd

Dat is niet zo'n slecht gevolg. Religie, de oorzaak van zo veel leed in de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:26 

Donateur

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

alleen willen de mensen die het weten (voornamelijk natuurlijk amerikanen) niet dat de mensheid het weet anders breekt de pleuris uit en ken je zo elke religie de prullenbak in donderen xd

en zoals ik al een keer zei: vervang het woordje 'god' in elk religieus boek voor (klinkt misschien stom) 'alien' en alles valt samen :P
aangezien er heel veel vergelijkbare gebeurtenissen in die boeken geschreven staan alleen het woordje 'god' anders is geschreven

Jij leest teveel op Niburu ouwe, als er iets zou zijn hadden we dat allang geweten. Tegenwoordig kan niks meer geheim blijven alles lekt wel eens (zie snowden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
AniThing schreef:
Parvuz schreef:

Jij leest teveel op Niburu ouwe, als er iets zou zijn hadden we dat allang geweten. Tegenwoordig kan niks meer geheim blijven alles lekt wel eens (zie snowden).

of ik denk gewoon verder dan menig ander iemand, die denken dat alles zo maar ff op tafel wordt gegooid zonder na te denken over de gevolgen die het zou kunnen voortbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
AniThing schreef:
Parvuz schreef:

Wat Ani zegt geloof ik ook niet helemaal, maar ik geloof wel degelijk dat er belangrijke gebeurtenissen geheim zijn gehouden (en nu nog steeds). Ik geloof (om maar eens iets te noemen) ook in elite-teams die allerlei missies uitvoeren en ook wapens/andere materiƫn tot hun beschikking hebben waarvan wij niet eens weten dat zoiets kan bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:40 

Hardtraxx Veteran

en over dat niburu gesproken..

ik lees het wel en er staat idd ook vaak bullshit op
maar dat betekent niet dat alles wat daar gezegd wordt bullshit is en verzonnen.

het is maar net wat je wil geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:45 

Donateur

True, ik ben vooral van de wetenschappelijke feiten. Zolang die er niet zijn geloof ik er niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:44 

Hardtraxx Addict

Hoe kan je dat Niburu nou serieus nemen? Ze voorspellen elke maand weer een andere grootse ruimtelijke gebeurtenis waar dan niks van terecht komt. Zo hebben ze nu weer allemaal rare dingen voorspeld over die komeet Ison, waar natuurlijk niks van uit gaat komen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:12 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Hoe kan je dat Niburu nou serieus nemen? Ze voorspellen elke maand weer een andere grootse ruimtelijke gebeurtenis waar dan niks van terecht komt. Zo hebben ze nu weer allemaal rare dingen voorspeld over die komeet Ison, waar natuurlijk niks van uit gaat komen. :')

ze voorspellen niks ze brengen alleen nieuws naar buiten van anderen.
en nogmaals...ja er staat veel bullshit maar dat betekent niet dat alles bullshit is wat er staat.

en over ison voorspellen ze niks...ze vergelijken alleen eerdere gebeurtenissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:24 

Hardtraxx Elite

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/93392
Een hoorcollege waar uitleg wordt gegeven hoe groot ons universum ongeveer is en de werking ervan.
Als je na dat filmpje kijkt hoe groot het is moet er wel buitenaards leven zijn.
Daarnaast is een micro-organisme ook buitenaards leven, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat wij de enige planeet zijn waar leven mogelijk is.

Zeer interessante hoorcollege.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/93392
Een hoorcollege waar uitleg wordt gegeven hoe groot ons universum ongeveer is en de werking ervan.
Als je na dat filmpje kijkt hoe groot het is moet er wel buitenaards leven zijn.
Daarnaast is een micro-organisme ook buitenaards leven, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat wij de enige planeet zijn waar leven mogelijk is.

Zeer interessante hoorcollege.

en dan te bedenken dat er veel mensjes zijn die daadwerkelijk geloven dat wij de enige zijn xd
ze zijn hier allang geweest alleen zullen we het bewijs nooit te zien krijgen

en als het er is wordt t afgeschilderd als nep of illusie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

*x-files tv show weer opzet*
Vorige  1 ... 2267, 2268, 2269, 2270, 2271, 2272, 2273 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic