Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2265, 2266, 2267, 2268, 2269, 2270, 2271 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 07:35 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Jaaaa1!!! ik sta gewoon op de foto met DE X-Qlusive artiest Brennan Heart!! en ook met Code Black woehoe, bvette avond gehad.

Code Black draaide Bitch (original mix en niet die saaire Crypsis remux) dus dat was awesome, en Natural Born Raver, ook leuk

volgens mij moet ik vanavond naar brennan heart want dat moet wwel goed zijn met een xqlusive! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:09 

wtf is dit http://www.besmart.nl/ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Kaartjes gewonnen voor Qlimax. Yoloo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 23:38 

Hardtraxx Veteran

Ik zit hier in Ysselsteyn bij een klein feestje waar zany straks gaat draaien. Ik sta alleen in de zaal en het is al sinds 10 uur bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 23:44 

Haha lekker dan xd moet je keihard uit je plaat gaan kijken hoe die Zany reageert :P

Oh zany draait nog niet. Nja jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 23:47 

Hardtraxx Crew

SL8492 schreef:
Ik zit hier in Ysselsteyn bij een klein feestje waar zany straks gaat draaien. Ik sta alleen in de zaal en het is al sinds 10 uur bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Jezus was het al 38 minuten bezig? :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:16 

Np
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Hier ook weer een sterke tekst Julian, ik vind helemaal mooi :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

Jij bent echt zo slim he, Julian ;) In een ander topic wordt je al afgebrand omdat je mensen (lees: Sander) belachelijk gaat lopen maken, en dan nu je het nu ook nog eens in een ander topic. Aan de andere kant: op deze manier weet je wel zeker dat echt 99% van HT je stompzinnige posts kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:34 

@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.

@ Skibbler/De rest: maak je niet zo druk. Julian beschrijft gewoon de avond van zijn vriend, waarschijnlijk ook met toestemming van Sander, anders haalt hij het echt wel weg. En verder zou Sander dit ook gewoon op hardtraxx zetten als Julian het niet had gedaan dus maak je niet druk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:36 

Hardtraxx Beheerder

Nerazzurro93 schreef:

@ Skibbler/De rest: maak je niet zo druk. Julian beschrijft gewoon de avond van zijn vriend, waarschijnlijk ook met toestemming van Sander, anders haalt hij het echt wel weg. En verder zou Sander dit ook gewoon op hardtraxx zetten als Julian het niet had gedaan dus maak je niet druk :P

Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.

Mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:39 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme pubers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:40 

The Venator schreef:
Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.

Mvg.

Mijn punt is meer: als Sander het niet goed had gevonden had hij het waarschijnlijk wel tegen Julian gezegd en dan zou Julian het zeker weghalen.

Verder iedereen die zit te haten: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Crew

haters
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:42 

fuck hardcore, ik stap over op dit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt godverdomme wel op Jackson 5 - ABC, maar dan heeeeeeeel erg slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Godverdomme pubers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Mvg.

Haha stel kleine kinderen zijn jullie ook. Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:16 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Mvg.

Wat ik me nu kan herinneren heb ik gister halfdood in de auto gezegd van dat ie het wel mocht posten als ik niks meer zou herinneren, maar hij was blijkbaar er zo enthousiast over :P Had van mij opzich niet gehoeven dit, maar ben lang niet zo 'boos' als de meeste hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:59 

Hardtraxx Beheerder

oke. dan is het goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:22 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
The Venator schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Mvg.

Wat ik me nu kan herinneren heb ik gister halfdood in de auto gezegd van dat ie het wel mocht posten als ik niks meer zou herinneren, maar hij was blijkbaar er zo enthousiast over :P Had van mij opzich niet gehoeven dit, maar ben lang niet zo 'boos' als de meeste hier.

Tsja dat heb je gezegd in een dronken bui, waarin je niet meer zo heel helder na kunt denken, in nuchtere staat had je daar waarschijnlijk geen toestemming voor gegeven dat iemand je op die manier belachelijk probeert te maken, zonder dat jij je belachelijk gemaakt voelt zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Stop dit :cry: Alsjeblieft :cry: Nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Stop dit :cry: Alsjeblieft :cry: Nu :cry:

Beter gaan ze gaan door, prima vermaak dit :corn:
Vorige  1 ... 2265, 2266, 2267, 2268, 2269, 2270, 2271 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic