volgens mij moet ik vanavond naar brennan heart want dat moet wwel goed zijn met een xqlusive!Delt-A wrote:Jaaaa1!!! ik sta gewoon op de foto met DE X-Qlusive artiest Brennan Heart!! en ook met Code Black woehoe, bvette avond gehad.
Code Black draaide Bitch (original mix en niet die saaire Crypsis remux) dus dat was awesome, en Natural Born Raver, ook leuk
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
wtf is dit http://www.besmart.nl/ 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Kaartjes gewonnen voor Qlimax. Yoloo
Ik zit hier in Ysselsteyn bij een klein feestje waar zany straks gaat draaien. Ik sta alleen in de zaal en het is al sinds 10 uur bezig 
-
N
Haha lekker dan
moet je keihard uit je plaat gaan kijken hoe die Zany reageert 
Oh zany draait nog niet. Nja jammer.
Oh zany draait nog niet. Nja jammer.
SL8492 wrote:Ik zit hier in Ysselsteyn bij een klein feestje waar zany straks gaat draaien. Ik sta alleen in de zaal en het is al sinds 10 uur bezig
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus was het al 38 minuten bezig?

-
E
Np
Last edited by En-er-gy on 24 Nov 2013 18:27, edited 1 time in total.
Hier ook weer een sterke tekst Julian, ik vind helemaal mooi 
Jij bent echt zo slim he, Julian
In een ander topic wordt je al afgebrand omdat je mensen (lees: Sander) belachelijk gaat lopen maken, en dan nu je het nu ook nog eens in een ander topic. Aan de andere kant: op deze manier weet je wel zeker dat echt 99% van HT je stompzinnige posts kan zien.
-
N
@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.
@ Skibbler/De rest: maak je niet zo druk. Julian beschrijft gewoon de avond van zijn vriend, waarschijnlijk ook met toestemming van Sander, anders haalt hij het echt wel weg. En verder zou Sander dit ook gewoon op hardtraxx zetten als Julian het niet had gedaan dus maak je niet druk
@ Skibbler/De rest: maak je niet zo druk. Julian beschrijft gewoon de avond van zijn vriend, waarschijnlijk ook met toestemming van Sander, anders haalt hij het echt wel weg. En verder zou Sander dit ook gewoon op hardtraxx zetten als Julian het niet had gedaan dus maak je niet druk
Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.Nerazzurro93 wrote:@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.
Mvg.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godverdomme pubers
-
N
Mijn punt is meer: als Sander het niet goed had gevonden had hij het waarschijnlijk wel tegen Julian gezegd en dan zou Julian het zeker weghalen.The Venator wrote:Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.
Mvg.
Verder iedereen die zit te haten: :')
-
G
fuck hardcore, ik stap over op dit:
View on YouTube
View on YouTube
Dat lijkt godverdomme wel op Jackson 5 - ABC, maar dan heeeeeeeel erg slecht 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
JVDM wrote:Godverdomme pubers
Haha stel kleine kinderen zijn jullie ook. Genieten.The Venator wrote:Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.Nerazzurro93 wrote:@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.
Mvg.
Wat ik me nu kan herinneren heb ik gister halfdood in de auto gezegd van dat ie het wel mocht posten als ik niks meer zou herinneren, maar hij was blijkbaar er zo enthousiast overThe Venator wrote:Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.Nerazzurro93 wrote:@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.
Mvg.
Tsja dat heb je gezegd in een dronken bui, waarin je niet meer zo heel helder na kunt denken, in nuchtere staat had je daar waarschijnlijk geen toestemming voor gegeven dat iemand je op die manier belachelijk probeert te maken, zonder dat jij je belachelijk gemaakt voelt zeg maar.SL8492 wrote:Wat ik me nu kan herinneren heb ik gister halfdood in de auto gezegd van dat ie het wel mocht posten als ik niks meer zou herinneren, maar hij was blijkbaar er zo enthousiast overThe Venator wrote:Wat een onzin. Wij vertelden dit nog tegen Sander op whatsapp. Hij wist er niet van, en wanneer Sander het zel op HT had gezet was er geen probleem geweest, het is immers zijn verhaal. Nu wordt hij eigenlijk gewoon belachelijk gemaakt door iemand anders.Nerazzurro93 wrote:@ Energy: Haha die Sander. Ach ja als hij het maar leuk heeft gehad.
Mvg.Had van mij opzich niet gehoeven dit, maar ben lang niet zo 'boos' als de meeste hier.