Ik vond hem ook best vermakelijk iddEl Mare wrote:Die voetbalquiz op RTL7 is best leuk
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik vond het ook heel erg gespeeld, halverwege maar gaan slapen. Dat fanatieke gedrag en een Ik houd van Holland opzet... 
Trijntje Oosterhuis geeft 200K aan de Filipijnen

Ze heeft zich terug gekrabbeld toch?JEFSKI wrote:Trijntje Oosterhuis geeft 200K aan de Filipijnen![]()
![]()
yup...maar ze zei wel gul te gaan geven aan die bedelaars zooistefan_helmond wrote:Ze heeft zich terug gekrabbeld toch?JEFSKI wrote:Trijntje Oosterhuis geeft 200K aan de Filipijnen![]()
![]()
Pokemon kaarten van BN'ers op facebook.... zo gejat van Pokemon kaarten van DJ's hier. 
Hard4Us wrote:Hmm schijnbaar, waar kan ik die weer aanzetten?Kevin-Raw wrote:Je adblocker uit?Hard4Us wrote:Wat zijn die advertenties ineens op hardtraxx?
Code: Select all
Het is verboden om op Hardtraxx.nl adblockers (of soortgelijke software) te gebruiken waardoor er geen advertenties worden weergegeven. Hardtraxx.nl is afhankelijk van adverteerders, zonder deze inkomsten is er geen Hardtraxx.nl.
Gebruikers die hier op betrapt worden riskeren verwijdering van de website.
KSwoosh wrote:nee hij liegtstefan_helmond wrote:Ja? Zometeen even terug kijken denk ik dan.El Mare wrote:Die voetbalquiz op RTL7 is best leuk
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n pa of ma, als ik ze iets vertel en ze roepen dan ja of nee, ligt er maar net aan wat
eens, wat een bagger zeg.Lenny wrote:Ik vond het ook heel erg gespeeld, halverwege maar gaan slapen. Dat fanatieke gedrag en een Ik houd van Holland opzet...
Wel beetje mee eens ja, toch ga ik er maandag na VI wel naar kijkend denk ik. Vond de opmerking van die John naar Van Hooijdonk wel mooi "Mag je weer niet meedoen? Zit je weer op t bankie?"teupie wrote:eens, wat een bagger zeg.Lenny wrote:Ik vond het ook heel erg gespeeld, halverwege maar gaan slapen. Dat fanatieke gedrag en een Ik houd van Holland opzet...
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ook zo'n ingestudeerde grap imo 
-
N
Welterusten.
Heldige sinterklaas surprise! 
FOUT! Deadmau5 draait nooit met draaitafels o.i.d. 
-
G
waarmee dan? een draaimolen?The Skribbler wrote:FOUT! Deadmau5 draait nooit met draaitafels o.i.d.
Nee, hij doet toch al zijn optredens als 'liveset' geloof ik... hij loopt toch elk jaar te janken dattie in de dj mag top 100 staat terwijl hij nog nooit een cdj heeft aangeraakt.
Maar als je live optreed als dj heb je toch ook gewoon te maken met mixers en cd spelers? Die worden volgens mij dan ook gewoon gebruikt.The Skribbler wrote:Nee, hij doet toch al zijn optredens als 'liveset' geloof ik... hij loopt toch elk jaar te janken dattie in de dj mag top 100 staat terwijl hij nog nooit een cdj heeft aangeraakt.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik wild deze kaart ook op fifa 14: http://www.futhead.com/fifa/players/13545/
De kaart moet ook goedkoper worden, want dit is wel wat aan de dure kant. Antonio Di Natale is sowieso de meest underrated aanvaller ooit. Niemand die zoveel scoort als hij in de laatste 5 jaar muv van Messi en Ronaldo en nog steeds geen bekendheid, puur omdat hij zijn club trouw blijft.
Gr.
De kaart moet ook goedkoper worden, want dit is wel wat aan de dure kant. Antonio Di Natale is sowieso de meest underrated aanvaller ooit. Niemand die zoveel scoort als hij in de laatste 5 jaar muv van Messi en Ronaldo en nog steeds geen bekendheid, puur omdat hij zijn club trouw blijft.
Gr.
Parvuz wrote:Maar als je live optreed als dj heb je toch ook gewoon te maken met mixers en cd spelers? Die worden volgens mij dan ook gewoon gebruikt.The Skribbler wrote:Nee, hij doet toch al zijn optredens als 'liveset' geloof ik... hij loopt toch elk jaar te janken dattie in de dj mag top 100 staat terwijl hij nog nooit een cdj heeft aangeraakt.

Ik zie geen cdj's waar hij mee bezig is... (plus dat hij het zelf ook zegt op twitter enzo, niet echt zin om het nu na te gaan zoeken)
Maar de functie die CDJ's hebben zit daar ook in de mixer verwerkt zo te zien. Maar boeiend haha
Iemand die kan helpen? Geluidprobleem bij opname via Pioneer XDJ-R1
Jaaaa1!!! ik sta gewoon op de foto met DE X-Qlusive artiest Brennan Heart!! en ook met Code Black woehoe, bvette avond gehad.
Code Black draaide Bitch (original mix en niet die saaire Crypsis remux) dus dat was awesome, en Natural Born Raver, ook leuk
Code Black draaide Bitch (original mix en niet die saaire Crypsis remux) dus dat was awesome, en Natural Born Raver, ook leuk
Delt-A wrote:Jaaaa1!!! ik sta gewoon op de foto met DE X-Qlusive artiest Brennan Heart!! en ook met Code Black woehoe, bvette avond gehad.