Parvuz wrote:Haha dat meisje geeft dus eigenlijk een freerelease weg bij 300 likes. Wat zijn er een hoop idioten op deze wereld.
gewoon een kogel dat soort mensen
Parvuz wrote:Haha dat meisje geeft dus eigenlijk een freerelease weg bij 300 likes. Wat zijn er een hoop idioten op deze wereld.
er klopt iets niet bij joustefan_helmond wrote:Nieuwe ava jonguh
euj homo's iets klopt er niet
Hij loopt een beetje als Lucille WernerRaven wrote:Ik zet dit hier neer
Als grootste spammer had ik patrick gedaan maar jij had de titel evenmin verdiend
mrazura wrote:Als grootste spammer had ik patrick gedaan maar jij had de titel evenmin verdiend
En hij lijkt op Pep Guardiola.maarten0546 wrote:Hij loopt een beetje als Lucille WernerRaven wrote:Ik zet dit hier neer
Je adblocker uit?Hard4Us wrote:Wat zijn die advertenties ineens op hardtraxx?
Hmm schijnbaar, waar kan ik die weer aanzetten?Kevin-Raw wrote:Je adblocker uit?Hard4Us wrote:Wat zijn die advertenties ineens op hardtraxx?
https://adblockplus.org/nl/chromeHard4Us wrote:Ik gebruik trouwens chrome en heb al bij instellingen gekeken...
Ja? Zometeen even terug kijken denk ik dan.El Mare wrote:Die voetbalquiz op RTL7 is best leuk
nee hij liegtstefan_helmond wrote:Ja? Zometeen even terug kijken denk ik dan.El Mare wrote:Die voetbalquiz op RTL7 is best leuk