Nerazzurro93 schreef:
Inter heeft naar mijn mening weer een stroom van talenten die echt een stempel drukken op het 'nieuwe' Inter. Dan bedoel ik jongens als Taïder, Icardi, Alvarez (die eindelijk zijn potentie eruit knalt, weliswaar geen jonkie meer), Juan, Kovacic en nog wat anderen. Ben echt onder de indruk van deze 5 en ik denk dat ze toekomst hebben als topspeler. Daarbij komen nog wat spelers van midden 20 die gewoon uitstekende spelen nu zoals Ranocchia, Nagatomo, Jonathan, Guarin. Er zijn ook nog wat oudere spelers die nog steeds top zijn zoals Cambiasso, Palacio, en DIEGO MILITO die vandaag weer 2x scoorde na 7 maanden afwezig te zijn door een blessure. Campagnaro is echt weer zo'n typisch geniale Inter aankoop. Wat speelt die als een beest.
Mazzarri heeft ervoor gezorgd dat de champagnefles open knalt en de kwaliteit spuit er nu uit.
Kovacic en Icardi zie ik zelf ook wel potentie in, maar Taider en Alvarez doen het voor mij beide net niet.
Milito blijft natuurlijk gewoon een held, het team is inderdaad wel wat verbeterd t.o.v. voorgaande jaren.
Ik twijfel nog wel of ze Champions League gaan halen. Ik bedoel Juventus, Napoli schat ik als kanshebbers.
AS Roma is na de laatste aankopen in topvorm, AC milan is altijd twijfelachtig de voorhoede is goed maar daar is het meeste mee gezegd. Verder de subtoppers als Lazio, Fiorentina waar je punten kan laten liggen.
Denk trouwens dat Udinese dit jaar gaat falen.
Edit: Pogba zuigt in 5 minuten 5 kansen verneuken.